Peniskooi. Niet als straf, maar als spel

11-03-2021 05:57 105 berichten
Zaterdagochtend ga ik een peniskooi (cock cage) aanbrengen bij mijn vriend, die hij een week gaat dragen. Het is geen straf, maar onderdeel van een spel waarbij ik vooral wil zien hoe gedwongen onthouding bij hem uitwerkt, en welk effect het heeft op zijn gedrag. Hij draagt wel eens vaker een peniskooi, maar dan altijd voor korte tijd en als onderdeel van onze seks en een erotisch spel. Dit zal de eerste keer zijn dat hij voor langere tijd “opgesloten” is. Als ik hem na een week “bevrijd” mag hij niet meteen neuken. Ik ga hem dan langzaam aftrekken omdat ik hem tot een grote hoogte van geilheid wil zien komen, en wil zien hoe intens zijn orgasme is en hoeveel zaad hij spuit.

Ik gebruik een peniskooi van rvs; geen kunststof of siliconen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee opgedaan? Tips, advies? Do’s en dont’s?
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
11-03-2021 10:33
Geen idee, maar als je er niks van merkt, wat is het nut dan om dat ding naar je werk om te doen?
Voor veel dragers is het gevoel dat ze onder controle zijn genoeg. Het is niet oncomfortabel, maar je voelt het wel zitten.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Een peniskooi is onderdeel van een spel. Natuurlijk voelt de man in kwestie dat ding constant zitten, dat is nou juist de lol, hij wordt er constant aan herinnert dat hij door haar is opgesloten en letterlijk beperkt is in zijn ruimte.
Het is niks voor mij want ik hou niet van onderdanige mannen maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit spelletje leuk en prikkelend kan zijn.
Niemand hoeft er overigens wat van te merken, je ziet echt niet door een broek heen dat een man een kooi draagt.

Marga, waarom gaan jullie meteen voor een week en niet voor een weekend? Volgens mij is het een goed idee om dit soort zaken op te bouwen en als ik het goed begrijp heeft hij nooit langer opgesloten dan een paar uur?
Een week lijkt mij te lang voor een eerste keer.
...
Zoals Roos al zegt, een week direct is te lang als hij hem nu steeds maar een paar uurtjes draagt.

Zou ook beginnen met een weekend, verloopt dat goed, dan kan het toch verlengd worden?
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik me bij gedienstig voorstellen? Ik zie mogelijkheden namelijk
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 08:38
Dat is geen comfortabel model. Er zijn veel betere om voor lange tijd te dragen. Ik ken mannen die ze eigenlijk permanent dragen.
Ik heb er ervaring mee, aardig wat zelfs.

Mijn ervaring is dat de man er gedienstiger van wordt. Bravoure is wel weg zonder toegang tot zijn beste vriend en sidekick.
Als eerstgenoemde je doel is, dan er is grote kans dat je een aangename week tegemoet gaat.
Ik moest dit drie keer lezen....
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
11-03-2021 11:21
Wat moet ik me bij gedienstig voorstellen? Ik zie mogelijkheden namelijk
Sarcasme? Dat zou jammer zijn, want spelen met kuisheid kan echt leuk zijn vind ik.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 11:22
Ik moest dit drie keer lezen....
Alleen lagere school gehad? Staan geen moeilijke woorden in toch?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:32
Alleen lagere school gehad? Staan geen moeilijke woorden in toch?
Niet zo flauw.

Ik vond het apart dat mannen zich er zo anders van gaan gedragen

Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn grote mond er door kwijt raak
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 12:39
Ik vond het apart dat mannen zich er zo anders van gaan gedragen
Natuurlijk niet, maar de viva dames mogen toch wel wat te wensen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Nova66 schreef:
11-03-2021 12:47
Natuurlijk niet, maar de viva dames mogen toch wel wat te wensen hebben?
Nou zij zegt van wel
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 12:39
Niet zo flauw.

Ik vond het apart dat mannen zich er zo anders van gaan gedragen

Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn grote mond er door kwijt raak
Jij bent wellicht ook niet geschikt voor dat spel. Werkt niet voor iedere man, zo zwart wit is het niet. Het is net het echte leven.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Nova66 schreef:
11-03-2021 12:47
Natuurlijk niet, maar de viva dames mogen toch wel wat te wensen hebben?
Jij hebt er zelf ervaring mee begrijp ik?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:50
Jij bent wellicht ook niet geschikt voor dat spel. Werkt niet voor iedere man, zo zwart wit is het niet. Het is net het echte leven.
ik heb weleens de onderdanige rol aangenomen en dat was niet zon succes nee

Stond er een vrouw met een voorbinddildo in mijn reet te raggen en ik dacht alleen maar: wat is hier leuk aan? Toen heb ik gezegd dat ze mocht stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 12:53
ik heb weleens de onderdanige rol aangenomen en dat was niet zon succes nee

Stond er een vrouw met een voorbinddildo in mijn reet te raggen en ik dacht alleen maar: wat is hier leuk aan? Toen heb ik gezegd dat ze mocht stoppen.
Anale seks is onderdanig? Dat is nieuw.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:55
Anale seks is onderdanig? Dat is nieuw.
Nee maar de dame in kwestie was dat wel en wilde zo haar dominantie tonen.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:31
Sarcasme? Dat zou jammer zijn, want spelen met kuisheid kan echt leuk zijn vind ik.
Het was wel een grapje maar ben wel erg benieuwd naar wat er bedoeld wordt met gedienstig en hoe je zo'n kooi in je seksleven/spel verwerkt. En hoe werkt dat dan? Je sluit een man zijn penis op en hij is als was in je handen?
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:55
Anale seks is onderdanig? Dat is nieuw.


Ugh, jij klinkt wel serieus streng in je vragen.
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 12:53
ik heb weleens de onderdanige rol aangenomen en dat was niet zon succes nee

Stond er een vrouw met een voorbinddildo in mijn reet te raggen en ik dacht alleen maar: wat is hier leuk aan? Toen heb ik gezegd dat ze mocht stoppen.


De keeper van Den Haag?
Alle reacties Link kopieren
Maar als zo’n man dit een week om heeft, dan is dat toch vies met plassen etc lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
11-03-2021 13:20
De keeper van Den Haag?
flauw maar wel grappig
Metallover schreef:
11-03-2021 13:22
Maar als zo’n man dit een week om heeft, dan is dat toch vies met plassen etc lijkt me?


Douchekop erop aan het einde van de dag denk ik? Ik moet er ook wel bij kunnen met plassen om de voorhuid terug te trekken. Dit topic roept alleen maar vragen op en TO is nergens te bekennen.
Westerpaviljoen schreef:
11-03-2021 13:23
flauw maar wel grappig

Dat liedje ken je wel denk ik? Is flauw, maar ik vond het ook wel grappig toen dat speelde. Lekker ook als een heel stadion dat zingt, sta je daar eenzaam onder de lat met je gedachtes.
JoanWatson schreef:
11-03-2021 13:08
Het was wel een grapje maar ben wel erg benieuwd naar wat er bedoeld wordt met gedienstig en hoe je zo'n kooi in je seksleven/spel verwerkt. En hoe werkt dat dan? Je sluit een man zijn penis op en hij is als was in je handen?

En dat binnen een week. :lol:
Liebeskind² schreef:
11-03-2021 12:55
Anale seks is onderdanig? Dat is nieuw.


Ook niet als je om genade smeekt?
RikM schreef:
11-03-2021 13:30
En dat binnen een week. :lol:


Voor jou wordt dat eerder een maand met zo'n grote mond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven