Paar dagen samen, seks & verjaardag
vrijdag 6 april 2018 om 08:03

ouwewijsneus schreef: ↑06-04-2018 00:00mijn vrouw kan me al helemaal geil maken met de manier waarop ze me aankijkt.....

you go girl
vrijdag 6 april 2018 om 08:15
krijgt hij geen echt kado?
vrijdag 6 april 2018 om 08:15

vrijdag 6 april 2018 om 10:32
Je vraagt naar gek maken voor gevorderden. Ga op zijn gezicht zitten en laat hem zowel je kut als je kont likken. Geef hem maar sporadisch lucht, niet meer dan nodig. En het belangrijkste, hou dit een tijdje vol. Niet na 2 minuten klaar ermee, nee laat hem langdurig in positie. Daar wordt hij vast gek van.
vrijdag 6 april 2018 om 19:47
Mooi beschreven, ik quote hem even gezellig om een glimlach op het gezicht van mijn vriendin te toveren als ze mijn postgeschiedenis weer eens doorleest.Chocolotje schreef: ↑06-04-2018 10:32Je vraagt naar gek maken voor gevorderden. Ga op zijn gezicht zitten en laat hem zowel je kut als je kont likken. Geef hem maar sporadisch lucht, niet meer dan nodig. En het belangrijkste, hou dit een tijdje vol. Niet na 2 minuten klaar ermee, nee laat hem langdurig in positie. Daar wordt hij vast gek van.
Mij zou je verder dolgelukkig maken met de rode lingerie. Het als klapstuk bewaren voor zijn verjaardag is natuurlijk een uitstekend idee.
Voor mezelf zou ik er prima drie dagen mee kunnen leven, en ik ben wel zo'n ranzige oude viespeuk dat ik het wel zou kunnen waarderen als ze de slip daarbij ook niet verving en op de laatste dag nog eens op de hierboven beschreven wijze onder mijn neus drukte.
Maar goed, dat zou ik ook lekker voor een weekendje later in je leven bewaren, geniet van je tripje!

vrijdag 6 april 2018 om 19:52
Je hebt wellicht een punt. Wanneer TO pas loskomt op vakantie is haar moeite zoals beschreven een cadeau. Wanneer ze (wat ik beschouw als) normale omgang hebben dan zou de cadeaukwestie kunnen gaan spelen.
Ik heb trouwens niets met cadeautjes wanneer het 'moet'.

vrijdag 6 april 2018 om 20:45
3 dagen dezelfde rode lingerie set aan?
Ik zou bij Hunkemoller nog 2 sexy setjes erbij halen ter afwisseling. En op zijn verjaardag de laatste dag extra uitpakken
https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/linger ... gerie.html
Ik zou bij Hunkemoller nog 2 sexy setjes erbij halen ter afwisseling. En op zijn verjaardag de laatste dag extra uitpakken

zaterdag 7 april 2018 om 22:33
En die van mijn vrouw
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 7 april 2018 om 22:34
Hoe vindt zij dat?
Ik vind het soms wel eens jammer.
zaterdag 7 april 2018 om 22:39
Zij heeft nooit de aanvechting gehad kousen of hoge hakken te dragen, dus ik denk dat ze het wel prima vindt dat mij dat ook niets doet.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 22:40
BrrrrHabbekratz schreef: ↑06-04-2018 20:453 dagen dezelfde rode lingerie set aan?
Ik zou bij Hunkemoller nog 2 sexy setjes erbij halen ter afwisseling. En op zijn verjaardag de laatste dag extra uitpakken![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 7 april 2018 om 22:40
Hahaha. Ik meestal ook niet, maar soms vind ik het heel leuk en dan is het “ ik zie je liever in je jeans en op gympen” wel eens een domperJollyRider schreef: ↑07-04-2018 22:39Zij heeft nooit de aanvechting gehad kousen of hoge hakken te dragen, dus ik denk dat ze het wel prima vindt dat mij dat ook niets doet.

zaterdag 7 april 2018 om 22:43
Er is, als ik eens heel open mag zijn, in mijn ogen niets sexyer, meer opwindend, geiler, dan een vrouw in jeans. Wel wat onhandig buitenshuis

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 7 april 2018 om 22:51
JollyRider schreef: ↑07-04-2018 22:43Er is, als ik eens heel open mag zijn, in mijn ogen niets sexyer, meer opwindend, geiler, dan een vrouw in jeans. Wel wat onhandig buitenshuis![]()