orgasme bij de hema

10-01-2012 17:22 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ging ik met mijn vriend even de stad in. Na een paar uurtjes gewinkeld te hebben gingen we naar de hema om te lunchen. Toen we het broodje op hadden hadden we het over seks en opeens kreeg mijn vriend een stijve. Hij begon er helemaal aan te zitten en ik wou op dat moment echt weg lopen maar het was al te laat, hij kreeg een orgasme en zijn hele broek werd nat. Het ergste was nog dat hij bij het hoogtepunt echt heel hard door de winkel begon te schreeuwen, heigen. Ik ben meteen weg gelopen na al het gedoe en heb buiten 10 minuten staan wachten. Wat hij zo lang nog binnen heeft gedaan weet ik niet maar sinds toen praat ik niet meer tegen hem. Heeft iemand ooit zoiets beschamend mee gemaakt? Dit was de hell want het was super druk in de hema op dat moment...
Je vroeg 'm of ie worst lustte?

(en wat is heigen?)
beter is dit niet serieus
Ik vond die bouquetreeks-romannetjes dan toch een stuk komischer..
Jammer dat je zo snel weg was... Hoe moet ie dan op je been gaan zitten? Beetje zielig voor hem.
Is de vakantie nog niet voorbij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hema worsten: het zou verboden moeten worden!
ik lig in een deuk. je hebt een goed gevoel voor humor. ik geloof er alleen geen bal van.
Voortaan eerst pijpen, dan pas gaan winkelen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Je had je onderbeen ook even van zijn stoel moeten halen!
Als het nou de Bijenkorf was
hè jammer, ik dacht dat dit topic geopend was om ons erop te wijzen dat de Hema nu ook viebs verkoopt, maar nee.

Jammer hoor.
Ik dacht dat de vakantie al voorbij was?
Ben wel benieuwd wat hij die 10 minuten erna heeft gedaan?

Dweil gevraagd bij de cassiere?
Dacht dat het over super aanbiedingen bij de Hema ging.
Hoe is het trouwens met je man, die van het been?
Het is toch wat.

Mocht het waar zijn, ben ik dan even blij dat hij mijn vriend niet is.
Dit is geen grap! Was dat maar zo. Verder gaat het goed met mijn man, hij is alleen heel erg geil de laatste maanden
Nou ik zal mijn motto maar weer wijzigen geloof ik:

"Het ergste was nog dat hij bij het hoogtepunt echt heel hard door de winkel begon te schreeuwen, heigen."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enorm grappig dit..... ik dacht dat het ging over een superaanbieding... zo verschrikkelijk super dat iedereen er spontaan een orgasme van krijgt.
quote:nouschi schreef op 10 januari 2012 @ 17:40:

"Het ergste was nog dat hij bij het hoogtepunt echt heel hard door de winkel begon te schreeuwen, heigen."
Als het nou La Place was geweest, ok, maar bij de Hema, nee dat vind ik echt not done.

Was z'n jas trouwens langer dan kruishoogte?
quote:workaholic3 schreef op dinsdag 10 januari 2012 17:40 Dit is geen grap! Was dat maar zo. Verder gaat het goed met mijn man, hij is alleen heel erg geil de laatste maandenEn je zegt dat je hem daarna niet meer hebt gezien. Vreemd...
quote:nouschi schreef op 10 januari 2012 @ 17:40:

Dat jij nog tijd hebt om zoveel te werken... met al dat been-gezit, gesex en geheig met korte ei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven