Peniskooi. Niet als straf, maar als spel

11-03-2021 05:57 105 berichten
Zaterdagochtend ga ik een peniskooi (cock cage) aanbrengen bij mijn vriend, die hij een week gaat dragen. Het is geen straf, maar onderdeel van een spel waarbij ik vooral wil zien hoe gedwongen onthouding bij hem uitwerkt, en welk effect het heeft op zijn gedrag. Hij draagt wel eens vaker een peniskooi, maar dan altijd voor korte tijd en als onderdeel van onze seks en een erotisch spel. Dit zal de eerste keer zijn dat hij voor langere tijd “opgesloten” is. Als ik hem na een week “bevrijd” mag hij niet meteen neuken. Ik ga hem dan langzaam aftrekken omdat ik hem tot een grote hoogte van geilheid wil zien komen, en wil zien hoe intens zijn orgasme is en hoeveel zaad hij spuit.

Ik gebruik een peniskooi van rvs; geen kunststof of siliconen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee opgedaan? Tips, advies? Do’s en dont’s?
Ben niet preuts, ben best in voor nieuwe dingen of anders dan anders, maar van een peniskooi droog ik spontaan op. Overigens nooit geweten dat zoiets bestond. Nu ik dat wel weet heb ik niet het idee dat het erg was dat ik het niet wist.
Alle reacties Link kopieren
Hier het tegendeel, ik ga het idee steeds leuker vinden, heb het gisteren ook gedeeld met vent.
Niks voir hem maar hij vindt het idee dat dit in mijn brein rondwaart wel prikkelend.
Who knows..ooit een onderdanig sdpeeltje voor Rooss...
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het experiment bevaalen, Margaux?
...
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaring/bevindingen na een week.
Alle reacties Link kopieren
KooktMetKnoflook schreef:
11-03-2021 19:32
Even denken... als je de sleutel op de post doet naar jezelf op vrijdagavond na 18:00, krijg je hem op dinsdag pas terug.
Misschien kan hij de brief wel posten.
En dan vertel je hem pas wat er in zit als hij weer thuis is.
Er raakt wel eens een brief kwijt....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven