opmeten piemel, leuk!!!!

09-10-2012 08:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een verzoek gehad om de piemel op te meten van mijn vriend voor een online onderzoek. Ik kan mededelen dat dit een en al pret heeft opgelevert en dat mijn vriend dagen heeft lopen glunderen. De aandacht aan zijn pielepiepje deed wat met zijn ego'tje. Ook al scoort hij denk ik wel gewoon gemiddeld: net geen 15 cm. Kan het iedereen aanraden !

Ann
Is dat iets nieuws, een meetfetish?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Wat een schattig muisje, lust 'ie ook brie?
Man man man.
Wat zielig voor je vriend dat hij hier verrukter over is dan over dat wat jij ermee doet.
quote:anne4skin schreef op 09 oktober 2012 @ 08:32:

Ik kan mededelen dat dit een en al pret heeft opgelevertHier in huis is meten ook altijd een giller. Zodra ik mijn duimstok tevoorschijn haal begint mijn man al te gieren van het lachen. Hij heeft mij ook wel eens opgemeten. Was ook hilarisch, maar helaas raakte de duimstok toen kwijt, en de multimate was dicht dus toen konden we geen nieuwe kopen. Dat was wel lullig ja.
Ik heb al veel voorbij zien komen in de tijd dat ik hier rondstruin, maar pielepiepje? ........
quote:lady-voldemort, 17 minuten geleden

Hier in huis is meten ook altijd een giller. Zodra ik mijn duimstok tevoorschijn haal begint mijn man al te gieren van het lachen. Hij heeft mij ook wel eens opgemeten. Was ook hilarisch, maar helaas raakte de duimstok toen kwijt, en de multimate was dicht dus toen konden we geen nieuwe kopen. Dat was wel lullig ja.

Ik kom niet meer bij nu.
18 cm en de rest is klote!
Ja!! Ik wil gezicht van vriendlief vanavond wel eens zien als ik vraag of ik even op zijn pielepiepje mag sabbelen! Leuk, beetje sarren.
quote:mussie1 schreef op 09 oktober 2012 @ 14:10:

Ja!! Ik wil gezicht van vriendlief vanavond wel eens zien als ik vraag of ik even op zijn pielepiepje mag sabbelen! Leuk, beetje sarren.Jouw nick in combinatie met dat woord!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 09 oktober 2012 @ 13:44:

18 cm en de rest is klote!
15. Is. Niks joh!
15 cm???
Ik heb even gegoogled en deze afbeelding komt er tevoorschijn bij pielepiepje

[img]http://94.100.115.180/249700001-2497500 ... _eSut.jpeg[/img]

maar ook dit

[img]http://ivan.zion-it.com/wordpress/wp-co ... elepap.jpg[/img]

o ik kan blijkbaar geen plaatjes plakken
anoniem_111006 wijzigde dit bericht op 09-10-2012 19:52
Reden: o...
% gewijzigd
Ik ben daar in dit geval erg blij om Doeiii. Denk ik.
nee het is vooral erg jammer!
quote:lady-voldemort schreef op 09 oktober 2012 @ 13:13:

[...]

Hier in huis is meten ook altijd een giller. Zodra ik mijn duimstok tevoorschijn haal begint mijn man al te gieren van het lachen. Hij heeft mij ook wel eens opgemeten. Was ook hilarisch, maar helaas raakte de duimstok toen kwijt, en de multimate was dicht dus toen konden we geen nieuwe kopen. Dat was wel lullig ja.... ... Kom niet meer bij hier...
Bedankt voor het delen van dit nieuws... Zelf vind ik net geen 15 cm nou niet zo bijzonder maar ik ben blij dat jouw vriend ervan moest glunderen. Veel plezier nog met zijn pielepiepje =)
Lieve Anne Voorhuid,

15 cm is bedroevend klein, maar.... Misschien wil je het pielepiepje nog eens voor eens nameten als hij een pielepiep is. Let wel: deze toestand duurt over het algemeen kort als je hem pielepiepje noemt.
WTF pielepiepje hahahahahahaha ik moest hierom zo lachen en om de reacties van andere mensen hierzo maar kan niet veel lachen want krijg dan last van mijn ribben ben ziek maar thanks dat je mij aan het lachen hebt gemaakt
Me hubbie zegt dat 'ie geen pielepiepje heeft maar een pielemuisje. En ik ben dus bang voor muizen.

Dat meten wordt niks hier.
quote:qwerttu schreef op 10 oktober 2012 @ 01:43:

Me hubbie zegt dat 'ie geen pielepiepje heeft maar een pielemuisje. En ik ben dus bang voor muizen.

Dat meten wordt niks hier. Ik ben ook bang voor muizen het zijn echt vieze beesten bah.
piepelepoesiemoesie

pielewiep

pluisje

*proest*

LACHEN MAN HIHIHIHIHIHI
Ik moet wel heel hard lachen om dat LACHEN MAN HIHIHIHHIHIHIHI naast die grijnzende paardenkop van je, Guinnevere. Dat HIHIHIHIHIHIHIHIHI doet 't 'm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven