Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden het niet erg hoor als mannen Els even aanraken in het voorbij gaan. Je bent tenslotte toch in een parenclub om erotisch met anderen in contact te komen dan is een aanraking toch niet zo erg. Misschien is dit ook wel omdat sommige parenclubs meer erotische cafés aan te worden zijn dan plekken waar je sexueel in contact komt met anderen.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-02-2020 18:11
Zelfs vingers naar binnen! Absurd zeg. Gelukkig nooit meegemaakt. Wel geaai. Geen geknijp of erger.
Wel door een vrouw keihard in mijn tepel gebeten🙈
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
16-02-2020 14:12
Pffff en grote kans dat als je ja zou zeggen puntje bij paaltje er geen vrouw is
Ach, misschien ben ik altijd te goed van vertrouwen.
Ik zou zijn vrouw dan eerst willen ontmoeten.
Bij hun thuis, zodat je foto's e.d. kunt zien. Niet in een cafe, en dat hij zijn buurneisje gevraagd heeft.
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
17-02-2020 08:16
Ach, misschien ben ik altijd te goed van vertrouwen.
Ik zou zijn vrouw dan eerst willen ontmoeten.
Bij hun thuis, zodat je foto's e.d. kunt zien. Niet in een cafe, en dat hij zijn buurneisje gevraagd heeft.
Te goed van vertrouwen ben je vooral als je in je eentje bij een onbekend iemand thuis afspreekt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
17-02-2020 08:16
Ach, misschien ben ik altijd te goed van vertrouwen.
Ik zou zijn vrouw dan eerst willen ontmoeten.
Bij hun thuis, zodat je foto's e.d. kunt zien. Niet in een cafe, en dat hij zijn buurneisje gevraagd heeft.
Waarom zou je het in godsnaam overwegen. Je bent geen charitatieve instelling!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Henkenels schreef:
16-02-2020 19:16
Wij vinden het niet erg hoor als mannen Els even aanraken in het voorbij gaan. Je bent tenslotte toch in een parenclub om erotisch met anderen in contact te komen dan is een aanraking toch niet zo erg. Misschien is dit ook wel omdat sommige parenclubs meer erotische cafés aan te worden zijn dan plekken waar je sexueel in contact komt met anderen.
Ik kan me er ook niet zo druk over maken. Maar die ongevraagde aanrakingen in het voorbijgaan komen altijd van mannen die zelf ook wel weten dat ze geen schijn van kans hebben bij mij. En dat maakt dat ik deze mannen enorme kneuzen vind en dat kan ik in mijn reactie vrij moeilijk verhullen.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
17-02-2020 20:12
Ik kan me er ook niet zo druk over maken. Maar die ongevraagde aanrakingen in het voorbijgaan komen altijd van mannen die zelf ook wel weten dat ze geen schijn van kans hebben bij mij. En dat maakt dat ik deze mannen enorme kneuzen vind en dat kan ik in mijn reactie vrij moeilijk verhullen.
Haha!

Maar dát is dus precies het probleem; het aanraken is nie erg, maar de types die het doen: kneuzen of onverzorgde viespeuken. Heb er eens één terrecht gewezen, kreeg toen een hele tirade van de strekking, preuts, frigide, en ik was toch al lelijk....

Na, het zal wel.....
jouw leven is een keuze
Er zit volgens mij ook een duidelijk verschil in de manier waarop je iemand aanraakt. Volgens mij mag je best iemand ongevraagd aanraken en dat gebeurt ook doorlopend. Het is ook een vorm van toenadering. Iemand met respect en openheid aanraken is elkaar letterlijk aftasten of een connectie maken.

De negatieve variant is je een aanraking toe eigenen terwijl het je niet interesseert of dit op prijs gesteld wordt. Vaak dus ook zonder enige andere interactie vooraf. Je neemt de vrijheid om iemand te betasten zonder enige indicatie dat dit akkoord zou kunnen zijn of zelfs door het negeren van aanwijzingen dat dit niet akkoord is. Het is geen toenadering want het interesseert je eigenlijk helemaal niet wat de ander er van vindt. En dat maakt de actie ongemanierd en asociaal.

De mensen die dat verschil niet snappen zijn inderdaad kneuzen.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag voor het eerst alleen naar de fata. Erg veel zin in maar ook best spannend. :-D :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Wij willen voor het eerst naar een parenclub, vooral om met elkaar te vrijen, kijken naar anderen en bekeken te worden. Niet met anderen omdat we vooral de spanning zoeken, niet de contacten met anderen. Is de Fata hiervoor aan te raden?
Ja hoor, er zijn meer stellen daar zoals jullie.

Je zult wel merken dat mensen mogelijk contact zoeken, maar je hoeft daar niet op in te gaan. Ik zou er wel goede afspraken met je partner over maken.
Alle reacties Link kopieren
Texas123 schreef:
18-02-2020 18:52
Wij willen voor het eerst naar een parenclub, vooral om met elkaar te vrijen, kijken naar anderen en bekeken te worden. Niet met anderen omdat we vooral de spanning zoeken, niet de contacten met anderen. Is de Fata hiervoor aan te raden?
.
Zeer zeker! [einde bericht]
Alle reacties Link kopieren
Texas123 schreef:
18-02-2020 18:52
Wij willen voor het eerst naar een parenclub, vooral om met elkaar te vrijen, kijken naar anderen en bekeken te worden. Niet met anderen omdat we vooral de spanning zoeken, niet de contacten met anderen. Is de Fata hiervoor aan te raden?
Ja, als wij gaan doen we meestal precies dit :-)
Alle reacties Link kopieren
beau30 schreef:
18-02-2020 13:06
Zaterdag voor het eerst alleen naar de fata. Erg veel zin in maar ook best spannend. :-D :hyper:
Stoer!
prettycassis wijzigde dit bericht op 19-02-2020 22:14
25.21% gewijzigd
Mouthgard schreef:
19-02-2020 02:57
.
Zeer zeker! [einde bericht]
Ik vind het vrij lui om je secretaresse je berichten te laten typen op het forum, maar neem er dan minstens een die snapt dat dat [einde bericht] niet bij het bericht hoort...
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
19-02-2020 08:53
Ik vind het vrij lui om je secretaresse je berichten te laten typen op het forum, maar neem er dan minstens een die snapt dat dat [einde bericht] niet bij het bericht hoort...
Roger.
https://www.youtube.com/watch?v=2OBZf0QdKdE
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om een plek te vinden waar dit zo bespreekbaar is :) Momenteel gaan m'n man en ik na 15 jaar samen door een dipje heen. Qua verstandhouding zit alles prima, maar in de slaapkamer is de magie weg. Al vanalles geprobeerd... Het vlammetje blijft moeilijk aan te wakkeren. Het is niet de seks zelf die slecht is (integendeel :-D) maar het libido staat bij beide precies op een zeer laag pitje. Eén van de ideeën waarmee ik speel is om swingen een kans te geven. Nog helemaal niet besproken met m'n man, maar vermoed dat hij er mogelijk ook wel voor te vinden gaat zijn. Ik ben zn eerste en enige bedpartner en hij heeft wel een kinky kantje :-D Ik vraag me juist af... Is dit de juiste motivatie om eraan te beginnen? Ik heb schrik dat het onze relatie ook juist helemaal kapot kan maken :-(

Maar spannend allemaal! Ik heb zeer veel last van koudwatervrees en voel me heel onzeker over m'n lichaam. Even lekker lezen in dit topic, zal ik vast al veel in terugvinden. Tips, adviezen, .. voor beginners zijn ook altijd welkom!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hoe gaat het er eigenlijk precies aan toe in een swingersclub?

Ik bedoel, ga je naar binnen en zoek je een stel uit waar je partnerrruil mee wil doen? En ga je daar dan gewoon op af en vraag je; "zin om te wisselen"?

Ik ben er ook wel benieuwd naar, maar het lijkt mij zo'n gigantische drempel die je over moet...
Alle reacties Link kopieren
Haha inderdaad TheMone! Zo gewoon de hele omgang met elkaar, club etiquette, wat kan waar, ... Het lijkt me een hele vreemde, nieuwe wereld, waarin de regels me ook een raadsel zijn. Mijn idee is om de eerste keer gewoon als koppel te gaan, samen te ervaren wat het is, rond te kijken, gesprekjes aan te knopen, ons vooral op elkaar te richten, seks is geen must, ... Lijkt me zo ook al heel wat :hihi:
@Milady,

Misschien dat het voor jullie kan werken. Maar in de meeste gevallen is " een ingedut seksleven" niet de juiste motivatie voor een bezoek aan een parenclub. Als je niet meer opgewonden van elkaar wordt, zou je beter eerst daar een werken, voordat je er anderen bij betrekt.

@Themone:

Zeker kun je andere stellen aanspreken op de dansvloer/ bar etc. Maar in de praktijk werkt het makkelijker om gewoon naast een ander stel te gaan liggen, eerst zelf met elkaar te beginnen, en dan voorzichtig af te tasten of de anderen geïnteresseerd zijn. Meestal gebeurt dat door bijv zachtjes de ander te strelen. Bijv over arm of been.

Ook moet je er rekening mee houden datniet iedereen aan volledige partnerruil doet. Vaak is het alleen maar wat voelen. Of het zijn de vrouwen die met elkaar zoenen terwijl ze seks hebben met hun eigen man.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
21-02-2020 14:19
@Milady,

Misschien dat het voor jullie kan werken. Maar in de meeste gevallen is " een ingedut seksleven" niet de juiste motivatie voor een bezoek aan een parenclub. Als je niet meer opgewonden van elkaar wordt, zou je beter eerst daar een werken, voordat je er anderen bij betrekt.

@Themone:

Zeker kun je andere stellen aanspreken op de dansvloer/ bar etc. Maar in de praktijk werkt het makkelijker om gewoon naast een ander stel te gaan liggen, eerst zelf met elkaar te beginnen, en dan voorzichtig af te tasten of de anderen geïnteresseerd zijn. Meestal gebeurt dat door bijv zachtjes de ander te strelen. Bijv over arm of been.

Ook moet je er rekening mee houden datniet iedereen aan volledige partnerruil doet. Vaak is het alleen maar wat voelen. Of het zijn de vrouwen die met elkaar zoenen terwijl ze seks hebben met hun eigen man.
Is het ook niet zo dat daar vooral single mannen aanwezig zijn die op zoek zijn naar seks?
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriendin gaan ook graag na Bi / Gay sauna of parenclub en ook spreken we met andere mannen af in hotels en oraal is het zonder en zouden het liefste alles zonder condoom willen maar durven niet al spreekt het aan
VelvetVolvo schreef:
21-02-2020 14:19
Zeker kun je andere stellen aanspreken op de dansvloer/ bar etc. Maar in de praktijk werkt het makkelijker om gewoon naast een ander stel te gaan liggen, eerst zelf met elkaar te beginnen, en dan voorzichtig af te tasten of de anderen geïnteresseerd zijn. Meestal gebeurt dat door bijv zachtjes de ander te strelen. Bijv over arm of been.
Mensen die dat bij ons doen moeten heel snel ophoepelen. Zo’n manier van toenaderingen zoeken vinden wij juist heel raar lomp gedrag. Zo zie je maar weer. :)
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
21-02-2020 19:18
Mensen die dat bij ons doen moeten heel snel ophoepelen. Zo’n manier van toenaderingen zoeken vinden wij juist heel raar lomp gedrag. Zo zie je maar weer. :)
Hoe zoek je dan contact? :)
Alle reacties Link kopieren
Ja dat hele hoe leg je contact in een club lijkt me ook spannend! Bij thuisfeestjes gaat dat heel gemoedelijk, maar in een club stap je denk ik gerichter op een stel af (waardoor het ook wat spannender is denk ik) voor een praatje. Het lijkt me logisch dat als het klikt en er geflirt wordt, misschien eerst een beetje zoenen en dan kun je voorstellen om naar boven te gaan? Wij zijn dus nog nooit in een club geweest, maar gaan denk ik naar de 40 down binnenkort.
Of lekker in de jacuzzi zitten (als die er is), dan leg je ook wel makkelijk contact denk ik.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven