Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Ik ben zelf ook een man en vind het niet heel raar. Je komt als man alleen niet binnen namelijk.

Gelukkig heb ik zelf regelmatig wel dates of relaties om samen mee te gaan, maar ik snap wel dat er mannen zijn die het op deze manier proberen. Ook als het nagenoeg kansloos is ;)
Alle reacties Link kopieren
Doodaa schreef:
13-02-2020 11:04
En desondanks 6 uitnodigingen ontvangen. Bizar. En gedelete.

@pingpong. Dank voor je antwoord. Ik ben benieuwd. Hoe betaal je daar voor de drank? Met muntjes? Waar laat ik die als single in lingerie? o_o
Graag gedaan!

Inderdaad met muntjes, in je tas, bij je kauwgom, lipgloss etc😊
Alle reacties Link kopieren
Doodaa schreef:
13-02-2020 15:32
Bizar toch?

Kennelijk zitten er heel wat rare mannetjes stiekem mee te lezen en/of te fappen op de berichtjes hier.
.
Ik begrijp het ook wel gezien het vrouwenquota.

Maar 6 vind ik wel veel. Zoveel mannen schrijven toch niet mee in dit topic?
Dat je het probeert vanuit de wens om binnen te komen is begrijpelijk. Maar op deze manier maak je dus wel heel erg duidelijk dat je alleen maar één egoïstisch motief hebt; het binnen komen. En je geeft hiermee ook aan dat het je überhaupt niet interesseert wie je daarvoor gebruikt, wat voor vrouw het is of wat wat haar wensen zijn.

Dat je de wens hebt kan ik begrijpen. Dat je dan ook nog zo lomp bent om daar op deze manier mee om te gaan kan ik ook begrijpen. Maar dat je dan nogal lomp over komt is dan ook te begrijpen.

Echt één en al begrip hier :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
13-02-2020 16:09
Maar 6 vind ik wel veel. Zoveel mannen schrijven toch niet mee in dit topic?
Schrijven niet. Maar meelezen kennelijk dus wel in grote aantallen.
Nu het toch over lompe mannen gaat: ik ben nu een paar keer naar een club geweest en ben per bezoek altijd wel een keer (ongewenst) in mijn billen geknepen, meestal door een voorbijlopende man. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel respectloos, zeker in zo'n setting. Gebeurt jullie dit ook en hoe gaan jullie ermee om?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben wel intresse in het swingerswereldje maar nog nooit echt geweest naar een club of zo.

Bijna gingen we de stap wagen tot dit bericht kwam:

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/foto ... ~a3695bf4/

Wat denken jullie hierover?
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat mannen het niet raar vinden dat mannen een dame mailen om mee naar een club te gaan, terwijl de dame heel duidelijk heeft aangegeven dat niet te willen.
Hoe respectloos is dat?
Hoe belangrijk vind je consent dan?
Als je je daar met een mail al niet kunt aan houden.

En dan zijn er mannen die dat niet raar vinden :facepalm:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
vinvis schreef:
13-02-2020 17:04
Gebeurt jullie dit ook en hoe gaan jullie ermee om?
Geknepen niet, wel geaaid en hij kwam tot de ontdekking dat mijn billen koud aanvoelden en een halve minuut later streelde de hele inhoud van de rokersruimte even over mijn billen om te voelen dat ze inderdaad toch echt wel koud aanvoelden. Supercute.

Als een zomaar iemand in mijn billen knijpt dan ben ik daar niet van gediend, ook niet in een club. Ik zou dus tegen de man in kwestie zeggen dat hij zijn handen thuis mag houden.
...
Alle reacties Link kopieren
vinvis schreef:
13-02-2020 17:04
Nu het toch over lompe mannen gaat: ik ben nu een paar keer naar een club geweest en ben per bezoek altijd wel een keer (ongewenst) in mijn billen geknepen, meestal door een voorbijlopende man. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel respectloos, zeker in zo'n setting. Gebeurt jullie dit ook en hoe gaan jullie ermee om?
Ja, meegemaakt. Ook zomaar vingers bij mij naar binnen terwijl ik met iemand anders bezig was. Ik zeg er wat van en duw de handen weg en mijn date heeft ook weleens bijna iemand aangevlogen die het meerdere keren bleef proberen.

Nu ben ik toch meer van de thuisfeestjes, maar dit soort dingen maakt wel extra dat ik niet vaak naar een club ga.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
rolbehangpapier schreef:
13-02-2020 17:17
Wij hebben wel intresse in het swingerswereldje maar nog nooit echt geweest naar een club of zo.

Bijna gingen we de stap wagen tot dit bericht kwam:

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/foto ... ~a3695bf4/

Wat denken jullie hierover?

Ik denk hierover dat dit roddelblaadje goedkoper oogt dan het gemiddelde interieur van een club .. en dat is nog best een prestatie.
Doodaa schreef:
13-02-2020 16:45
Schrijven niet. Maar meelezen kennelijk dus wel in grote aantallen.

Dus niet het fatsoen hebben om mee te praten of om een gesprekje aan te knopen, maar wel zitten azen dus. Mijn soort wordt steeds charmanter :nope:
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-02-2020 17:51
Dus niet het fatsoen hebben om mee te praten of om een gesprekje aan te knopen, maar wel zitten azen dus. Mijn soort wordt steeds charmanter :nope:
Je bedoeld minions? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-02-2020 17:51
Dus niet het fatsoen hebben om mee te praten of om een gesprekje aan te knopen, maar wel zitten azen dus. Mijn soort wordt steeds charmanter :nope:
Je bedoeld minions? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Voorzichtig iemand aaien, over de billen of ergens anders, is toch wel een beetje de manier hoe je contact met elkaar zoekt in een parenclub.

Maar niet in de gang in het voorbijgaan. En knijpen al helemaal niet.
VelvetVolvo schreef:
13-02-2020 18:03
Voorzichtig iemand aaien, over de billen of ergens anders, is toch wel een beetje de manier hoe je contact met elkaar zoekt in een parenclub.

Maar niet in de gang in het voorbijgaan. En knijpen al helemaal niet.
Eerst contact maken en dan aanraken lijkt mij de enige logische volgorde.
Daaaan schreef:
13-02-2020 09:52
Je geeft aan dat je 1x geweest bent, maar generaliseert je antwoord naar alle erotische feesten. Onnodig. Op BP en Society-X feestjes zal je echt geen telefoons tegenkomen. Bij Little Sins heb ik ook ooit wel wat telefoons gespot. Maar dat is toch echt wel een ander feest.

Society-X kan erg leuk zijn. De locatie is wel belangrijk hierin. Het laatste jaar hebben ze hierin echt wel hun best gedaan. Het is geen parenclub maar blijft een leuk geil feestje. Als je van mannen in pak houdt tenminste. Ik wel :hyper:

En ik vind het ook wel leuk om te flirten. Als ik op zoek ben maar sex met anderen dan ga ik wel naar een parenclub. Wij zijn ook nooit meegegaan naar een hotelkamer met anderen. Soms is het nu eenmaal lekker om je geilheid en spanning van zo’n avond af te reageren op je eigen vent :sun:


Ik vind een pak vaak goed staan bij mannen. Maar ik vind feestjes waarbij de mannen in pak lopen en de vrouwen in korset of lingerie heel raar. Zie je op bdsm-feestjes ook regelmatig. Stom gedoe.
Pingpong30 schreef:
13-02-2020 16:05
Graag gedaan!

Inderdaad met muntjes, in je tas, bij je kauwgom, lipgloss etc😊



Wat super onhandig. Vind ik dan toch wel een voordeel van een club met een all-in-entree. Vreselijk om op zo'n avond de hele tijd op je tasje te moeten letten.
In clubs denk ik altijd dat ze rokers zijn, als ik mensen met tasjes zie, geen pluspunt :proud:
Marana schreef:
13-02-2020 18:07
Ik vind een pak vaak goed staan bij mannen. Maar ik vind feestjes waarbij de mannen in pak lopen en de vrouwen in korset of lingerie heel raar. Zie je op bdsm-feestjes ook regelmatig. Stom gedoe.
Ik vind het ook stom gedoe. Ga mezelf zeker een beetje half naakt tentoonstellen aan mannen met kleren aan. De groeten. :bye:
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 13-02-2020 18:11
0.51% gewijzigd
vinvis schreef:
13-02-2020 17:04
Nu het toch over lompe mannen gaat: ik ben nu een paar keer naar een club geweest en ben per bezoek altijd wel een keer (ongewenst) in mijn billen geknepen, meestal door een voorbijlopende man. Ik lig er niet wakker van, maar vind het wel respectloos, zeker in zo'n setting. Gebeurt jullie dit ook en hoe gaan jullie ermee om?

Mijn togus wordt zelden zomaar betast maar als het gebeurt zie ik het dan meestal als een soort compliment. Als een vrouw naar me toe komt en haar hand op mijn kloeke voorkomen legt ook. Maar voor mijn gevoel is de intentie van een vrouw doorgaans anders dan die van een man en ervaart dit daarom ook anders. Het lijkt alsof een vrouw mijn lichaam een compliment geeft en een man zich een spontane vleeskeuring permitteert. Als een man onuitgenodigd zomaar aan mijn liefje zit kan hij van mij ook hartig compliment terug verwachten.

Dus tot ik heb ontdekt hoe je nou precies als vrouw een lichamelijk compliment geeft, ga ik er als man van uit dat dit niet zomaar op prijs gesteld wordt.

(en uiteraard generaliseer ik me ondertussen een slag een rondte).
lollypopje schreef:
13-02-2020 17:39
Ja, meegemaakt. Ook zomaar vingers bij mij naar binnen terwijl ik met iemand anders bezig was. Ik zeg er wat van en duw de handen weg en mijn date heeft ook weleens bijna iemand aangevlogen die het meerdere keren bleef proberen.

Nu ben ik toch meer van de thuisfeestjes, maar dit soort dingen maakt wel extra dat ik niet vaak naar een club ga.


Zelfs vingers naar binnen! Absurd zeg. Gelukkig nooit meegemaakt. Wel geaai. Geen geknijp of erger.
kindrebel schreef:
13-02-2020 18:10
Ik vind het ook stom gedoe. Ga mezelf zeker een beetje half naakt tentoonstellen aan mannen met kleren aan. De groeten. :bye:



Nou, precies dat dus.
lollypopje schreef:
13-02-2020 17:54
Je bedoeld minions? :P

Was 't maar waar :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-02-2020 18:07
Ik vind een pak vaak goed staan bij mannen. Maar ik vind feestjes waarbij de mannen in pak lopen en de vrouwen in korset of lingerie heel raar. Zie je op bdsm-feestjes ook regelmatig. Stom gedoe.
Zijn dat dan niet vaak male-Dom feestjes?
Bij femdom is meestal juist andersom :P

Ik ga meestal naar gemixt, als er al een dresscode is is die dan vaak of algemeen of gericht op positie.

Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite zou hebben om in lingerie rond te lopen bij mannen in pak. Ik vind een man in pak vaak veel aantrekkelijker dan in ondergoed :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
-Shifty- schreef:
13-02-2020 18:11
Mijn togus wordt zelden zomaar betast maar als het gebeurt zie ik het dan meestal als een soort compliment. Als een vrouw naar me toe komt en haar hand op mijn kloeke voorkomen legt ook. Maar voor mijn gevoel is de intentie van een vrouw doorgaans anders dan die van een man en ervaart dit daarom ook anders. Het lijkt alsof een vrouw mijn lichaam een compliment geeft en een man zich een spontane vleeskeuring permitteert. Als een man onuitgenodigd zomaar aan mijn liefje zit kan hij van mij ook hartig compliment terug verwachten.

Dus tot ik heb ontdekt hoe je nou precies als vrouw een lichamelijk compliment geeft, ga ik er als man van uit dat dit niet zomaar op prijs gesteld wordt.

(en uiteraard generaliseer ik me ondertussen een slag een rondte).


Ik zou denken: eerst oogcontact en/of mondeling een compliment geven (met woorden dus he! Niet alleen met je lippen ;-D ). Hand op arm of been is ook mogelijk en al een stuk onschuldiger dan direct op bil of borst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven