opmeten piemel, leuk!!!!

09-10-2012 08:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een verzoek gehad om de piemel op te meten van mijn vriend voor een online onderzoek. Ik kan mededelen dat dit een en al pret heeft opgelevert en dat mijn vriend dagen heeft lopen glunderen. De aandacht aan zijn pielepiepje deed wat met zijn ego'tje. Ook al scoort hij denk ik wel gewoon gemiddeld: net geen 15 cm. Kan het iedereen aanraden !

Ann
Kan niet slapen en open dit topic. Ik lig te gieren van het lachen hahahahaha mijn onderbuurvrouw zal wel denken
quote:qwerttu schreef op woensdag 10 oktober 2012 01:54 Ik moet wel heel hard lachen om dat LACHEN MAN HIHIHIHHIHIHIHI naast die grijnzende paardenkop van je, Guinnevere. Dat HIHIHIHIHIHIHIHIHI doet 't 'm.Hahahahhaa hou op ik heb buikpijn van het lachen. Ik kom echt niet meer bij hahahaha
Weet je wat pas ècht lachen was. Toen ik het pielepiepje van mijn exje ging opmeten. Man, man, man, wat héb ik gelachen. En zijn ego'tje, och gossie och gossie och gossie, zijn ego'tje... Ik had mijn geodriehoekje zo diep mogelijk in zijn huid gedrukt bij de aanzet en met goed hard trekken kwam het puntje van zijn 4skin nét op 5 centimeter. Echt, ik lag in een déuk! Ik heb echt voor 'm gestaan, naar zijn pielepiepje gewezen en over de vloer gerold van het lachen!

Dikke, dikke pret was het, behalve dan voor zijn ego'tje. Maar helaas, aan al het leuks komt een eind. En nu is het dus mijn exje. Maar af en toe lach ik er nog steeds om hoor. Ik heb wel ácht dagen lopen glunderen. Misschien zelfs wel tíen! Hihihihahaha!
Ik geloof dat als het uhm.. pielepiepje *ook hier word het lachen ingehouden* van mijn vriend maar 15cm is, ik dat niet zo trots zou vertellen op dit forum
Toen ik de titel las dacht ik dat Whiskey-one-niner-five-niner dit keer een wat andere opdracht erin gegooid had... En ik al klaarzitten met de rolmaat (het is voor mij ook alweer een jaar of twee geleden, de laatste meting).

Maar nee hoor. Kut is dat.
quote:qwerttu schreef op woensdag 10 oktober 2012 02:04 Weet je wat pas ècht lachen was. Toen ik het pielepiepje van mijn exje ging opmeten. Man, man, man, wat héb ik gelachen. En zijn ego'tje, och gossie och gossie och gossie, zijn ego'tje... Ik had mijn geodriehoekje zo diep mogelijk in zijn huid gedrukt bij de aanzet en met goed hard trekken kwam het puntje van zijn 4skin nét op 5 centimeter. Echt, ik lag in een déuk! Ik heb echt voor 'm gestaan, naar zijn pielepiepje gewezen en over de vloer gerold van het lachen!

Dikke, dikke pret was het, behalve dan voor zijn ego'tje. Maar helaas, aan al het leuks komt een eind. En nu is het dus mijn exje. Maar af en toe lach ik er nog steeds om hoor. Ik heb wel ácht dagen lopen glunderen. Misschien zelfs wel tíen! Hihihihahaha! Haaaaahahahahhahahaha
Toen je zijn ''pielepiepje'' ging meten had hij zeker geen erectie? want hoe lang is hij als hij een erectie heeft

Nu ben ik dus nieuwsgierig lol
Mijn partner is besneden, dat maakt het allema wat minder grappig. De punt van de geo kan daardoor niet lekker ergens jn haken zodat ie uitgerekt en gemeten kan worden. Nou het lachen vergaat je dan wel.. Alle lol van de meting is er dan af.

Ik denk dat ik maar een minnaar met voorhuid ga zoeken voor mijn meetplezier. Want hallo.. Een man moet wel aan zijn meetplicht kunnen voldoen. Anders is er ook niks aan
Van glunderen is dus ook geen sprake..
pielemoosje vind ik een betere benaming... maar mijn meetlatje begint pas bij 20cm hoor, voor minder kom ik mijn bed niet uit-in...
quote:qwerttu schreef op 10 oktober 2012 @ 01:54:

Ik moet wel heel hard lachen om dat LACHEN MAN HIHIHIHHIHIHIHI naast die grijnzende paardenkop van je, Guinnevere. Dat HIHIHIHIHIHIHIHIHI doet 't 'm. Ik heb heel bijzondere talenten pielekielekwertuutje
Als je man/vriend/partner/SV nu eens de lengte van je gleuf (dus van cltoris tot perineum) zou opmeten met behulp van een meetlat/centimeter/geodriehoek (en desnoods een passer), zou het dan ook zo lachen, gieren en brullen zijn? 10 Tegen 1 dat je hem in dat geval een knal voor zijn kan kanis zou verkopen...
Een passer...ai!
quote:qwerttu schreef op 10 oktober 2012 @ 02:04:

Weet je wat pas ècht lachen was. Toen ik het pielepiepje van mijn exje ging opmeten. Man, man, man, wat héb ik gelachen. En zijn ego'tje, och gossie och gossie och gossie, zijn ego'tje... Ik had mijn geodriehoekje zo diep mogelijk in zijn huid gedrukt bij de aanzet en met goed hard trekken kwam het puntje van zijn 4skin nét op 5 centimeter. Echt, ik lag in een déuk! Ik heb echt voor 'm gestaan, naar zijn pielepiepje gewezen en over de vloer gerold van het lachen!

Dat jij dat soort spelletjes al doet op 7 jarige leeftijd!?
Ik heb ooit eens een pielepiepje van 1.90 gemeten....bleek de overbuurman
Met vel of zonder??
quote:enjoy73 schreef op 10 oktober 2012 @ 12:58:

Ik heb ooit eens een pielepiepje van 1.90 gemeten....bleek de overbuurman

Was zeker een lul van een vent.
quote:pokkewijf schreef op 10 oktober 2012 @ 04:08:

pielemoosje vind ik een betere benaming... maar mijn meetlatje begint pas bij 20cm hoor, voor minder kom ik mijn bed niet uit-in... Pffff wat een eisen allemaal zeg. Wij gaan toch ook geen doosiwoosie opmetiweetie
Ik heb 'pielepiepje' gegoogeld en de eerste afbeelding die ik zag was deze :

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn

Super! Ik had zelf geen betere illustratie kunnen verzinnen
Is het heel raar om op een eerste date te gaan met geo-driehoek? Die verborgen gebreken bij mannen ben ik wel eens zat :-)
quote:Enn schreef op 10 oktober 2012 @ 20:09:

Ik heb 'pielepiepje' gegoogeld en de eerste afbeelding die ik zag was deze :

[img]http://94.100.115.180/249700001-2497500 ... _eSut.jpeg[/img]Dus dáárom wordt Big Bird ontslagen!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
ik denk dat elke man wel eens opgemeten heeft.
Correct.
OMG!!! We verzint zo een woord? Vind het zeer denigrerend klinken... Je arme vriendje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven