Parel string van Bracli

03-10-2010 13:16 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zag laatst wat plaatjes van de parel string van Bracli.



Eerlijk gezegd best een mooi gezicht. Benieuwd of jullie mijn mening delen en voor de vrouwen die er 1 hebben. Is het wat. Het lijkt me eerlijk gezegd niet zo lekker zitten. Zeker niet onder een lekker strakke jeans ofzo.



Oja, er is een versie met 1 parelstring en een versie met een dubbel parelstring. Welke heeft jullie voor keer?



Geen idee hoe het met url's plaatsen zit, maar de naam en dan .com brengt je een heel eind

Bracil string

Totaal aantal stemmen: 39

Geen bracil string voor mij (79%)
Enkele parelstring (10%)
Dubbele parelstring (10%)
Alle reacties Link kopieren
en als je nou een lelijke lubberkont hebt?



Was iemand trouwens nog de mannen-versie aan het zoeken? Ben zò benieuwd!




Google is je vriend.

Als je een lubberkont hebt, staat hij gewoon minder mooi... best logisch toch? Of de man die er naar moet kijken moet een voorkeur hebben voor lubberkonten...
Alle reacties Link kopieren
griezels.... .......
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet warm van worden, hoop niet dat m'n vrouw er mee aan komt zetten. Niet voor haar, niet voor mij...



:puke:
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



De string van Bracli inmiddels wel besproken. Wat vinden jullie van deze (url)







Sowieso, zijn hier liefhebbers van Agent Provocateur? Soms mooi, soms ordi en heel vaak lekker "over the top".



BTW, ik nodig jullie uit om jullie favoriete lingerie look te posten
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zelfkastijding?
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk moet je ondergoed beoordelen op hoe het eruit ziet na een dag dragen (lees: klem te hebben gezeten tussen vlees). Want zo mooi als op de foto blijven ze niet zitten. Maar niemand wil een foto zien van één dag gedragen ondergoed...



Gewoon een wibra-slip is leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, zo in de hand lijkt het wel een leuke dingetje maar dit ziet er toch niet uit? Waarbij de voorkant nog het minst belachelijk is. Je bilnaad lijkt wel 15 cm langer zo (Jennifer Lopez eat your heart out).



Alle reacties Link kopieren
quote:Maupy schreef op 03 oktober 2010 @ 13:22:

Erg sexy, lastig fietsen lijkt me. Ik kies voor de dubbele, vraag me af hoe het voelt voor een man wanneer je er tussendoor fietst zal ik maar zeggen.Ik vind zo'n string ook erg sexy. Ze zijn niet bedoeld om mee te fietsen, maar voor een romantisch avondje. Zo lang hoef je hem dus niet aan te houden. De dubbele heeft ook mijn voorkeur: het lijkt me heerlijk om als man er tussendoor te mogen fietsen
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Best geil...Maar dan de dubbele parelstring, kun je beide parelstringen mooi spreiden....
Alle reacties Link kopieren
jeetje dames, ik vind het heerlijk om er voor een leuk avondje beetje sexy uit te zien voor mijn vent. Zou het met plezier voor hem aantrekken. Lijkt wel of ik de enige in mn soort ben....
Alle reacties Link kopieren
jeetje dames, ik vind het heerlijk om er voor een leuk avondje beetje sexy uit te zien voor mijn vent. Zou het met plezier voor hem aantrekken. Lijkt wel of ik de enige in mn soort ben....
Alle reacties Link kopieren
Als man lijkt het me fantastisch als mijn partner een pearl thong zou dragen. Bij het uitgaan, onder een rok of jurk, of zo maar.

In combinatie met zorgvuldig geschoren schaamhaar onweerstaanbaar.
Alle reacties Link kopieren
en ik zou het met plezier voor mn kerel dragen en inderdaad als je je netjes scheert.

Die sloggi mag maandag weer naar kantoor hoor dames.
Alle reacties Link kopieren
Moet eerlijk zeggen dat ik het, als vrouw zijnde, er echt prachtig vind uitzien. Zou met plezier zo'n ding dragen, maar ze verkopen het niet in België (zie ik op hun website), dus zal njet zijn :P. Ik vind het best erotisch, zo'n parelgevalletje, en dat is dus idd niet iets om gewoon overdag te dragen. Lijkt me zalig als een verrassing voor m'n vriend, maar wel best prijzig..
Niks moet... niksen mag
Alle reacties Link kopieren
Funny
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo mooi. Ja, op zo'n mooi model, lekker gefotoshopt en zo gefotografeerd dat je niets ziet aan puilende schaamlippen en afdrukken van parels in de huid. Maar in de praktijk denk ik dat het weinig doet voor de gemiddelde vrouw en er een hoop mooie lingerie is die echt een lekkerder plaatje oplevert.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 03 oktober 2010 @ 13:44:

En dan te bedenken dat je uit één stuks van mijn ondergoed wel tien strings kan maken, maar lekker dat het zit.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:erikjan schreef op 27 januari 2017 @ 12:42:

Funny'Funny' omdat je op een topic van bijna 4 jaar geleden reageert?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ow, en ik dus ook.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ik draag liever een bh van cocosnoten.
Ik vermoed dat deze TO inmiddels wel uitgerukt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven