Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
06-04-2020 20:31
Meen je dit nu? Denkt hij werkelijk dat hij zich niet kan inhouden als jullie een keer met zn tweetjes naar een club gaan? Wauw, big big red flag here!

En eeeh, stel nou dat je het nooit ziet zitten, dat clubgedoe, dat je eenvoudigweg helemaal nooit zin hebt in gerollebol van zijn kant met allerlei dames, zou hij zich daar mee kunnen verzoenen?
Waren ook mijn gedachten. Als je je nu al niet kan beheersen, hoe moet dat verderop in je relatie.

Zij 8 maand zwanger met lekkende hangtieten op de bank, onderwijl verwoed pogingen doen om de schaamhaarjeuk weg te krabben, en hij leuk met een scharrel naar de Fun....

Het mag hé! Ieder z'n relatie.... maar toch....
jouw leven is een keuze
yreza2019 schreef:
06-04-2020 20:25
We hebben het er inderdaad ook over gehad dat we een keer samen naar zo´n club gaan. Dit wilt hij alleen niet omdat hij bang is dat hij zich niet kan inhouden en mij geen pijn wilt doen. Hij stelde wel voor dat ik met zijn twee beste vriendinnen kan gaan als we in zijn land zijn (wij wonen beide in het buitenland en ik heb zijn vrienden dus nog nooit ontmoet, wel gebeld enzo. Het leek mij juist fijn om dit eerst samen met hem te doen omdat ik er wel heel erg van kan genieten als ik weet dat andere mij zien. En ik wil ook geen blok aan het been zijn voor die vriendinnen als zij helemaal los gaan en ik dat nog niet wil...
Meid, maak dat je weg komt. Neem van ons ‘ouwe rotten’ aan, dit is niet een red flag maar een hele slinger.
Als hij zoveel meer ervaring heeft zou ik eigenlijk verwachten dat hij er heel anders mee om gaat.

Aangeven dat hij zich niet zou kunnen inhouden als jullie naar een club gaan is dan wel erg apart. Hij zou jou geen pijn willen doen en zich misschien niet kunnen inhouden, dus als jij nou even fijn met voor jou onbekende vrouwen naar een club gaat komt het allemaal wel goed? Dat is best een gekke start om samen dit verder te ontdekken.

En wat verwacht hij dan van zichzelf? Dat hij onverwacht ineens per ongeluk aan het neuken slaat? Oh sorry schatje ik had even niet door dat ik met een ander bezig was? :wtf:

Dat jij er zelf nieuwsgierig naar bent maar zeker niet te hard van stapel wil lopen lijkt mij heel normaal. Juist als je pas een paar maanden een relatie hebt; dan heb je wat dat betreft genoeg aan elkaar te ontdekken. Ik en mijn liefje waren vanaf het begin heel open over het aan gaan van contacten buiten onze relatie maar daar kwam het eerste jaar niks van, gewoon omdat we elkaar aan het ontdekken waren. We voelde beide geen belemmering maar ook geen behoefte.

Hoe praat hij er over? Hoe ziet hij jullie relatie zich ontwikkelen?
Als het voor hem zo enorm belangrijk is, maar het bij jou geen onderdeel is van je eigen fantasieën, dan denk ik dat jullie wel een serieus probleem hebben.

Heel misschien kan het natuurlijk wel gebeuren dat jezelf ook enthousiast wordt om van partners te wisselen in een parenclub. Maar als ik je zo hoor heb je er helemaal geen behoefte aan. Dan denk ik niet dat hij de juiste partner voor jou is.
Alle reacties Link kopieren
Een bericht van de homogemeenschap aan iedereen, inclusief hetero’s:
https://www.parool.nl/amsterdam/promine ... ~b86dca0d/
VelvetVolvo schreef:
07-04-2020 14:24
Als het voor hem zo enorm belangrijk is, maar het bij jou geen onderdeel is van je eigen fantasieën, dan denk ik dat jullie wel een serieus probleem hebben.
Grootste probleem hier is dat dit een vent is die op voorhand een disclaimer geeft over de mogelijkheid dat hij haar grenzen gaat negeren. En zich daarin opstelt als slachtoffer van zijn eigen hufterigheid. Met z’n ‘bang dat hij zich niet kan beheersen’ en ‘ik wil je geen pijn doen’. De rillingen lopen over mijn rug als ik zoiets lees. Wat een creep.
Dubbel
Nou om te zeggen dat het een creep is vind ik ook overdreven. Hij kent zich zelf en weet wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
OntdekJePlekjes schreef:
07-04-2020 18:36
Een bericht van de homogemeenschap aan iedereen, inclusief hetero’s:
https://www.parool.nl/amsterdam/promine ... ~b86dca0d/
Ik ga écht niet zomaar op een link klikken, vertel er even kort bij wat het doel is van je post. Weer een stomme corona waarschuwing ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
07-04-2020 19:52
Nou om te zeggen dat het een creep is vind ik ook overdreven. Hij kent zich zelf en weet wat hij wil.
Ja. Hij wil dat zij alvast even gaat voorclubben met een paar van zijn damesmatties omdat hij zichzelf niet vertrouwt. Misschien geen creep maar wel een idioot.
...
Voorlopig zou ik in ieder geval nog niet naar een pc gaan als ik jou was. Alle tijd dus om uit te vogelen waar jij in dit verhaal staat.
Verder vind ik het een vreemd voorstel van hem. Volgens mij bespreek je dit met elkaar maar ik heb de indruk dat het een beetje een voldongen feit is?
VelvetVolvo schreef:
07-04-2020 19:52
Nou om te zeggen dat het een creep is vind ik ook overdreven. Hij kent zich zelf en weet wat hij wil.
Als voorstelt dat je nieuwe geliefde naar een parenclub gaat om zich daar voor je te laten klaarstomen door een paar vriendinnen die ze niet kent, ben je wat mij betreft een creep.
yreza2019 schreef:
06-04-2020 20:25


We hebben het er inderdaad ook over gehad dat we een keer samen naar zo´n club gaan. Dit wilt hij alleen niet omdat hij bang is dat hij zich niet kan inhouden en mij geen pijn wilt doen. Hij stelde wel voor dat ik met zijn twee beste vriendinnen kan gaan als we in zijn land zijn (wij wonen beide in het buitenland en ik heb zijn vrienden dus nog nooit ontmoet, wel gebeld enzo. Het leek mij juist fijn om dit eerst samen met hem te doen omdat ik er wel heel erg van kan genieten als ik weet dat andere mij zien. En ik wil ook geen blok aan het been zijn voor die vriendinnen als zij helemaal los gaan en ik dat nog niet wil...
Jullie invullingen zijn geweldig 😂
Ga vooral door, heerlijk dit!
Alle reacties Link kopieren
OntdekJePlekjes schreef:
07-04-2020 18:36
Een bericht van de homogemeenschap aan iedereen, inclusief hetero’s:
https://www.parool.nl/amsterdam/promine ... ~b86dca0d/
"Ga niet op seksdate. Pak je rechterhand!".

Voor een bericht aan de gay-community (ik typte per ongeluk CUMmunity....) vind ik het wel beetje jammer....

Wat doen de linkshandigen?
En de ambidexters?

Kansloos, dat buitensluiten.....
jouw leven is een keuze
Bedankt voor de reacties, ik ga er dit weekend maar weer eens over hebben met hem

maar om hem nou een creep en idioot te noemen gaat mij echt te ver. Gelukkig weet ik wel beter :)
yreza2019 schreef:
09-04-2020 10:01
Bedankt voor de reacties, ik ga er dit weekend maar weer eens over hebben met hem

maar om hem nou een creep en idioot te noemen gaat mij echt te ver. Gelukkig weet ik wel beter :)

Goed dat je je niet te veel laat afschrikken. Ik denk dat het juist heel goed is als je je ideeën en gedachten blijft delen met anderen.

Maar je merkt wel dat de algemene reactie op sommige delen van je informatie wel heel eenduidig is. Eigenlijk iedereen hier reageert wel met de nodige vraagtekens bij de manier hoe je vriend er mee om lijkt te gaan. En het is extra opvallend dat hij, als ervaren op dit gebied, in elk geval lijnrecht in gaat tegen degene die hier in dit topic ervaren zijn op dit gebied.

Ik vraag me af, op basis van wat je er over vertelt hebt, of hij nou een open geest heeft of een losse moraal. Dat lijkt soms dicht bij elkaar te staan, maar zegt wel wat over de prioriteit die jij in zijn leven hebt. Zolang je nieuw bent en leuk mee doet merk je weinig verschil. Dat merk je wel als je op de rem trapt, of als jouw belangen anders zijn dan die van hem wel.

Misschien kent hij zichzelf best goed. En als hij dus aangeeft dat hij zich makkelijk laat verleiden om iets te doen zonder rekening te houden met jou, moet je dat misschien maar gewoon van hem aannemen?
yreza2019 schreef:
09-04-2020 10:01
Bedankt voor de reacties, ik ga er dit weekend maar weer eens over hebben met hem

maar om hem nou een creep en idioot te noemen gaat mij echt te ver. Gelukkig weet ik wel beter :)
Je kent hem net een paar maanden....
Alle reacties Link kopieren
yreza2019 schreef:
06-04-2020 13:27
Hi!

Ik heb dit forum doorgelezen en ik merk dat de meeste mensen hier al ervaring hebben met het swingen etc. Weet niet of mijn vraag nu hier dus wel hoort, maar ik probeer het toch!V

Ik ben al bijna een halfjaar super gelukkig met mijn vriend. Nu is het zo dat mijn vriend na een maand al begon over dat hij seks wilt hebben met anderen. Ik weet vanaf het begin al dat hij een heel heftig seksleven heeft en dat hij wekelijks / maandelijks naar paarclubs/seksclubs ging. Dus enigszins snap ik deze behoefte. Zelf ben ik best nieuwsgierig maar ik heb totaal niet de behoefte.

Ik ben daarom erg nieuwsgierig naar hoe jullie begonnen met het swingen etc. Wat het iets waar jullie samen over begonnen of begon de een hierover en is de ander hier later ook geïnteresseerd in geraakt? En hoe voelde jullie je hier bij? En hoe zijn jullie begonnen?

Ik merk namelijk dat ik mij hier toch wel erg gekwetst door voel omdat ik zelf op dit moment niet de behoefte heb om seks te hebben met een andere man (met een vrouw zou ik wel willen op korte termijn) en ik het erg lastig vind dat mijn vriend wel deze behoefte heeft. Het geeft mij toch een gevoel dat ik niet genoeg ben....Mijn vriend en ik kunnen hier gelukkig goed over praten en verzekerd mij ook elke keer dat deze behoeften niet komen omdat hij niet van mij houd, mij niet leuk vindt of ons seksleven slecht vindt.

Daarnaast respecteer ik zijn eerlijkheid en openheid enorm en keur ik het idee van seks met andere buiten een relatie ook helemaal niet af! Maar voor mezelf vind ik het op dit moment nog lastig.

Ik hoop dat ik wat aan jullie ervaringen heb!
lijkt me een hele foute basis. jij wilt dit voor hem doen en dat werkt niet.

hoe ik met mijn huidige vriend begon was heel simpel want we zijn al heel lang gewone vrienden en ik wist dat hij wel eens met zijn ex was gaan swingen en ik met mijn ex ook. dus toen we een paar maanden verkering hadden zei 1 van ons he zullen we naar fata vanavond? En de ander reageerde super enthousiast...

maar nee dit is iets war je echt allebei leuk moet vinden en niet alleen maar om ook met een ander te kunnen neuken. wij doen dit voor ons. het is ons uitje. soms beleven we avonturen met anderen en soms niet.
Alle reacties Link kopieren
yreza2019 schreef:
06-04-2020 20:25
We hebben het er inderdaad ook over gehad dat we een keer samen naar zo´n club gaan. Dit wilt hij alleen niet omdat hij bang is dat hij zich niet kan inhouden en mij geen pijn wilt doen. Hij stelde wel voor dat ik met zijn twee beste vriendinnen kan gaan als we in zijn land zijn (wij wonen beide in het buitenland en ik heb zijn vrienden dus nog nooit ontmoet, wel gebeld enzo. Het leek mij juist fijn om dit eerst samen met hem te doen omdat ik er wel heel erg van kan genieten als ik weet dat andere mij zien. En ik wil ook geen blok aan het been zijn voor die vriendinnen als zij helemaal los gaan en ik dat nog niet wil...
sorry hoor maar jouw kerel klinkt echt niet als een leuke kerel hoor. bang zijn dat hij zich niet in kan houden? wtf! mijn kerel en ik zijn continue bezig met of de ander het naar de zin heeft, wij zijn daar voor ons. als mijn vriend iets niet wil of ik niet dan gebeurt het niet. iemand die zich niet kan inhouden is geen leuke partner hoor. hoe wil hij dat doen dan als jij dat wel zal willen? alles mag? je mag niks niet leuk vinden? Want hij kan zich dan wel inhouden?
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke verhalen? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
13-04-2020 00:52
Iemand nog leuke verhalen? :biggrin:
Na 3 weken ophokplicht?

Geiler dan; "terwijl ik het door schaamhaar tussen haartenen kroelde" wordt het niet hoor....
jouw leven is een keuze
Nou, weet niet of ik haartenen nou zo geil vind.
Als hij een voetfetish heeft vindt hij haar tenen waarschijnlijk wel geil.
Nou, het ging meer over haartenen. Is dat geen vreemde fetisj?
Vraagt degene die er over door blijft gaan .. :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven