Peniskooi. Niet als straf, maar als spel

11-03-2021 05:57 105 berichten
Zaterdagochtend ga ik een peniskooi (cock cage) aanbrengen bij mijn vriend, die hij een week gaat dragen. Het is geen straf, maar onderdeel van een spel waarbij ik vooral wil zien hoe gedwongen onthouding bij hem uitwerkt, en welk effect het heeft op zijn gedrag. Hij draagt wel eens vaker een peniskooi, maar dan altijd voor korte tijd en als onderdeel van onze seks en een erotisch spel. Dit zal de eerste keer zijn dat hij voor langere tijd “opgesloten” is. Als ik hem na een week “bevrijd” mag hij niet meteen neuken. Ik ga hem dan langzaam aftrekken omdat ik hem tot een grote hoogte van geilheid wil zien komen, en wil zien hoe intens zijn orgasme is en hoeveel zaad hij spuit.

Ik gebruik een peniskooi van rvs; geen kunststof of siliconen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee opgedaan? Tips, advies? Do’s en dont’s?
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 14:49
Ah, ma en na zijn er ook weer zie ik...
Zal er speciaal voor jou op letten en alleen getolereerde afkortingen van vóór 1980 gebruiken o.k? ;)
Typ gewoon graag snel
anoniem_648f2fde30e65 wijzigde dit bericht op 11-03-2021 17:00
Reden: Taalfout
0.21% gewijzigd
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 16:01
Mijn ex kon klaarkomen zonder zaadlozing. Dat is niet voor iedereen weggelegd trouwens. En bij lange opsluiting kwam hij soms ongemerkt snachts klaar. Dus wel een zaadlozing, maar geen ontlading.

Kuisheid is echt een wetenschap op zich :proud:
Voeg toe: edging..... ruined orgasm..... wat leuk dat er voor meerdere forumleden vandaag een hele nieuwe dimensie in het domein van de erotiek wordt aangeboord :-)
kindrebel schreef:
11-03-2021 07:40
Maar dan heb je zelf ook een week geen seks?
Nee.... echt niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Mag hij je na die peniskooiweek (mooi scrabllewoord...) dan ook penetreren met peniskooi, bij wijze van vaginakooi?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Mag hij je na die peniskooiweek (mooi scrabllewoord...) dan ook penetreren met peniskooi, bij wijze van vaginakooi?
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
margauxlux schreef:
11-03-2021 16:44
Voeg toe: edging..... ruined orgasm..... wat leuk dat er voor meerdere forumleden vandaag een hele nieuwe dimensie in het domein van de erotiek wordt aangeboord :-)
Yep, zat ik ook al aan te denken.
Na die week het kooitje eraf, dan flink laten edgen/randje fietsen en dan de boel ruïneren. Frustratie to the max!

Is hij overigens van nature submissive? Ik kan me anders slecht voorstellen dat hij het echt leuk gaat vinden.
...
Alle reacties Link kopieren
elfjetwaalfje schreef:
11-03-2021 16:50
Mag hij je na die peniskooiweek (mooi scrabllewoord...) dan ook penetreren met peniskooi, bij wijze van vaginakooi?
Wat denk je zelf?
Zou dat lekker zijn voor een vrouw?
...
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 16:53
Yep, zat ik ook al aan te denken.
Na die week het kooitje eraf, dan flink laten edgen/randje fietsen en dan de boel ruïneren. Frustratie to the max!
!!!!!
Niet aan gedacht
Thnx voor het goede idee!
Thnx mag wel?
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 16:53
Is hij overigens van nature submissive? Ik kan me anders slecht voorstellen dat hij het echt leuk gaat vinden.
Ja, hij is onderdanig. Niet een pure sub of slaaf, maar zeker onderdanig en volgend. Onze relatie zit vooral in het domein FLR
Alle reacties Link kopieren
margauxlux schreef:
11-03-2021 17:00
Ja, hij is onderdanig. Niet een pure sub of slaaf, maar zeker onderdanig en volgend. Onze relatie zit vooral in het domein FLR
Ik weet niet wat FLR is maar ik ken echt wel onderdanige, volgende mannen die dit helemaal de bomb zouden vinden!
Kan me voorstellen dat je je verkneukelt, Marga! Ak weekend is het zover? Ga je ons op de hoogte houden?
...
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 17:05
Ik weet niet wat FLR is maar ik ken echt wel onderdanige, volgende mannen die dit helemaal de bomb zouden vinden!
Kan me voorstellen dat je je verkneukelt, Marga! Ak weekend is het zover? Ga je ons op de hoogte houden?
Ik zal af en toe eens een update verzorgen, Rooss :-)

Een Female Led Relationship

Link voor wat casual reading: https://thequeenmomma.com/female-led-re ... et-in-one/
Alle reacties Link kopieren
Ik lees het als in "de vrouw draagt de broek". Net als in 90% van de nederlandse huishoudens dus! :biggrin:
...
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 16:42
Zal er speciaal voor jou op letten en alleen getolereerde afkortingen van vóór 1980 gebruiken o.k? ;)
Typ gewoon graag snel

Komt alleen vreselijk dom over.
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 14:41
Ha ha psies!
Er zijn verschillende maten, hij heeft een s (en geen voorhuid ;))
Zitten gaat niet omdat hij niet buigzaam is en dus kan je hem niet in de pot hangen

Ik snap het niet, kun je niet zitten met zo’n ding?
Hoe doe je dat dan de hele week??
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
11-03-2021 16:59
!!!!!
Niet aan gedacht
Thnx voor het goede idee!
Thnx mag wel?
Lees je eens in op melken....
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Metallover schreef:
11-03-2021 17:25
Komt alleen vreselijk dom over.
Ben ook echt niet slim altijd laagste scores in de klas maar zal me best doen
Ben geen jongen maar als je op de wc zit duw je toch je piemel naar achteren weg van de rand zeg maar?
Dat lukt niet maar zitten wel
Liebenskind heb ff snel rondje zitten google als het kon had ik een zoen op je voorhoofd gesmakt
Leuk draadje dit maar zal hem teruggevenaan Marga
Alle reacties Link kopieren
Niet als straf maar als spel? Zijn er serieus mannen die tegen hun wil worden opgezadeld met een peniskooi, omdat ze bijvoorbeeld zijn vergeten het vuilnis buiten te zetten?
margauxlux schreef:
11-03-2021 16:47
Nee.... echt niet :-)
Netjes. ;)
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
11-03-2021 18:29
Niet als straf maar als spel? Zijn er serieus mannen die tegen hun wil worden opgezadeld met een peniskooi, omdat ze bijvoorbeeld zijn vergeten het vuilnis buiten te zetten?
Als dat de dynamiek in je relatie is met wederzijdse instemming is daar niks mis mee toch?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
11-03-2021 17:27
Ik snap het niet, kun je niet zitten met zo’n ding?
Hoe doe je dat dan de hele week??
Natuurlijk kun je zitten, alleen op de wc zou moeilijker kunnen zijn.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 19:01
Als dat de dynamiek in je relatie is met wederzijdse instemming is daar niks mis mee toch?


Tegen hun wil in lijkt me in tegenspraak met wederzijdse toestemming. Als een man dat accepteert als 'straf', is dat onderdeel van een spel.
Alle reacties Link kopieren
Even denken... als je de sleutel op de post doet naar jezelf op vrijdagavond na 18:00, krijg je hem op dinsdag pas terug.
Misschien kan hij de brief wel posten.
En dan vertel je hem pas wat er in zit als hij weer thuis is.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Net als veel anderen vind ik (M) zo'n peniskooi een beetje griezelig. Maar het idee dat mijn vriendin die controle over mij heeft lijkt me dan weer heel opwindend, dus als ze me zou vragen om er één om te doen zou ik het wel willen proberen.

Ik denk dat dat is wat sommige mannen hier opwindend aan vinden: die kooi is een soort symbool voor vrouwelijke macht over seks. En dat is best spannend. Tegelijk lijkt het me dat mannen die hierin mee gaan ook wel graag wat aandacht willen (wie wil dat nou niet in een relatie?) van degene die de baas is over hun opwinding. Dus ik denk dat hij het leuk vindt als je zo nu en dan laat weten dat je aan hem denkt en controleert of de boel nog goed zit. Nonstop, een week lang, een peniskooi dragen lijkt me toch al niet aan te raden. Kleine dagelijkse ritueeltjes misschien?

Je zou ook kunnen overwegen om, als hij dan eenmaal los is, hem wel heel erg op te winden, maar niet tot een orgasme. En hem dan weer "op te sluiten". Misschien na een dag of drie. Ik vind zelf hevige opwinding op zich al heel erg fijn, vooral met een partner die dat stimuleert en betrokken bij me is.

Het verlangen naar een orgasme is al prettig en zo'n spel lijkt me bedoeld om dat heftiger te maken. Maar het gevaar is wel dat het na verloop van tijd heel erg om zijn orgasme gaat, dus je kunt zijn "kuisheid" ook gebruiken om zelf meer aandacht op te eisen, in een vorm die jij wil.
RaySkyw schreef:
12-03-2021 09:54
Kleine dagelijkse ritueeltjes misschien?
Alles wat je hier zegt / vraagt, snijdt hout en dit soort elementen worden idd verwerkt in mijn / ons spel. Ook hij moet aandacht krijgen, het verlangen moet blijven aangewakkerd worden, de spanning moet steeds verder opgebouwd worden. Aanrakingen, uitdagingen en vooral dat hij het mij "naar de zin maakt" als ik daar om vraag (of beter nog: als hij het uit zichzelf doet) horen daar allemaal bij. Het is niet zo dat ik het device zaterdagochtend bij hem "aandoe" en dan een week lang niet naar hem omkijk.

Margaux
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-03-2021 16:54
Wat denk je zelf?
Zou dat lekker zijn voor een vrouw?
Geen idee, je hebt overal liefhebbers voor.
Love is the meaning of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven