Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1594 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
16-07-2020 13:35
Maar het is volgens mij de intentie van de bezoekers helemaal niet om afstand te bewaren. Anders zou je, volgens mij, gewoon niet naar een club gaan die bedoeld is om bij elkaar op schoot te kruipen.
........
En ik heb daar dus ook geen moeite mee; ik denk alleen dat je realistisch moet zijn dat je niet naar een parenclub gaat om daar eens even een partijtje fijn afstand te houden.
Wat ik zie in de Fata is het bij 95% helemaal niet de intentie om bij iedereen zomaar op schoot te kruipen. De meeste kijken van een afstandje, vinden het rondlopen in lingerie al een geil uitje. Boven her en der een uitgestoken handje, maar geen wilde groep-gang-bang-activiteiten. Volgens mij is de Fun meer zo’n tent. Ik ga in ieder geval niet met de intentie ‘als er maar iets aanhangt, wil ik het’ naar de club. Maar smaken verschillen.
Daaaan schreef:
19-07-2020 14:27
Wat ik zie in de Fata is het bij 95% helemaal niet de intentie om bij iedereen zomaar op schoot te kruipen. De meeste kijken van een afstandje, vinden het rondlopen in lingerie al een geil uitje. Boven her en der een uitgestoken handje, maar geen wilde groep-gang-bang-activiteiten. Volgens mij is de Fun meer zo’n tent. Ik ga in ieder geval niet met de intentie ‘als er maar iets aanhangt, wil ik het’ naar de club. Maar smaken verschillen.

Dat zijn toch 2 uitersten? 'Bij iedereen zomaar op schoot kruipen' of 'niet de intentie hebben om afstand te bewaren'? Mijn post suggereert toch niet dat het één grote wilde gangbang zou moeten zijn? En ik zeg toch ook niet dat mensen alleen maar naar een club gaan 'omdat er iets aan moet hangen'? Ik ga ook niet met die insteek naar een club. En Ik vind dat nogal een verdraaiing van mijn post als je dit daarop als reactie geeft.

Ik zeg niet anders dan dat mensen die naar een club gaan daar niet naar toe gaan met de intentie om afstand te bewaren. Hoe je verder je clubavond invult moet je natuurlijk vanzelfsprekend helemaal zelf weten. Maar 'de meeste kijken van een afstandje' en 'her en der een uitgestoken handje' is niet bepaald een typering die ik zou gebruiken om een doorsnee avond in een parenclub te omschrijven. Maar goed, ik ben dan ook niet recent in de fata geweest en nog nooit in de fun.
Ik lees net een berichtje hier over een dom stel wat niet had gereserveerd bij de Fata, maar ik zie nu op de site van Fata dat je niet eens kunt reserveren! Weet iemand hoe dit zit, dit is op het moment toch verplicht?
Alle reacties Link kopieren Quote
sexy4u schreef:
19-07-2020 23:11
Ik lees net een berichtje hier over een dom stel wat niet had gereserveerd bij de Fata, maar ik zie nu op de site van Fata dat je niet eens kunt reserveren! Weet iemand hoe dit zit, dit is op het moment toch verplicht?

"Verplicht" als in; "op straffe van...." NL wetgevingis reserveren níet, nérgens!

Alleen moeten ze, om 1.5 meter te garanderen, het aantal bezoekers reguleren.

Daarnaast zijn alle bedrijven/instellingen/organisaties/pretparken/diertuinen, verplicht om iets te doen aan opsporing/ttaceerbaarheid van bezoekers in geval van een eventuele besmetting.

Vooraf reserveren is dan een éénvoudig middel.

Voor Fata kan dat ook anders. Die kunnen ol enig momenr de deur dicht doen als de max. aantal bezoekers is bereikt, en bij fatavis lidmaatschap verplicht, en elk lidnummer wordt bij elk bezoek genoteerd, dus ze weten wie er binnen is/was.

Overigens vind ik het raar om mensen weg te zetten als "dom stel". Regels m.b.t corona zijn chaos in NL en iedere toko maakt er het hare van......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik wel apart vind is dat je dus wel met een prostituee mag sexen in een club maar niet met een ander stel. Als ik er nou een vergoeding van 50 cent voor vraag... mag het dan wel?

Wij waren van plan gisteren te gaan maar uiteindelijk maar niet gegaan door al dat gedoe.
abracadabra schreef:
20-07-2020 13:20
Wat ik wel apart vind is dat je dus wel met een prostituee mag sexen in een club maar niet met een ander stel. Als ik er nou een vergoeding van 50 cent voor vraag... mag het dan wel?

Wij waren van plan gisteren te gaan maar uiteindelijk maar niet gegaan door al dat gedoe.

Het mag gewoon beiden. En in beide situaties denk ik dat jouw suggestie de kans om weer gezond naar buiten te gaan significant verkleind. Maar dat heeft dan weer niks met corona te maken.
abracadabra schreef:
20-07-2020 13:20
Wat ik wel apart vind is dat je dus wel met een prostituee mag sexen in een club maar niet met een ander stel. Als ik er nou een vergoeding van 50 cent voor vraag... mag het dan wel?
Prostituees mogen hun beroep weet uitoefenen met alle risico’s van dien. Omdat zij nou eenmaal niet kunnen leven van de lucht.

Maar ga vooral lekker verongelijkt doen vanuit je luxepositie. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik niet begrijp;

Een mensenleven duurt ongeveer 80 jaar, gemiddeld, in NL.

"We" zijn nu zo'n 4,5 maanden niet naar clubs geweest, vanwege corona.

Waarom mensen nu zo ontzettend de regeltjes oprekken, naar hun hand zetten, en in hun eigen voordeel uitleggen, alleen maar om een avondje-seks-met-vreemden.....

En dan alle gezondheidsrisico's bagatelliseren, en de kop in het zand steken.

Dát begrijp ik dus weer niet.......


(Afgelopen week in "onze" mailbox:

Wij, stel eind 40, hebben al corona gehad. Zijn niet meer besmettelijk en nu resistent voor corona. Willen graag thuisdate met volle PR en V-V contact. Wel of geen corona bij jullie vinden we niet belangrijk. Graag reactie voor donderdagmiddag. Anders zoeken we namelijk wat anders)
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren Quote
:facepalm: Die hebben zeker de memo gemist waarin staat dat corona gehad hebben niet hoeft te betekenen dat j́e het niet meer kunt krijgen.
En zelfs als dat wel zo is, hoe weet je dat ze de waarheid spreken. Dat is net zoiets als een vreemde op diens mooie ogen geloven dat die geen soa heeft dus dat het heus zonder condoom kan.

Maargoed er zullen vast mensen in mee gaan.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
20-07-2020 19:40
:facepalm: Die hebben zeker de memo gemist waarin staat dat corona gehad hebben niet hoeft te betekenen dat j́e het niet meer kunt krijgen.
En zelfs als dat wel zo is, hoe weet je dat ze de waarheid spreken. Dat is net zoiets als een vreemde op diens mooie ogen geloven dat die geen soa heeft dus dat het heus zonder condoom kan.

Maargoed er zullen vast mensen in mee gaan.

Ik vind het vooral een zielig soort radeloosheid uitstralen.

Die mensen willen, nee móeten zo ontzettend nodig weer swingen! Koste wat het kost! Erg sneu.
jouw leven is een keuze
Best! pick! up! line! EVER!

'Hi, ik heb al Corona gehad, neuken?'
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
20-07-2020 19:45
Ik vind het vooral een zielig soort radeloosheid uitstralen.

Die mensen willen, nee móeten zo ontzettend nodig weer swingen! Koste wat het kost! Erg sneu.
Als ze werkelijk geloven dat ze immuun zijn snap ik hun logica. Al vind ik het suf, want dan heb je toch wat nieuws gemist.
De mensen die er in meegaan, die vind ik pas echt sneu.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik snap best dat je daar ontzettend behoefte aan kan hebben, als dat voor jou dé vorm is waarin je graag contacten legt en intimiteit op zoekt. Ik twijfel nog een beetje of ik het onverantwoord vind; tenminste of ik het meer onverantwoord vind dan andere locaties waarin je verhoogd risico opzoekt (vliegtuig/café/kerk/etc).

Ik vind vooral de schijn van veiligheid die er aan hangt onverantwoord; dat ze open mogen is gebaseerd op maatregelen die ze niet kunnen en niet willen en niet gaan handhaven. Maar ook dat zie nu bij veel andere locaties gebeuren.

Dat je er behoefte aan hebt snap ik wel. Als je er naar toe gaat omdat je het verhoogde risico bewust accepteert snap ik ook. Als je denkt dat je er geen verhoogd risico opzoekt snap ik je niet. Als je denkt dat 'het jou niet zal overkomen' snap ik je niet. Als je denkt dat de maatregelen wel in acht worden genomen snap ik je niet. Als je er naar toe gaat als je zelf een verhoogd risico hebt snap ik je niet. Als je er naar toe gaat terwijl je niet helemaal fit bent snap ik je niet. Als je denkt dat je er op kan vertrouwen dat anderen wel weg zullen blijven als ze niet helemaal fit zijn snap ik je ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
21-07-2020 10:16
Ik snap best dat je daar ontzettend behoefte aan kan hebben, als dat voor jou dé vorm is waarin je graag contacten legt en intimiteit op zoekt. Ik twijfel nog een beetje of ik het onverantwoord vind; tenminste of ik het meer onverantwoord vind dan andere locaties waarin je verhoogd risico opzoekt (vliegtuig/café/kerk/etc).

Ik vind vooral de schijn van veiligheid die er aan hangt onverantwoord; dat ze open mogen is gebaseerd op maatregelen die ze niet kunnen en niet willen en niet gaan handhaven. Maar ook dat zie nu bij veel andere locaties gebeuren.

Dat je er behoefte aan hebt snap ik wel. Als je er naar toe gaat omdat je het verhoogde risico bewust accepteert snap ik ook. Als je denkt dat je er geen verhoogd risico opzoekt snap ik je niet. Als je denkt dat 'het jou niet zal overkomen' snap ik je niet. Als je denkt dat de maatregelen wel in acht worden genomen snap ik je niet. Als je er naar toe gaat als je zelf een verhoogd risico hebt snap ik je niet. Als je er naar toe gaat terwijl je niet helemaal fit bent snap ik je niet. Als je denkt dat je er op kan vertrouwen dat anderen wel weg zullen blijven als ze niet helemaal fit zijn snap ik je ook niet.
Wat zeg je toch weer wijze dingen. Zal de leeftijd wel zijn ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nou nog proberen hetzelfde veel korter te zeggen en dan ben ik ook nog hip voor m'n leeftijd :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
21-07-2020 11:14
Nou nog proberen hetzelfde veel korter te zeggen en dan ben ik ook nog hip voor m'n leeftijd :hyper:
Of gewoon bejaard. Want als je nog weinig tijd hebt, wil je die wel efficiënt besteden :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
20-07-2020 10:35
"Verplicht" als in; "op straffe van...." NL wetgevingis reserveren níet, nérgens!
Klopt niet helemaal, bijv in de noodverordening van veiligheidsregio Utrecht staat onder 2.1-2 dat men geen samenkomst mag organiseren met meer dan 100 personen zonder te reserveren en zonder iedereen te laten zitten.

Reserveren is dus wel degelijk verplicht als er meer dan 100 mensen zijn. Dus als de regio van de Fata dezelfde regel heeft dan zijn ze in overtreding en kunnen ze een boete krijgen. Ook al is het geen wet maar een noodverordening.
lollypopje schreef:
21-07-2020 11:15
Of gewoon bejaard. Want als je nog weinig tijd hebt, wil je die wel efficiënt besteden :P


Zeg je nou dat ik wel wat wolliger en uitvoeriger mag posten om mijn jeugdigheid te benadrukken? :flirting:
Alle reacties Link kopieren Quote
OntdekJePlekjes schreef:
21-07-2020 13:11
Klopt niet helemaal, bijv in de noodverordening van veiligheidsregio Utrecht staat onder 2.1-2 dat men geen samenkomst mag organiseren met meer dan 100 personen zonder te reserveren en zonder iedereen te laten zitten.

Reserveren is dus wel degelijk verplicht als er meer dan 100 mensen zijn. Dus als de regio van de Fata dezelfde regel heeft dan zijn ze in overtreding en kunnen ze een boete krijgen. Ook al is het geen wet maar een noodverordening.
Wat weer onderstreept joe onduidelijk het is want dat geldt niet in elke regio.....
jouw leven is een keuze
Voor zover ik heb kunnen zien (ik zocht iets anders) zijn de noodverordeningen in elke veiligheidsregio hetzelfde.

Ik heb er een stuk of 5 willekeurige bekeken en geen verschil kunnen ontdekken. Ook wel logisch aangezien de maatregelen van het rijk komen.
Wie is er wel eens in het swingerscafe Sameplace in Amsterdam geweest? Ik kom het tegen op internet en heb er nog nooit van gehoord. Ervaringen?
Dat is meer voor specifieke doelgroepen. Niet voor de gemiddelde swinger.
Er staan wel wat thema avonden inderdaad, bdsm enzo. Maar bv op zondagavond couples only, lijkt me vrij algemeen. Kun je iets meer vertellen?
En parenclub Monique? Voor een eerste keer naar een pc? Aanrader? Ziet er wel goed uit vond ik. Of wat zijn andere aanraders als je voor het eerst gaat als stel?
Ligt er een beetje aan wat je zoekt in een club denk ik:

Mijn ervaring (dus geheel subjectief):
Monique: prima club maar met een beetje bruin-café achtige dorpssfeer. Toegankelijk maar ook niet bepaald hoogdravend.
PartyPlayers: grotere club met veel voorzieningen en ruimten. Niks mis mee, iets 'vlotter' publiek dan in Monique maar ook geen high-end club zoals FataMorgana.
FataMorgana: High-End club met dito prijs. Sfeer vond ik wat afstandelijker en ook vanuit de organisatie had ik niet bepaald een welkom gevoel. Maar de ruimte en de voorzieningen zijn op goed niveau.
Eroroma: prima club; ongeveer net zo groot als Monique maar veel mooier. En ongeveer net zo high-end als de fata maar kleiner en de organisatie is veel vriendelijker. Het publiek is minder 'stads' dan bij de Fata, maar ook weer niet zo 'dorps' als bij monique.

Andere clubs ben ik niet geweest. En uiteraard is het de vraag of het verstandig is om met oplaaiende corona een club op te zoeken, maar dat moet iedereen voor zich bepalen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven