paren/swingersclub voor jongeren?
dinsdag 11 november 2008 om 14:08
Haii!
Wij zijn een jong stel, en sinds kort zijn we erachter dat we ons sexleven willen uitbreiden op een spannende manier.. partnerruil/trio e.d. we zijn overal wel voor in. Mijn vriend is 100% hetero, ik ben bi. We zijn 21 en 24, en willen niet terecht komen in een club waar de gemiddelde leeftijd rond de 40 ligt. Ik las al dat er een speciaal topic is aangemaakt over dit onderwerp, maar daar wordt eigenlijk alleen de fun4two besproken, en ik wil juist advies over clubs die ook heel leuk zijn voor jongere stellen. Gemixt jong publiek dus.
Iemand tips?
Wij zijn een jong stel, en sinds kort zijn we erachter dat we ons sexleven willen uitbreiden op een spannende manier.. partnerruil/trio e.d. we zijn overal wel voor in. Mijn vriend is 100% hetero, ik ben bi. We zijn 21 en 24, en willen niet terecht komen in een club waar de gemiddelde leeftijd rond de 40 ligt. Ik las al dat er een speciaal topic is aangemaakt over dit onderwerp, maar daar wordt eigenlijk alleen de fun4two besproken, en ik wil juist advies over clubs die ook heel leuk zijn voor jongere stellen. Gemixt jong publiek dus.
Iemand tips?
zondag 17 februari 2013 om 11:10
Erg grappig stukje, keesadam, en redelijk herkenbaar, al misschien wat overdreven. Idd zijn veel stellen nogal op zichzelf, en ik snap de reden dan niet. Ik probeer dan oogcontact te maken oid, maar soms krijg je echt zero reactie terug, dan denk ik: durven ze niet, verlegen misschien, geen interesse, of weten ze niet hoe het werkt? Wel jammer. Maar vaak is het zo dat als je ze gewoon aanspreekt, dat ze dat toch wel erg leuk vinden.
zondag 17 februari 2013 om 16:33
Het is een oud topic, maar ik wil wel even enkele tips geven aan mensen die op zoek zijn naar een pc voor jonge koppels.
Het bekendste is natuurlijk de zaterdag bij fun4two, al vind ik dat er niet echt veel jonge koppels rondlopen, meer een mix van jong/oud...
In Dortmund is er de parenclub Schickeria.
Zij houden iedere laatste zaterdag van de maand een Young Dream avond waar jonge koppels komen.
Hoe jonger je bent, hoe minder je moet betalen.
Soms is er zelfs een maximumleeftijd van 30 jaar toegestaan.
http://www.schickeria-dortmund.de/
Ik moet er wel bijzeggen dat ik er zelf nog niet ben geweest, ik heb wel al enkele goede ervaringen gelezen, waaronder eentje van een lid hier:
Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 13
Wij gaan waarschijnlijk deze zaterdag een kijkje nemen
Het bekendste is natuurlijk de zaterdag bij fun4two, al vind ik dat er niet echt veel jonge koppels rondlopen, meer een mix van jong/oud...
In Dortmund is er de parenclub Schickeria.
Zij houden iedere laatste zaterdag van de maand een Young Dream avond waar jonge koppels komen.
Hoe jonger je bent, hoe minder je moet betalen.
Soms is er zelfs een maximumleeftijd van 30 jaar toegestaan.
http://www.schickeria-dortmund.de/
Ik moet er wel bijzeggen dat ik er zelf nog niet ben geweest, ik heb wel al enkele goede ervaringen gelezen, waaronder eentje van een lid hier:
Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 13
Wij gaan waarschijnlijk deze zaterdag een kijkje nemen

Your will to be free, Is matched with love secretly