Peniskooi. Niet als straf, maar als spel

11-03-2021 05:57 105 berichten
Zaterdagochtend ga ik een peniskooi (cock cage) aanbrengen bij mijn vriend, die hij een week gaat dragen. Het is geen straf, maar onderdeel van een spel waarbij ik vooral wil zien hoe gedwongen onthouding bij hem uitwerkt, en welk effect het heeft op zijn gedrag. Hij draagt wel eens vaker een peniskooi, maar dan altijd voor korte tijd en als onderdeel van onze seks en een erotisch spel. Dit zal de eerste keer zijn dat hij voor langere tijd “opgesloten” is. Als ik hem na een week “bevrijd” mag hij niet meteen neuken. Ik ga hem dan langzaam aftrekken omdat ik hem tot een grote hoogte van geilheid wil zien komen, en wil zien hoe intens zijn orgasme is en hoeveel zaad hij spuit.

Ik gebruik een peniskooi van rvs; geen kunststof of siliconen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee opgedaan? Tips, advies? Do’s en dont’s?
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 08:38
Mijn ervaring is dat de man er gedienstiger van wordt. Bravoure is wel weg zonder toegang tot zijn beste vriend en sidekick.
Brrrr. Wat een naar topic.
You’re not ugly, you’re just not your type
Bint-el-nas schreef:
11-03-2021 13:49
Brrrr. Wat een naar topic.


Wat is hier naar aan? Mensen hebben op verschillende manieren seks met elkaar en dat jij je daar niks bij kunt voorstellen maakt het niet naar. Jouw reactie is eigenlijk naar wegens kortzichtig en bekrompen.
Bint-el-nas schreef:
11-03-2021 13:49
Brrrr. Wat een naar topic.
Ga es ergens anders kinkshamen
Ik vind vanille seks en monogamie weer naar en een grotere kooi dan een peniskooi
Ma ik verkondiging dat ook niet in elk topic
Heb gelezen dat zonder training een zaadlozing naar binnen gaat en dat geen kwaad kan
Die gedienstige van mij moet nog 2 wkn
Ma beter niet doen dan?
Beetje laat nu, maar het had mij zeker geholpen om wat gedienstiger te zijn en wat beter te luisteren zonder mijn sidekick. Alles wat je zegt, als ik hem maar weer terug krijg. Als man ben ik oplossingsgericht.
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 13:27
Douchekop erop aan het einde van de dag denk ik? Ik moet er ook wel bij kunnen met plassen om de voorhuid terug te trekken. Dit topic roept alleen maar vragen op en TO is nergens te bekennen.
Zit aan het einde een gat om te plassen
Teddybeer kan er niet staant mee plassen het sijpelt zeg maar
Bij douchen laten we beertje er even uit om te wassen
Dan weer opsluiten
Ochtend vind Teddybeer het moeilijkst vanwege morning wood
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 13:58
Ga es ergens anders kinkshamen
Ik vind vanille seks en monogamie weer naar en een grotere kooi dan een peniskooi
Ma ik verkondiging dat ook niet in elk topic
Heb gelezen dat zonder training een zaadlozing naar binnen gaat en dat geen kwaad kan
Die gedienstige van mij moet nog 2 wkn
Ma beter niet doen dan?
een zaadlozing die naar binnen gaat!??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 13:56
Wat is hier naar aan? Mensen hebben op verschillende manieren seks met elkaar en dat jij je daar niks bij kunt voorstellen maakt het niet naar. Jouw reactie is eigenlijk naar wegens kortzichtig en bekrompen.
Oh, ik bedoel het helemaal niet als kinkshamen. Excuus als ik zo overkom. Had mijn antwoord misschien moeten verduidelijken. Maar het klinkt imho zo naar, je man “gedienstiger” maken. Zo denigrerend. Maar misschien is dat idd mijn kortzichtigheid.
You’re not ugly, you’re just not your type
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 14:10
een zaadlozing die naar binnen gaat!??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zal bij jou niet gebeuren ;)
Is stoornis gaat dan in retrograad na de blaas toe
Stoornis kan ontstaan na te lang in penis kooi of aangeboren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 14:09
Zit aan het einde een gat om te plassen
Teddybeer kan er niet staant mee plassen het sijpelt zeg maar
Bij douchen laten we beertje er even uit om te wassen
Dan weer opsluiten
Ochtend vind Teddybeer het moeilijkst vanwege morning wood


Als het goed is krijg je ook 's nachts erecties, maar 's morgens ben je er meer van bewust. Ik zou het zelf niet lekker vinden met plassen. Je moet toch el uitlekken en dat kan niet. Je trekt ook je voorhuid terug omdat alles anders via je voorhuid naar buiten gaat. Volgens mij is dat zittend niet anders. Dat lijkt me niet lekker eerlijk gezegd. Kan me ook voorstellen dat het minder comfortabel wordt of zelfs pijnlijk als je groot geschapen bent of zijn er maten?

" Schat ze zijn binnen, je moet even passen! Nee, deze is veel te ruim en ik weet wat je dan gaat doen, die schuif je eraf. Niet zo janken, deze zit niet te krap, het is ook wennen! "
Bint-el-nas schreef:
11-03-2021 14:11
Oh, ik bedoel het helemaal niet als kinkshamen. Excuus als ik zo overkom. Had mijn antwoord misschien moeten verduidelijken. Maar het klinkt imho zo naar, je man “gedienstiger” maken. Zo denigrerend. Maar misschien is dat idd mijn kortzichtigheid.


Geeft niks! Deze mensen bedoelen dat vooral als spel. De rest van de relatie kan juist prima gelijkwaardig zijn. Veel mensen vinden dominant of onderdanig op een bepaalde manier spannend en dit is een wat sterkere versie. De man in kwestie geniet er net zo hard van.
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 14:07
Beetje laat nu, maar het had mij zeker geholpen om wat gedienstiger te zijn en wat beter te luisteren zonder mijn sidekick. Alles wat je zegt, als ik hem maar weer terug krijg. Als man ben ik oplossingsgericht.
Mss gekke gedachte ma waarom te laat?
Als dat in je zit ga er voor?
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 14:26
Als het goed is krijg je ook 's nachts erecties, maar 's morgens ben je er meer van bewust. Ik zou het zelf niet lekker vinden met plassen. Je moet toch el uitlekken en dat kan niet. Je trekt ook je voorhuid terug omdat alles anders via je voorhuid naar buiten gaat. Volgens mij is dat zittend niet anders. Dat lijkt me niet lekker eerlijk gezegd. Kan me ook voorstellen dat het minder comfortabel wordt of zelfs pijnlijk als je groot geschapen bent of zijn er maten?

" Schat ze zijn binnen, je moet even passen! Nee, deze is veel te ruim en ik weet wat je dan gaat doen, die schuif je eraf. Niet zo janken, deze zit niet te krap, het is ook wennen! "
Ha ha psies!
Er zijn verschillende maten, hij heeft een s (en geen voorhuid ;))
Zitten gaat niet omdat hij niet buigzaam is en dus kan je hem niet in de pot hangen
Alle reacties Link kopieren
Bint-el-nas schreef:
11-03-2021 14:11
Oh, ik bedoel het helemaal niet als kinkshamen. Excuus als ik zo overkom. Had mijn antwoord misschien moeten verduidelijken. Maar het klinkt imho zo naar, je man “gedienstiger” maken. Zo denigrerend. Maar misschien is dat idd mijn kortzichtigheid.
Voor de man is het een cadeautje als hij zich gedienstig mag voelen, het werkt 2 kanten op natuurlijk. Niet elke man laat zich kooien en geloof me, er zijn legio mannen die zich héél graag laten kooien en niets liever zouden willen dan een vrouw (of man) in hun leven dit hen denigreert.

Juist ongemakken als een stijve krijgen en lastig kunnen plassen zijn onderdeel van dit spel.
...
Alle reacties Link kopieren
Ah, ma en na zijn er ook weer zie ik...
...
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 14:48
Voor de man is het een cadeautje als hij zich gedienstig mag voelen, het werkt 2 kanten op natuurlijk. Niet elke man laat zich kooien en geloof me, er zijn legio mannen die zich héél graag laten kooien en niets liever zouden willen dan een vrouw (of man) in hun leven dit hen denigreert.

Juist ongemakken als een stijve krijgen en lastig kunnen plassen zijn onderdeel van dit spel.

Whatever floats your boat, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 13:58
Ga es ergens anders kinkshamen
Ik vind vanille seks en monogamie weer naar en een grotere kooi dan een peniskooi
Ma ik verkondiging dat ook niet in elk topic
Heb gelezen dat zonder training een zaadlozing naar binnen gaat en dat geen kwaad kan
Die gedienstige van mij moet nog 2 wkn
Ma beter niet doen dan?
Waarom zou een zaadlozing naar binnen gaan en waar zou het heen moeten? Je kunt ook klaar komen zonder ejaculatie. Je krijgt van het langdurig dragen van een kuisheidsgordel of kooi geen fysiek letsel voor zover ik weet. Zeker geen doorgang van blaas naar zaadleider. Hoe kom je daarbij?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 15:13
Waarom zou een zaadlozing naar binnen gaan en waar zou het heen moeten? Je kunt ook klaar komen zonder ejaculatie.


Dat is vooral als vrouw neem ik aan?
Vieffoor schreef:
11-03-2021 14:33
Mss gekke gedachte ma waarom te laat?
Als dat in je zit ga er voor?


Ik hou wel van sterke vrouwen en duidelijk kenbaar maken wat ze willen vind ik ook helemaal goed, maar dit zou ik niet snel doen ( tenzij het echt de wens is van mijn partner natuurlijk :-D ). Snap wel dat het spannend kan zijn en dat het een week voorpret is als je dat doet.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 15:16
Dat is vooral als vrouw neem ik aan?
Nee hoor.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 15:29
Nee hoor.


Ik weet niet precies wat je bedoelt eigenlijk. Het enige wat ik ken dat daar op lijkt is dat als je vlak voor het klaarkomen stopt je een soort van klaarkomt en weer opnieuw kan beginnen. Dat gaat me alleen niet lukken zonder erectie, maar ben wel nieuwsgierig nu.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 15:34
Ik weet niet precies wat je bedoelt eigenlijk. Het enige wat ik ken dat daar op lijkt is dat als je vlak voor het klaarkomen stopt je een soort van klaarkomt en weer opnieuw kan beginnen. Dat gaat me alleen niet lukken zonder erectie, maar ben wel nieuwsgierig nu.
Mijn ex kon klaarkomen zonder zaadlozing. Dat is niet voor iedereen weggelegd trouwens. En bij lange opsluiting kwam hij soms ongemerkt snachts klaar. Dus wel een zaadlozing, maar geen ontlading.

Kuisheid is echt een wetenschap op zich :proud:

Wij hadden een op maat gemaakte stalen gordel, dus geen kooi, uit Duitsland. We zijn daarvoor een paar keer heen en weer gereden. Kost wat, heb je wat.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 14:09
Ochtend vind Teddybeer het moeilijkst vanwege morning wood
Hoe werkt dat dan bij hem? Gewoon een kwestie van negeren en dan gaat het weer weg? Is het pijnlijk/ongemakkelijk?
Slaapt hij er 's nachts doorheen?
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 08:38
Mijn ervaring is dat de man er gedienstiger van wordt. Bravoure is wel weg zonder toegang tot zijn beste vriend en sidekick.
Als eerstgenoemde je doel is, dan er is grote kans dat je een aangename week tegemoet gaat.
Precies dit. De wens dat hij zonder zelf enig gerief te krijgen zich volledig concentreert op mij. Het feit dat zijn opstuwende geilheid hem gedienstig maakt, en hij precies doet wat ik van hem verlang. Verder: onthouding (voor hem), een zekere mate van vernedering, hem er constant van doordrongen laten zijn (door wat hij voelt, en niet erect kan worden) dat hij ‘beperkt’ is.

------------------
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 16:01
Kuisheid is echt een wetenschap op zich.
Klopt. Vandaar mijn vraag naar opgedane inzichten aan anderen die hier (ook) ervaring mee hebben; zeker als chastity voor een wat langere periode ‘afgedwongen’ wordt.

------------------
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 10:54
Marga, waarom gaan jullie meteen voor een week en niet voor een weekend? Volgens mij is het een goed idee om dit soort zaken op te bouwen en als ik het goed begrijp heeft hij nooit langer opgesloten dan een paar uur? Een week lijkt mij te lang voor een eerste keer.
Ha Rooss.... het is niet een eerste keer. Dit element komt al langer voor in ons spel, en in onze relatie. Hij heeft vaker een cock cage gedragen voor een aantal uren, een middag, een avond, een nacht..... uitgebreid naar een etmaal.... een heel weekend. En nu is het moment om de stap naar een periode van een week te maken. We weten wat we doen; we hebben er samen redelijk wat ervaring mee. De eenheid tijd wordt nu alleen groter. En ik ben van plan met volle teugen te gaan genieten van zijn gedrag, houding en wat hij verder op erotisch vlak aan me te bieden heeft als hij zo 'moeilijk' heeft en strak staat van een vurig verlangen om iets te bereiken..... waar hij even op moet wachten.
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 15:13
Waarom zou een zaadlozing naar binnen gaan en waar zou het heen moeten? Je kunt ook klaar komen zonder ejaculatie. Je krijgt van het langdurig dragen van een kuisheidsgordel of kooi geen fysiek letsel voor zover ik weet. Zeker geen doorgang van blaas naar zaadleider. Hoe kom je daarbij?
Het is ook geen fysiek letsel maar meer een stoornis wat kan ontstaan na langdurig dragen
Het heet retrograad klaarkomen en dan gaat het zaad naar de blaas en wordt uitgeplast
Het ziet en voelt als klaarkomen zonder ejaculatie ;)
We lazen er over op diverse fora en over de stoornis zelf op UMC website
Daarom vraag ik misschien niet te lang doen?
Teddy zou nog 2 wkn moeten nu
Nog geen medisch onderzoek na gedaan, ma ervaringsdeskundigen wil ook wat zeggen, ma op internet kan je ook liegen
KooktMetKnoflook schreef:
11-03-2021 16:27
Hoe werkt dat dan bij hem? Gewoon een kwestie van negeren en dan gaat het weer weg? Is het pijnlijk/ongemakkelijk?
Slaapt hij er 's nachts doorheen?
Ongemakkelijk genoeg om het te kunnen ervaren en negeren
Hij slaapt er verder door heen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven