opmeten piemel, leuk!!!!

09-10-2012 08:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een verzoek gehad om de piemel op te meten van mijn vriend voor een online onderzoek. Ik kan mededelen dat dit een en al pret heeft opgelevert en dat mijn vriend dagen heeft lopen glunderen. De aandacht aan zijn pielepiepje deed wat met zijn ego'tje. Ook al scoort hij denk ik wel gewoon gemiddeld: net geen 15 cm. Kan het iedereen aanraden !

Ann
quote:killthekittens schreef op 10 oktober 2012 @ 21:22:

ik denk dat elke man wel eens opgemeten heeft.

Nope.

Dat doen alleen mannen die denken dat ze een te kleine pieliewielie hebben denk ik.

Ik lees trouwens de hele tijd: Opeten piemel, leuk!!!!

En dat vind ik dus helemaal niet leuk!!!!!!!
Of je het nou een pielepiepje, pielemuis, pielemoos, pipi, muis(je), lolly of zuigstang noemt: het zal me werkelijk een zorg zijn. Ik vind het werkelijk belachelijk en storend dat er altijd zo denigrerend over een/de piemel wordt gesproken...! Groot, klein, dik of dun: hij hoort bij een man die meer is dan een piemel alleen...! En hij heeft zichzelf niet geschapen... Dus om daar nou zo lacherig en badinerend over te doen...?!

Hoe zouden jullie reageren als een man gierend en buikschuddend van het lachen over de grond zou rollen omdat hij bij het zien van je poes/kut/labia/yoni die te groot, te smal, te klein, te nat, te flapperig, te (weinig) uitbundig zou vinden? Zouden jullie dan ook zo lachen...?
quote:luckyjane schreef op 11 oktober 2012 @ 00:28:

Of je het nou een pielepiepje, pielemuis, pielemoos, pipi, muis(je), lolly of zuigstang noemt: het zal me werkelijk een zorg zijn. Ik vind het werkelijk belachelijk en storend dat er altijd zo denigrerend over een/de piemel wordt gesproken...! Groot, klein, dik of dun: hij hoort bij een man die meer is dan een piemel alleen...! En hij heeft zichzelf niet geschapen... Dus om daar nou zo lacherig en badinerend over te doen...?!

Hoe zouden jullie reageren als een man gierend en buikschuddend van het lachen over de grond zou rollen omdat hij bij het zien van je poes/kut/labia/yoni die te groot, te smal, te klein, te nat, te flapperig, te (weinig) uitbundig zou vinden? Zou je dan ook zo lachen...?
quote:stout1975 schreef op 10 oktober 2012 @ 23:26:

Ik lees trouwens de hele tijd: Opeten piemel, leuk!!!!

En dat vind ik dus helemaal niet leuk!!!!!!!Goed idee!
quote:chi__ schreef op 10 oktober 2012 @ 02:16:

Mijn partner is besneden, dat maakt het allema wat minder grappig. De punt van de geo kan daardoor niet lekker ergens jn haken zodat ie uitgerekt en gemeten kan worden.

Kun je die punt niet ergens anders achter haken? Hij heeft toch nog wel een toompje?
quote:luckyjane schreef op 11 oktober 2012 @ 00:28:

Of je het nou een pielepiepje, pielemuis, pielemoos, pipi, muis(je), lolly of zuigstang noemt: het zal me werkelijk een zorg zijn. Ik vind het werkelijk belachelijk en storend dat er altijd zo denigrerend over een/de piemel wordt gesproken...! Groot, klein, dik of dun: hij hoort bij een man die meer is dan een piemel alleen...! Echnie. Lees maar even terug, d'r was iemand die had een lul van 1,90 m. opgemeten. Bleek de (hele) overbuurman te zijn. I rest my case!
quote:qwerttu schreef op 11 oktober 2012 @ 00:54:

[...]

Echnie. Lees maar even terug, d'r was iemand die had een lul van 1,90 m. opgemeten. Bleek de (hele) overbuurman te zijn. I rest my case!Hahaha...! maar je begrijpt my point, neem ik aan.
De point is dat je te serieus bent.
quote:qwerttu schreef op 11 oktober 2012 @ 01:26:

De point is dat je te serieus bent.Daar heb je misschien wel gelijk in.
Als dit topic als grappig bedoeld was, dan is dat even langs me heen gegaan.
hangt je slip ook al op je enkels Anne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven