Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:prettycassis schreef op 25 januari 2017 @ 15:01:

Op de site van de Fun staat trouwens dat er op zaterdagavond voornamelijk stellen tussen de 20 en 30 jaar komen. Wij zijn er laatst geweest op zaterdag en dat viel wel echt enorm tegen. Ik denkt max 10 procent in die leeftijdscategorie en echt het overgrote deel echt wel tegen de 40 en 40+ Nu kan ik leeftijd natuurlijk niet precies goed inschatten maar een "jongerenavond" vond ik echt zwaar overdreven... Herkenbaar?

'Voornamelijk' is inderdaad wel overdreven.

Maar op de meeste zaterdagavonden is het toch echt wel meer dan 10%.

Maar in bijna elke club lijkt het of 30 t'm 45 jaar de grootste groep is.
Alle reacties Link kopieren
Die kleding... Ik ben zelf niet heel erg van de party-kleding die je op veel websites ziet. Ik doe doe dus inderdaad hogere hakken, kortere rokjes, diepere decolleté's. Waar je normaal oplet dat er geen borst, lingerie of kousrand te zien is, mag dat nu zeker wel. Maar ik kleed me wel zo, dat het nog bij mijn persoonlijkheid past. Pas dan voel ik me sexy, niet als ik me in een geil lakpakje hijs dat niet bij me past.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
In principe is één keer ook wel genoeg...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Bedankt voor de reacties allemaal. Die "niet naar schoonouders" is wel een goede inderdaad.... kreeg daar regelmatig te horen dat mn decollete te diep was of mn rokje te kort, terwijl vriend het eigenlijk wel heel mooi vond. Dat soort kleding dan dus Maar het hoeft dus niet lak met allerlei gaten op plekken waar ik ze normaal niet zou hebben te zijn? Dat idee kreeg ik namelijk een beetje en dacht tegelijkertijd: dan gaat het meer richting lingerie
Alle reacties Link kopieren
https://www.loavies.com/n ... met-doorzichtige-top.html



Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen maar dit was vorige keer mijn jurkje. En dan kousen eronder en geen lingerie. Ik voelde mij er sexy in en niet geheel onbelangrijk .... mijn lover genoot ook van wat hij zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vrouw gaan zaterdag voor het eerst naar een parenclub. Fata morgana gaat hem waarschijnlijk worden. Is dat een goede voor de eerste keer?



Wat zou je als man kunnen dragen?
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk Maggiepower!

Had je die daar ook besteld?

Ik ben op zoek naar een slipje (of setje) waarbij er aan het slipje zo een kort kantje zit, precies een ultra mini rokje.

Misschien weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het jurkje daar ook besteld. Een ander jurkje genaamd 'home before daylight' ligt klaar voor onze volgende datenight. Voorkeur van mijn lover :-)

Wat betreft de slip kan ik je niet helpen.



Manofhonor, fata is ons als eerste keer heel goed bevallen. We gaan snel weer terug.
Manofhonor, als je googlet op clubwear heren vind je al heel veel. Maar een nette, strakke boxer (donker gekleurd, graag) is helemaal prima, zeker voor een eerste keer. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Donker gekleurd? Tenzij je zelf een mooi kleurtje hebt. Ik heb heerlijke donkere mannen in een witte boxer gezien (wel echt clubstyle, geen hema). Mijn (donkere) date draagt vaak een rode. Beetje variatie is ook leuk hoor!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Is waar hoor, maar de enige witte die ik ooit in een clob heb gezien hadden een zeer hoog Hema-gehalte. Persoonlijke voorkeur dus ;) ik vind het geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dus een mooie donkere man, met een witte glanzende boxer met een ritsje voor. Stond hem erg goed...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:ManofHonor schreef op 26 januari 2017 @ 14:30:

Ik en mijn vrouw gaan zaterdag voor het eerst naar een parenclub. Fata morgana gaat hem waarschijnlijk worden. Is dat een goede voor de eerste keer?

Leuk wij gaan zaterdag ook voor het eerst naar de Fata.
Bij een donkere huid kan het zeker mooi staan! Maar dan wel nog steeds graag een strak model.
Wow supermooi jurkje Maggiepower!!



Maar je had daar dus geen lingerie onder aan? Wel omgekleed toen de dresscode inging? Of kan je gewoon de hele avond in zo'n jurkje lopen Zou me daar zo sexy in voelen dat ik m aan zou willen houden haha.
Alle reacties Link kopieren
Nadine_j om 22.00uur ging de dresscode in. Gelukkig stormde niet iedereen direct naar de lockers om zich om te kleden. Wij gingen ons volgens mij rond 22.30uur omkleden. Jurkje dus uit. Toen werd de diversiteit in kledingkeuze nog groter. We zagen dames in tule, ultrakorte, rokjes met afgeplakte tepels, er waren dames in huidskleuig ondergoed (lingerie kun je het niet noemen) en ik droeg een soort bustierhempje met jarretels eraan. Ik wilde graag iets wat mijn buik bedekte, makkelijk aan en uit kon en sexy was. Volgens lover was het zeker sexy en ik voelde me er goed, comfortabel en zeer sexy in. Qua mannen was de diversiteit ook groot. Er waren heren in lak en leer en heren in strings. Het overgrote deel droeg een boxer. Mijn lover een strakke zwarte. Er liepen helaas (als je het mij vraagt tenminste) ook veel heren in boxers met gekke iets wat kinderachtige prints. Zeker niet erotisch.



Hopelijk kun je hier iets mee. Nog meer vragen ... stel ze gerust. Ik vond onze eerste keer ook onwijs spannend en achteraf heb ik me 'druk gemaakt om niets'. Urenlang genoten. Vanaf het eerste moment. En direct allerlei plannen voor volgende keren.
Thanks Maggie! Ik heb mijn vriend trouwens om Dus hopelijk ergens in 2017 ook voor ons een eerste bezoek op de planning!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maggiepower schreef op 26 januari 2017 @ 22:25:

Nadine_j om 22.00uur ging de dresscode in. Gelukkig stormde niet iedereen direct naar de lockers om zich om te kleden. Wij gingen ons volgens mij rond 22.30uur omkleden. Jurkje dus uit. Toen werd de diversiteit in kledingkeuze nog groter. We zagen dames in tule, ultrakorte, rokjes met afgeplakte tepels, er waren dames in huidskleuig ondergoed (lingerie kun je het niet noemen) en ik droeg een soort bustierhempje met jarretels eraan. Ik wilde graag iets wat mijn buik bedekte, makkelijk aan en uit kon en sexy was. Volgens lover was het zeker sexy en ik voelde me er goed, comfortabel en zeer sexy in. Qua mannen was de diversiteit ook groot. Er waren heren in lak en leer en heren in strings. Het overgrote deel droeg een boxer. Mijn lover een strakke zwarte. Er liepen helaas (als je het mij vraagt tenminste) ook veel heren in boxers met gekke iets wat kinderachtige prints. Zeker niet erotisch.



Hopelijk kun je hier iets mee. Nog meer vragen ... stel ze gerust. Ik vond onze eerste keer ook onwijs spannend en achteraf heb ik me 'druk gemaakt om niets'. Urenlang genoten. Vanaf het eerste moment. En direct allerlei plannen voor volgende keren.Wij waren die avond ook aanwezig en de witte tule en stickers was bij mijn blonde vriendin..toevallig ..was een gezellige avond hoor
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam_stel. Het was zeker een ge(il)zellige avond. Voor ons een geweldige eerste ervaring die smaakte naar veel meer. Dan denk je de stap naar een pc gezet te hebben en eenmaal binnen blijkt er nog zoveel meer te ontdekken. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maggiepower schreef op 27 januari 2017 @ 13:07:

Amsterdam_stel. Het was zeker een ge(il)zellige avond. Voor ons een geweldige eerste ervaring die smaakte naar veel meer. Dan denk je de stap naar een pc gezet te hebben en eenmaal binnen blijkt er nog zoveel meer te ontdekken. Heerlijk!ja wie weet zijn we elkaar tegengekomen lol

Ik val best op als getinte meid daar...misschien zegt dat je iets
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam-stel schreef op 27 januari 2017 @ 14:00:

[...]

ja wie weet zijn we elkaar tegengekomen lol

Ik val best op als getinte meid daar...misschien zegt dat je ietsEr gaat zeker een lampje branden ... ik zal lover eens vragen. Ik merkte dat ik die eerste keer nog heel erg met ons bezig was en niet zozeer met wat er om ons heen gebeurde. Hij daarentegen heeft alles haarscherp in zich opgenomen en geniet daar nog steeds van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maggiepower schreef op 27 januari 2017 @ 14:23:

[...]





Er gaat zeker een lampje branden ... ik zal lover eens vragen. Ik merkte dat ik die eerste keer nog heel erg met ons bezig was en niet zozeer met wat er om ons heen gebeurde. Hij daarentegen heeft alles haarscherp in zich opgenomen en geniet daar nog steeds van.lekker nagenieten toch
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 22 januari 2017 @ 12:32:

[...]





Helaas niet, ik lig sinds gisteren met longontsteking op bed. Eerst kuur maar eens afmaken. Maar Steamworks is wel erg mooie gelegenheid toch? Dat iemand telefoon binnen had zou voor mij reden zijn iemand "af te leveren bij de bar".



Was het beetje druk?



Heb ik helemaal jouw bericht gemist! Wilde even teruglezen wat jij ervan had gevonden... Alweer opgeknapt?



Toen we die vrouw zagen bellen was het al op sterven na dood. Haar vriendin lag er nog met partner en een ander stel. Wij wilden al weggaan. Ze belde wel, filmde niet, anders was ik direct naar het personeel gelopen.



Ik vond het een mooie gelegenheid inderdaad, zeker de moeite van een bezoekje waard. Redelijk druk, maar genoeg plek overal.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 25 januari 2017 @ 18:09:

[...]





Thanx, ik ben al aan het kijken... Leuk, een echte swinger onder de acteurs.Nu maak je mij nieuwsgierig, is een van de acteurs een "echte" swinger of bedoel je iets totaal anders ;)?
@vlammetje



Gaat langzaam beter, wat een k griep, verpest relaxweekend



Volgende maand weer eens kijken in steamworks, anders weer eens Azzurra kijken of verbouwing klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven