Perfecte penis

27-01-2018 07:27 371 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou dames laat maar horen, wat maakt een penis perfect? Hoelang hoe dik? Enzovoort
Nu ben ik niet vies van een beetje aandacht, maar speculatie over hoe groot ik geschapen zou zijn gaat me net een stap te ver.
Framberry schreef:
30-01-2018 22:33
Jij dacht dat je niet herkend zou worden hè
:wtf: :wtf:
Amant schreef:
30-01-2018 22:36
:wtf: :wtf:
Ik ben onschuldig in deze
Framberry schreef:
30-01-2018 22:38
Ik ben onschuldig in deze
:wtf: :wtf: :wtf:

Het is een complot zeker?
Perzina schreef:
30-01-2018 22:12
Gheghe! Ik hou van grote piemels :love:
Je schreef het al vaker, Perzina, en het is net heel eerlijk dat je durft toegeven van groot te houden. Ik vermoed dat je er vervolgens ook goed overweg mee kan? Want seks is dan niet altijd een sine cure.
Charles_Gentle28 schreef:
30-01-2018 22:50
Je schreef het al vaker, Perzina, en het is net heel eerlijk dat je durft toegeven van groot te houden. Ik vermoed dat je er vervolgens ook goed overweg mee kan? Want seks is dan niet altijd een sine cure.
Huh?
Amant schreef:
30-01-2018 22:39
:wtf: :wtf: :wtf:

Het is een complot zeker?
Ja dat hele topic heeft als doel om te achterhalen wat jij in je broek hebt.
Meerdere accounts opzetten, laten denken dat er mannen achter sommige accounts zitten (wat moeten die nou op een vrouwenforum)

Maar je hebt het door dus we kunnen alles wel afblazen
:steam:
Waarom is het eerlijk dat ik dat ‘durf’ toe te geven? Het is gewoon een voorkeur. Ik vind dat het lekkerst, zowel visueel als fysiek.
En ermee om kunnen gaan is ook geen sprake van, ik vind het gewoon lekker dus ik ontvang graag.

Maar goed, de grootste piemels die ik ken zijn net bovengemiddeld, dus geen boomstammen, ik zoek de mannen er niet op uit ofzo. Ik ben alleen erg blij als de piemel groot is. En bij een bovengemiddelde piemel zou ik graag een slag groter gaan, maar ja, ik wil de man niet inruilen, he. Maar de behoefte is er wel.
Framberry schreef:
30-01-2018 22:55
Ja dat hele topic heeft als doel om te achterhalen wat jij in je broek hebt.
Meerdere accounts opzetten, laten denken dat er mannen achter sommige accounts zitten (wat moeten die nou op een vrouwenforum)

Maar je hebt het door dus we kunnen alles wel afblazen
:steam:
Wat een wijvenstreek zeg. Onnodig ook.
Perzina schreef:
30-01-2018 22:58
Waarom is het eerlijk dat ik dat ‘durf’ toe te geven? Het is gewoon een voorkeur. Ik vind dat het lekkerst, zowel visueel als fysiek.
En ermee om kunnen gaan is ook geen sprake van, ik vind het gewoon lekker dus ik ontvang graag.

Maar goed, de grootste piemels die ik ken zijn net bovengemiddeld, dus geen boomstammen, ik zoek de mannen er niet op uit ofzo. Ik ben alleen erg blij als de piemel groot is. En bij een bovengemiddelde piemel zou ik graag een slag groter gaan, maar ja, ik wil de man niet inruilen, he. Maar de behoefte is er wel.
Hengelintro
Corona67 schreef:
30-01-2018 23:00
Hengelintro
:idee:
Amant schreef:
30-01-2018 22:58
Wat een wijvenstreek zeg. Onnodig ook.
We hoeven het enkel maar te vragen?
Corona67 schreef:
30-01-2018 23:00
Hengelintro

Ow.. daar ben ik dan te naief voor om dat door te hebben.
Framberry schreef:
30-01-2018 23:01
We hoeven het enkel maar te vragen?
Vragen staat vrij. Niet dat ik dan antwoord geef hoor.

Nee, wanneer je het echt heel graag wil weten dan zorg je ervoor dat je me positief opvalt, dat je aan de praat raakt met me, dat je me leuk genoeg lijkt om mee af te willen spreken en wanneer het dan klikt én ik je lekker genoeg vind om seks mee te willen hebben (wanneer ik dus niet niet in een relatie zit), dan kom je er vanzelf achter.

Het gaat namelijk niemand ook maar een moer aan hoe groot ik geschapen ben. En wanneer je mijn liefje bent, dan is het hele onderwerp niet interessant meer omdat het dan gewoon een gegeven voor je is.

Ik heet geen Charles of Beer zeg, kom op.
Perzina schreef:
30-01-2018 23:07
Soms ben je echt zó schattig :cat:
Perzina schreef:
30-01-2018 23:07
Wat eerlijk dat je dat toe durft te geven. :proud:
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 07:44
2.52% gewijzigd
Amant schreef:
30-01-2018 23:09
Vragen staat vrij. Niet dat ik dan antwoord geef hoor.

Nee, wanneer je het echt heel graag wil weten dan zorg je ervoor dat je me positief opvalt, dat je aan de praat raakt met me, dat je me leuk genoeg lijkt om mee af te willen spreken en wanneer het dan klikt én ik je lekker genoeg vind om seks mee te willen hebben (wanneer ik dus niet niet in een relatie zit), dan kom je er vanzelf achter.

Het gaat namelijk niemand ook maar een moer aan hoe groot ik geschapen ben. En wanneer je mijn liefje bent, dan is het hele onderwerp niet interessant meer omdat het dan gewoon een gegeven voor je is.

Ik heet geen Charles of Beer zeg, kom op.
Succes ermee
Framberry schreef:
30-01-2018 23:16
Succes ermee
Waarmee? Ik weet al hoe groot de mijne is.
Amant schreef:
30-01-2018 23:17
Waarmee? Ik weet al hoe groot de mijne is.
Met het selecteren van die dame/dames die de eer toebedeeld krijgt/krijgen om met je in gesprek te gaan
Framberry schreef:
30-01-2018 23:19
Met het selecteren van die dame/dames die de eer toebedeeld krijgt/krijgen om met je in gesprek te gaan
Vaag, dit.
Misschien trek ik de verkeerde conslusie
Framberry schreef:
30-01-2018 23:23
Welke behoefte vervult het bij jou om te weten hoe groot ik geschapen ben? En, nog belangrijker, welke behoefte vervult het bij mij om het jou te vertellen? Het antwoord op die laatste vraag weet ik al: geen.
Amant schreef:
30-01-2018 23:30
Welke behoefte vervult het bij jou om te weten hoe groot ik geschapen ben? En, nog belangrijker, welke behoefte vervult het bij mij om het jou te vertellen? Het antwoord op die laatste vraag weet ik al: geen.
Het antwoord op de eerste vraag is ook geen
Framberry schreef:
30-01-2018 23:23

Ja, dat doe je.
Perzina schreef:
30-01-2018 23:55
Ja, dat doe je.
Wat is jouw conclusie dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven