orgasme bij de hema

10-01-2012 17:22 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ging ik met mijn vriend even de stad in. Na een paar uurtjes gewinkeld te hebben gingen we naar de hema om te lunchen. Toen we het broodje op hadden hadden we het over seks en opeens kreeg mijn vriend een stijve. Hij begon er helemaal aan te zitten en ik wou op dat moment echt weg lopen maar het was al te laat, hij kreeg een orgasme en zijn hele broek werd nat. Het ergste was nog dat hij bij het hoogtepunt echt heel hard door de winkel begon te schreeuwen, heigen. Ik ben meteen weg gelopen na al het gedoe en heb buiten 10 minuten staan wachten. Wat hij zo lang nog binnen heeft gedaan weet ik niet maar sinds toen praat ik niet meer tegen hem. Heeft iemand ooit zoiets beschamend mee gemaakt? Dit was de hell want het was super druk in de hema op dat moment...
Het is mijn man. Maar noem hem soms ook gewoon vriend
heigen ... hoe dom kun je zijn...
Ik heb dat nou ook altijd met mijn vriend slash man bij de HEMA. Het begint al thuis met het voorlezen van de folder.
Ja, het wordt steeds geloofwaardiger, dat meen ik serieus.

Wel opvallend dat de kerstvakantie nog voortduurt.
quote:_avril_ schreef op 10 januari 2012 @ 18:00:

Ik heb dat nou ook altijd met mijn vriend slash man bij de HEMA. Het begint al thuis met het voorlezen van de folder.
Heeft hij het vaker een orgasme te krijgen als jullie winkelen?
quote:_avril_ schreef op 10 januari 2012 @ 18:00:

Ik heb dat nou ook altijd met mijn vriend slash man bij de HEMA. Het begint al thuis met het voorlezen van de folder.Haalt hij de laatste bladzijde dan wel voordat jullie naar de Hema gaan?
Als ik nog maar naar de HEMA folder keik begin ik al te heigen.
Het kon net zo goed gebeuren bij de schuurman, of vero moda, bijenkorf, vila. Het kwam doordat we het over sex hadden
quote:workaholic3 schreef op 10 januari 2012 @ 18:06:

Het kon net zo goed gebeuren bij de schuurman, of vero moda, bijenkorf, vila. Het kwam doordat we het over sex hadden

Lastig.

Ik hoop wel voor je dat hij niet geyl raakt bij het zien van de Zeeman of Wibra.
Whahahahaha, wát een topic's vandaag... Gaat even aan die reeën vragen of ze een Tempo-zakdoekje voor me hebben...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Het kon net zo goed gebeuren bij de schuurman, of vero moda, bijenkorf Beienkorf, vila. Het kwam doordat we het over sex haddenWel een beetje op je spelling letten, graag! Staat anders zo dom.
De hoeveelheid bullshit-topics stijgt met de dag hier, of lijkt dat maar zo?

Maar sterkte ermee hoor, TO.
quote:Artpiraat schreef op 10 januari 2012 @ 17:55:

[...]

Heigen is kennelijk het nieuwe soort gijl in 2012.Verdorie Artpiraat!!! Ik had bijna beina de colaspetters tegen mijn beeldscherm!

En verder was ik vanmiddag óók in de Hema, maar ik heb blijkbaar alle fun gemist.
quote:lulu_ schreef op 10 januari 2012 @ 18:14:

[...]

Verdorie Artpiraat!!! Ik had bijna beina de colaspetters tegen mijn beeldscherm!

E(Ah dat zou ik heel erg peinleik vinden, als je scherm naar de Filisteinen was gegaan
en dat werkt ook nog op een basisschool : heigen....
ik heig

jij heigt

zij/hij heigt

wij heigen

jullie heigen

zij heigen
Pas op, 18 + foto

Het kon net zo goed gebeuren bij de schuurman, of vero moda, bijenkorf, vila. Het kwam doordat we het over sex haddenAls jullie bv. op een verjaardig zijn en het onderwerp sex komt ter sprake, krijgt hij dan ook spontaan 'n orgasme?
quote:Artpiraat schreef op 10 januari 2012 @ 18:15:

[...]

Ah dat zou ik heel erg peinleik vinden, als je scherm naar de Filisteinen was gegaan Hey Art! AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!
quote:Starshine schreef op 10 januari 2012 @ 18:19:

Pas op, 18 + foto

[afbeelding]
quote:Artpiraat schreef op 10 januari 2012 @ 18:15:

[...]

Ah dat zou ik heel erg peinleik vinden, als je scherm naar de Filisteinen was gegaan Gelukkig is het goedgekomen en en hoefde ik geen dwijl te pakken om mein beeldscherm te rijnigen.
quote:Starshine schreef op 10 januari 2012 @ 18:19:

Pas op, 18 + foto

[afbeelding]
Starshine!
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 18:03:

Als ik nog maar naar de HEMA folder keik begin ik al te heigen.

Die folder wordt steeds pikanter; zo prijzen ze de sokken aan;

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven