Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow, serieus? Dat lijkt me helemaal niets...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Die klacht heb ik vaker gehoord over de fata inderdaad.



Duidelijk Vlam.
...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Dat je hoofd het grootste sexorgaan is, daar ben ik t erg mee eens!... Daar zit mijn grootste blokkade, daar ben ik me van bewust. Is er ook n "meest mellow" parenclub aan te raden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annie1964 schreef op 22 januari 2017 @ 15:24:

Bedankt voor de reacties. Dat je hoofd het grootste sexorgaan is, daar ben ik t erg mee eens!... Daar zit mijn grootste blokkade, daar ben ik me van bewust. Is er ook n "meest mellow" parenclub aan te raden?Dit vraag ik omdat ik door de berichten/bomen het bos niet meer zie... En de sites komen erg overeen in de beschrijvingen. Vandaar
Alle reacties Link kopieren
Meest mellow? Waar maar een beetje gesekst wordt ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren




Naja, ik zou beginnen in een club als de Fun ofzo. Ik zou niet starten in een Berghut ofzo... En dan op een rustige avond, geen sexpertnight. Maar over het algemeen kun je toch in de meeste clubs gewoon rond de bar/dansvloer blijven hangen en niet naar het seksdeel gaan? Dat wil niet zeggen dat je het niet gaat zien, zeker later op de avond, als mensen de moeite niet meer nemen naar een vertrek te gaan.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag 11 februari ga ik voor het eerst met mijn vrouw naar een parenclub (Fata's Hot Valentine Weekend ). Er valt allerlei informatie te vinden online, maar er zijn nog wel dingen waar ik nieuwsgierig naar ben die ik niet kan vinden.



Wie kan mij vertellen hoeveel stellen er in de club komen / kunnen op een zaterdag? Moet ik dan denken aan enkele tientallen of meer richting 100 ... 200 ... 500???



Het is open vanaf 21h. Staat er direct een rij en sta ik eerst een tijd in de kou te verkleumen als ik er om 21h ben? Vanaf welk tijdstip kan je waarschijnlijk wel zo doorlopen?



Is er glijmiddel aanwezig in de ruimtes waar seks wordt bedreven of moet je dat zelf meenemen indien gewenst?



Mogelijk heb ik later nog meer vragen
Alle reacties Link kopieren
Zo, nu heb ik jouw berichtje al een paar keer gezien VivaLaVida. Ik vind het leuk om te lezen wanneer mensen hun eerste stappen gaan zetten in een club. Zo'n eerste keer is zo leuk!

Mij lijkt de Fata een goede keus om te beginnen. Echter heel moeilijk te voorspellen hoe druk het wordt. Ik zou niet te laat gaan want zou je rond 22.00 / 22.30 gaan dan begint de dresscode en moet je in principe gelijk in de lingerie. Gun je zelf even de rust om eerst even rond te kijken onder en daar te zijn. Ik geloof trouwens niet dat je heel lang moet wachten hoor. Kijk even op de site of je je oneline al kunt aanmelden.



En nee, glijmiddel is er niet. Dat zul je zelf mee moeten nemen. condooms zijn er wel overal!



Oh, en kom maar op met vragen!! Er is altijd wel iemand met een antwoord!
It's never too late start living!
Graag zou ik hier mee willen schrijven.



Wij gaan zaterdag voor het eerst naar een parenclub. We gaan naar de Fata. Ze hebben dan Fata's Erotic Dance Edition dus dat lijkt me een prima avond om eens te gaan.



Ik heb eigenlijk geen vragen, want ik lees al een paar jaar regelmatig mee in dit topic Dus heel langzaam aan heb ik de moed bij elkaar geraapt. Man was gisteren aangenaam verrast dat ik zei nou zullen dan a.s. zaterdag maar een keer gaan.



We hebben het er al jaren over. We staan ook al een tijdje op SDC maar ik blijf het heel erg lastig vinden om online de "klik" te vinden. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe een parenclub ons zal bevallen. We hebben afgesproken om (in principe) de eerste keer alleen te kijken. Zelf ben ik nog een beetje bang of ik wel nee durf te zeggen dus daarom lijkt zo'n afspraak me wel veilig voor de eerste keer.



Ik vind het enorm spannend en doodeng haha. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik wil het al zo'n lange tijd dus nu maar eens over die drempel heen stappen
Alle reacties Link kopieren
quote:-Juniper- schreef op 24 januari 2017 @ 09:53:



We hebben het er al jaren over. We staan ook al een tijdje op SDC maar ik blijf het heel erg lastig vinden om online de "klik" te vinden. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe een parenclub ons zal bevallen. We hebben afgesproken om (in principe) de eerste keer alleen te kijken. Zelf ben ik nog een beetje bang of ik wel nee durf te zeggen dus daarom lijkt zo'n afspraak me wel veilig voor de eerste keer.



Ik vind het enorm spannend en doodeng haha. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van ik wil het al zo'n lange tijd dus nu maar eens over die drempel heen stappen

Zooooooo herkenbaar !!!

Geniet van jullie eerste keer in een PC



Wij zijn ook op die manier een club binnengestapt eind vorig jaar en ondertussen al meermaals naar een club geweest.

Men vriendin is ondertussen nieuwsgierig geworden hoe het zou zijn om met een andere dame "aan de slag" te gaan, dus bij ons is het ook stapje voor stapje dat we zetten om onze grenzen te verleggen
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een heerlijke reacties weer.

Onze nieuwsgierigheid blijft en zodra ik de juiste lingerie gevonden heb gaan we de stap maar eens zetten!

Heeeeel spannend allemaal zeg!

Wil vooral mijn vriend verassen door gewoon een keer te zeggen, zullen we a.s. vrijdag nu eens gaan? ben erg benieuwd naar de glundering in zijn ogen
Thanks Juan! Leuk om te horen!



@Sweetheart ja ik moet zeggen dat dat voor mij nu ook de doorslag gaf dat ik ineens bedacht oh ja dan doe ik dat en dat aan. OK dan kan het nu wel gaan gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Na een eerste bezoek aan Fata en een tweede in de agenda over een paar dagen (woehoe .... bijna op twee handen te tellen) ben ik heel nieuwsgierig geworden naar Little Sins achtig feestjes. Iemand hier ervaringen mee, is er een vergelijking te maken?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2017 14:33
Reden: hengelen
% gewijzigd
Waarheen, waarvoor? En ik heb je gestaft, hengelen mag niet.
Hoi, ik heb het al een aantal jaar af en aan met mijn vriend over een parenclub maar vooralsnog de stap niet durven zetten. Hij heeft iets meer tijd nodig Nu ben ik al best ingelezen, en het dresscode stuk is me duidelijk. Maar wat doe je daarvoor aan? In wat voor kleding kom je binnen? Ik lees vaak "stapkleding" maar daar kan ik niet zo veel mee, aangezien mijn kleding voor een avond stappen nogal casual is. Heeft iemand misschien een plaatje van jurkjes die gepast zijn ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Op de site van de Fun staat trouwens dat er op zaterdagavond voornamelijk stellen tussen de 20 en 30 jaar komen. Wij zijn er laatst geweest op zaterdag en dat viel wel echt enorm tegen. Ik denkt max 10 procent in die leeftijdscategorie en echt het overgrote deel echt wel tegen de 40 en 40+ Nu kan ik leeftijd natuurlijk niet precies goed inschatten maar een "jongerenavond" vond ik echt zwaar overdreven... Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 25 januari 2017 @ 14:58:

Hoi, ik heb het al een aantal jaar af en aan met mijn vriend over een parenclub maar vooralsnog de stap niet durven zetten. Hij heeft iets meer tijd nodig Nu ben ik al best ingelezen, en het dresscode stuk is me duidelijk. Maar wat doe je daarvoor aan? In wat voor kleding kom je binnen? Ik lees vaak "stapkleding" maar daar kan ik niet zo veel mee, aangezien mijn kleding voor een avond stappen nogal casual is. Heeft iemand misschien een plaatje van jurkjes die gepast zijn ofzo?

Hey Nadine,

Wij dragen kleding waar we ons goed in voelen dus jullie "casual" stijl zal zeker niet verkeerd zijn.

Bekijk het alsof je naar een restaurant gaat waar je net iets meer betaalt maar nu ook geen sterrenrestaurant ...

Een maatpak ben ik nog niet tegen gekomen, maar een jogging broek ook niet
Alle reacties Link kopieren
Speelfilm Swingers



Nu gratis op youtube!
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 25 januari 2017 @ 14:58:

Hoi, ik heb het al een aantal jaar af en aan met mijn vriend over een parenclub maar vooralsnog de stap niet durven zetten. Hij heeft iets meer tijd nodig Nu ben ik al best ingelezen, en het dresscode stuk is me duidelijk. Maar wat doe je daarvoor aan? In wat voor kleding kom je binnen? Ik lees vaak "stapkleding" maar daar kan ik niet zo veel mee, aangezien mijn kleding voor een avond stappen nogal casual is. Heeft iemand misschien een plaatje van jurkjes die gepast zijn ofzo?In ieder geval wordt het gewaardeerd wanneer je er werk van maakt. Een verzorgd, sexy outfit dus niet iets wat je naar een doorsnee kroeg aandoet of naar familiefeestje. Denk dan aan uitdagend jurkje (mag best heel uitdagend zijn), high heels. Dat geldt ook voor de man. Mooi, sjiek overhemd, nette spijkerbroek of pantalon. Echt uitgaanskleren!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:prettycassis schreef op 25 januari 2017 @ 15:01:

Op de site van de Fun staat trouwens dat er op zaterdagavond voornamelijk stellen tussen de 20 en 30 jaar komen. Wij zijn er laatst geweest op zaterdag en dat viel wel echt enorm tegen. Ik denkt max 10 procent in die leeftijdscategorie en echt het overgrote deel echt wel tegen de 40 en 40+ Nu kan ik leeftijd natuurlijk niet precies goed inschatten maar een "jongerenavond" vond ik echt zwaar overdreven... Herkenbaar?De grootste groep swingers is ouder dan dertig. De meesten beginnen ook pas als ze ouder zijn. Dus je, voornamelijk 20 en 30 jaar is overdreven hoewel er avonden tussen zitten dat er wel veel jongeren zijn.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandera schreef op 25 januari 2017 @ 17:22:

Speelfilm Swingers



Nu gratis op youtube!Thanx, ik ben al aan het kijken... Leuk, een echte swinger onder de acteurs.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier al in de nieuwe club geweest in Beek en Donk, zo ja hoe was het?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
quote:leen65 schreef op 25 januari 2017 @ 17:54:

[...]





De grootste groep swingers is ouder dan dertig. De meesten beginnen ook pas als ze ouder zijn. Dus je, voornamelijk 20 en 30 jaar is overdreven hoewel er avonden tussen zitten dat er wel veel jongeren zijn.Misschien bedoelen ze 'meer 20ers dan op andere avonden'?
Alle reacties Link kopieren
Nadine_j, ook ik vroeg me heel erg af wat nou de juiste kleding was. Tot iemand zei "doe iets aan waar je je goed en sexy in voelt maar wat je niet naar je schoonouders aan zou trekken". Picture it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven