Orgasme uitstellen man

woensdag 16 mei 2018 om 11:32
donderdag 17 mei 2018 om 15:05
Ik weet dat hij ook wel wat stress heeft maar niet van onze relatie. Die is nog vrij pril en dat gaat allemaal heel erg goed. Het is niet in probleem van alleen nu met mij. Hij zegt sinds 6 jaar hier last van te hebben, toen was hij nog met zijn ex. Waar het vandaan komt geen idee maar we komen er samen vast wel uit. Ik ben in ieder geval niet van plan om deze reden weg te gaan bij iemand waar ik zoveel van houd.

donderdag 17 mei 2018 om 16:21
Als het al zo lang speelt gaat het een eigen leven leiden, als je begrijpt wat ik bedoel.Elizabeth80 schreef: ↑17-05-2018 15:05Ik weet dat hij ook wel wat stress heeft maar niet van onze relatie. Die is nog vrij pril en dat gaat allemaal heel erg goed. Het is niet in probleem van alleen nu met mij. Hij zegt sinds 6 jaar hier last van te hebben, toen was hij nog met zijn ex. Waar het vandaan komt geen idee maar we komen er samen vast wel uit. Ik ben in ieder geval niet van plan om deze reden weg te gaan bij iemand waar ik zoveel van houd.
Als je nu eens alles wat jullie wat jullie hiervoor aan ervaringen overboord gooit. Bij nul beginnen. Alsof je alletwee voor het eerst seks gaat hebben. Een soort rollenspel. Er geldt maar één regel en dat is dat je pas seks mag hebben als je er alletwee klaar voor bent. Dat duurde bij mij en mijn eerste vriendinnetje echt een hele tijd. Trouwens die eerste keer kwam ik ook binnen een aantal stoten klaar.
Vanaf dat moment ga je opbouwen. Tel het aantal stoten. Gebruik de ademhalingstechniek en probeer iedere volgende keer dat jullie het doen verder te komen. En wees lief voor elkaar als het niet lukt onder het motto twee stappen vooruit, één stap terug. Maak er een spel van en hou het luchtig.
Natuurlijk maak je het niet meteen uit. Jullie lossen dit op en groeien ervan

donderdag 17 mei 2018 om 17:40
De truc zit hem in het 'acclimatiseren'.
Oftewel, wanneer hij eenmaal in je zit, even een tijdje niet bewegen. Voor hem om dan diep en rustig te ademen om zijn gemoed weer onder controle te krijgen en ook bewust te wennen aan het gevoel.
Als hij het idee krijgt dat het teveel van het goede is, haalt hij hem er weer uit en richt zijn aandacht weer op zijn ademhaling totdat hij weer tot rust is gekomen.
Daarna weer inbrengen en de hele exercitie herhalen.
Voor je het weet is hij op het ritme van jullie ademhaling erin en eruit aan het bewegen en kan hij dat net zolang volhouden totdat jouw orgastische stuiptrekkingen hem uit zijn concentratie halen en hij alsnog meteen klaarkomt.
Oftewel, wanneer hij eenmaal in je zit, even een tijdje niet bewegen. Voor hem om dan diep en rustig te ademen om zijn gemoed weer onder controle te krijgen en ook bewust te wennen aan het gevoel.
Als hij het idee krijgt dat het teveel van het goede is, haalt hij hem er weer uit en richt zijn aandacht weer op zijn ademhaling totdat hij weer tot rust is gekomen.
Daarna weer inbrengen en de hele exercitie herhalen.
Voor je het weet is hij op het ritme van jullie ademhaling erin en eruit aan het bewegen en kan hij dat net zolang volhouden totdat jouw orgastische stuiptrekkingen hem uit zijn concentratie halen en hij alsnog meteen klaarkomt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

vrijdag 18 mei 2018 om 06:33