opmeten piemel, leuk!!!!

09-10-2012 08:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een verzoek gehad om de piemel op te meten van mijn vriend voor een online onderzoek. Ik kan mededelen dat dit een en al pret heeft opgelevert en dat mijn vriend dagen heeft lopen glunderen. De aandacht aan zijn pielepiepje deed wat met zijn ego'tje. Ook al scoort hij denk ik wel gewoon gemiddeld: net geen 15 cm. Kan het iedereen aanraden !

Ann
Pielepiepje??

En hij liep dagen te glunderen omdat? Je komt er anders nooit aan? Je bekijkt hem nooit?

Voortaan meer aandacht geven dat pielepiepje Anne Voorhuid. Ook zonder meetlint.
Piepepiepje.. ego'tje...
Ook goedemorgen.

Fijn hoor.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik vraag me trouwens af aan welk onderzoek TO meedoet.
Die nick!

Pielepiepje!

Nah, wisten jullie niet dat 't vandaag Nationale Pielepiepjes-opmeetdag is?
Lol, dank, mijn dag begint weer goed
quote:bankje schreef op 09 oktober 2012 @ 08:41:

Ik vraag me trouwens af aan welk onderzoek TO meedoet.Ik vraag me af hoe oud Anne is .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gôh.

Dus je werd wakker en dacht: 'Welk nieuwtje zal ik vandaag eens wereldkundig maken?'

Of hoe gaat dat dan?

Hoe dan ook, fijn dat je er zo blij mee bent.
Pielepiepje ? Ik denk dat hij normaal 25 cm is, maar toen je dat zei is hij van schrik 10 cm gekrompen
Het is nog geen vakantie, ga je huiswerk maken of naar school! Hup, hup!
quote:Vogelnestje schreef op 09 oktober 2012 @ 08:48:

Het is nog geen vakantie, ga je huiswerk maken of naar school! Hup, hup!Ze had vast onverwacht het eerste uur vrij. En toen bedacht ze zich dat het leuk zou zijn om de dames (en heren) van het viva forum te vertellen hoe groot het pielepiepje van haar vriendje is.
tada!
quote:mama_lein schreef op dinsdag 09 oktober 2012 08:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Vogelnestje in "opmeten piemel, leuk!!!!"" class="messagelink">Vogelnestje schreef op 09 oktober 2012 @ 08:48</a>:</b>

Het is nog geen vakantie, ga je huiswerk maken of naar school! Hup, hup!</div></blockquote>Ze had vast onverwacht het eerste uur vrij. En toen bedacht ze zich dat het leuk zou zijn om de dames (en heren) van het viva forum te vertellen hoe groot het pielepiepje van haar vriendje is. Dat zal het zijn!
En heb je zijn pielepiepje opgemeten met je geo-driehoek?
Pielepiepje?

Serieus? ik bedoel..... serieus????

En ja 15 cm is gemiddeld, maar ach het knulletje gaat er van glunderen dus leuk voor hem.
Even voor de nieuwsgierigen onderonsje, wat was de omtrek?

Als je een kleine geo hebt dan is deze van punt tot punt 15 cm. Moet je alleen niet te hard prikken. Tenzij zijn pielepiepje wel kan genieten van een scherpe punt.
Ach, hoe schattig.
Dat zal vast net zo "indrukwekkend" zijn als zijn "pielepiepje" . . . .

Niveau kleuterschool . . . . . . .
Pielepiepje???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven