Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Och, het mag wat mij betreft wel een paar keer geschreven worden waar de viebs liggen bij de Fun. Onthou ik het ook en weet ik ze te vinden om uit te proberen
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
We zagen de vib liggen laatst maar kregen hem niet aan de praat
Lees hier terug dat dat met lichtschakelaar moet
Alle reacties Link kopieren
Toch ook de fun maar eens uitproberen een keer
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
niet meer van toepassing
anoniem_345791 wijzigde dit bericht op 10-06-2017 03:49
Reden: Overbodig
96.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlechtje, wat is de reden dat je vriend het minder geslaagd vond? Vooraf waren jullie wel even enthousiast?



Volgens mij heb je als vrouw snel genoeg aanspraak. Man alleen is vaak lastiger lijkt me. Maar ik ben wss niet de meest ervaren persoon hier. Wel nu een paar keer geweest, maar altijd als koppel.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Robertooooh, vooraf waren wij even enthousiast , ik denk hij nog wel enthousiaster .



Ik denk dat hij iets zenuwachtiger was alsdat hij beweerd en daardoor niet echt in de stemming was..

Maar het plan is om nog wel een keer samen te gaan maar ik wacht af tot hij zelf weer aangeeft er zin in te hebben .



Ik hoop dat er nog vrouwen zijn die antwoord willen geven op mijn vorige bericht .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit alleen geweest naar een club, wel met een vriendin. De aanspraak die je krijgt valt tegen is mijn ervaring, je zal zelf echt een beetje moeten investeren, ik ben nog nooit door een stel meegevraagd, mijn vriendin één keer geloof ik. Best gek aangezien veel stellen roepen een vvm trio te willen. Wij gingen dan ook op avonden dat single mannen mochten komen, daar krijg je wél de aandacht van en die zijn veel makkelijker te benaderen dan stellen. Het is mijn ervaringen dat stellen (incl. mezelf moet ik eerlijk zeggen) aardig op elkaar zijn gespitst op stellenavonden.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0. Bedankt voor je antwoord.
Helaas niet het antwoord waar ik op gehoopt had maar wel hetgeen ik verwacht had .
Ik ga erover nadenken !
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: we gaan as zaterdag naar het Bad Habits feestje in Zaandam van Breaking Bad. Iemand daar ervaring mee? Of misschien gaat er wel iemand van hier?

Normaliter gaan we naar de Fata maar hadden eens zin in wat anders...

Daarnaast zijn we naar Little Sins geweest en gaan we graag naar Bitch en zijn we naar Boudoir Bizarre geweest en Wasteland. Ook zouden we graag eens een Madame Homard party bezoeken. Is dat een aanrader?
Ook Kinky on the Beach staat nog op de planning... Iemand nog andere tips?

En nu las ik gisteren over Killing Kittens, een organisatie uit de UK. Kent iemand hier dat?

Tnx, xx, Freelovin
LOVE is all you need...
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier nog koppels die aanstaande zaterdag naar Mystique gaan ?
Het is er "Sexy Colors" thema naar aanleiding van hun 16 jarig bestaan ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch even benieuwd hoor, om de haverklap lees ik hier "wij gaan daarnaartoe dan en dan, wie ook?" Ik lees zelden dat daarop gereageerd wordt.
Ik vind dit forum juist wel een soort van lekker anoniemerig en heb 0 zin om hier aan anderen kenbaar te maken dat ik Miepzus ben met een rood jurkje zaterdag zo laat om hier en daar.
Is er zoveel behoefte om in clubs medeforummers tegen te komen? Waar komt dat vandaan vraag ik me af.
...
Alle reacties Link kopieren
@Rooss
Ik kan alleen maar voor ons spreken, anderen hun bedoelingen ken ik niet.
Wij vinden het altijd leuk om gelijkgestemden te leren kennen.
Wij zijn ook regelmatig in Acanthus te vinden, en die club heeft zijn eigen forum. Onder de forumleden daar wordt er zelfs regelmatig op voorhand "afgesproken" en hebben de forumleden zelfs hun eigen tafel om elkaar te ontmoeten en om de "nieuwkomers" op het forum makkelijk wegwijs te maken ...
Maar ik kan jouw vraag best wel begrijpen, want niet iedereen staat te springen om zich kenbaar te maken. Anderen daarentegen hebben net wel die behoefte, waar dan een forum zoals hier een mooi medium is voor dergelijke oproepen.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening en smaak op deze aardbol, want het zou volgens mij maar een saaie bedoening zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel verschil om dat op een forum van een club of swingerssite zoiets te vragen of hier. Ik post hier over veel meer zaken dan alleen het swingen, en ik heb niet zoveel zin dat dat allemaal aan mijn irl persoontje gekoppeld wordt. Ik vroeg me laatst dan ook hetzelfde af als Roos, ik zal het zelf iig niet hier melden hoe je me ergens zou kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wij twijfelen over Mystique Zaterdag.
Waren er afgelopen zaterdag, toen was het erg rustig...

Weet ook niet of het thema(s) iets voor ons is/zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mystique heeft ook een eigen forum en dat vind ik idd iets heel anders dan op een openbaar gebeuren als dit kenbaar te maken dat je forummensen wilt ontmoeten.
Ik zie dan ook helemaal voor me hoe ik in Mystique word aangesproken door mensen waar ik totaal niks mee heb behalve 1.5 post van hier. En dan?
"Goh leuk, fijne avond dan maar"?
Nou ja, ik snap het gewoon niet helemaal denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na tig jaren weer eens gaan kijken op de site van Mystique. Het is geen forum, het is een "prikbord". Alsof je bij de appie zoals vroeger staat te kijken of je de juiste kinderwagen kunt vinden :-D .

Hier krijg je meer indruk van de posters dan op dat dating gedoe. Of er ooit iets uitkomt? Weinig lijkt mij maar begrijpelijk dat viva forummers dat hier schrjjven/ delen.
Alle reacties Link kopieren
HI, voor mij gaat het er meer om om te kijken of iets (zoals een feestje of club) 'bekend' is en of het een drukke avond gaat worden ofzo. Ik zou ook niet IRL mensen van hier willen ontmoeten en vind idd dat anonieme ook erg prettig!

Maar goed, niemand dus bekend met Breaking Bad / Bad Habits? Heb een beetje het idee dat het een 'wannabe' feestje is, maar we gaan 't zien :)
LOVE is all you need...
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat die appie prikborden niet meer bestaan, had me nou wel leuk geleken: "welk kek stel gaat er zaterdag mee gezellig naar een parenclubje? "
Goeie ouwe tijd.
...
Alle reacties Link kopieren
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik best nieuwsgierig ben wie er achter de namen (psuedoniemen) hier schuilgaat. Echter ik zal nooit direct op een uitnodiging die hier geschreven staat ingaan of openlijk interesse tonen.
Een tijd geleden heb ik wel over onze bungalowdate geschreven maar dit snel weer weggehaald omdat het teveel leek of ik een advertentie gezet had (hengelen dus). Dat vond ik zelf niet gepast.
Wanneer ik meer van iemand wil weten of iemand zou willen ontmoeten in een club zou ik dat via een andere weg doen. Een pb bijvoorbeeld.
Heb ik nog nooit gedaan omdat het toch een drempel blijft en SDC veel gemakkelijker is.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik ben een vrouw alleen en ben op zoek naar een spannende middag voor een vrouw alleen waar niet alleen maar stelletjes mogen komen, maar juist ook mannen alleen. Nu dacht ik om op de zondagmiddag de showboat te gaan ontdekken. Is iemand er wel eens geweest in de middag? En wat voor publiek komt er dan? Geldt er dan ook een dresscode? Ik kan op de site van showboat weinig vinden, dus hoop hier wat meer info over de showboat te krijgen. Bedankt alvast!
X
Alle reacties Link kopieren
Vind ik wel een aanradertje, hello. Heb je uitwijk naar de avond? Dan wordt het wat drukker. Ik heb zéker lekkere hapjes zien rondlopen in de Showboat, ik had alleen zelf ook een lekker hapje mee dus heb ik niet veel mee gedaan. Maar....enjoy!
...
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,
Wij zijn een stel dat helemaal nieuw is in het experimenteren met partnerruil en trio's. De stap naar een parenclub is daarom nog te groot maar wij vroegen ons af of er ook op een andere manier makkelijk contact te krijgen is met andere stellen? Wij zijn een jong stel (hij 25/ zij 23 ) en vroegen ons af of in een parenclub ook jonge stellen komen (20-25)? Als jullie tips of zelf een leuk jong stel zijn hoor wij graag iets van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Fleur

Bijzonder is dat, ik vind persoonlijk de stap naar een parenclub veel kleiner dan de stap naar een (thuis)date met een ander stel. Je kunt je eens aanmelden op een swingerssite, er zijn er genoeg. Bijv SDC, Regioswingers, eXcitant, The Other Book, Adult Match. Er zijn daar wel andere jonge stellen, iig op de site waar wij op staan.
Een parenclub is heel laagdrempelig, je kunt gewoon eens kijken en dansen en sjansen zonder dat je echt iets met een ander stel hoeft te doen.
Alle reacties Link kopieren
marana, bedankt voor je info! Swingerssites zijn meestal betaalde sites, zijn er ook gratis sites die je aanbeveelt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven