Perfecte penis

dinsdag 30 januari 2018 om 22:50

dinsdag 30 januari 2018 om 22:51
Huh?Charles_Gentle28 schreef: ↑30-01-2018 22:50Je schreef het al vaker, Perzina, en het is net heel eerlijk dat je durft toegeven van groot te houden. Ik vermoed dat je er vervolgens ook goed overweg mee kan? Want seks is dan niet altijd een sine cure.

dinsdag 30 januari 2018 om 22:55
Ja dat hele topic heeft als doel om te achterhalen wat jij in je broek hebt.
Meerdere accounts opzetten, laten denken dat er mannen achter sommige accounts zitten (wat moeten die nou op een vrouwenforum)
Maar je hebt het door dus we kunnen alles wel afblazen

dinsdag 30 januari 2018 om 22:58
Waarom is het eerlijk dat ik dat ‘durf’ toe te geven? Het is gewoon een voorkeur. Ik vind dat het lekkerst, zowel visueel als fysiek.
En ermee om kunnen gaan is ook geen sprake van, ik vind het gewoon lekker dus ik ontvang graag.
Maar goed, de grootste piemels die ik ken zijn net bovengemiddeld, dus geen boomstammen, ik zoek de mannen er niet op uit ofzo. Ik ben alleen erg blij als de piemel groot is. En bij een bovengemiddelde piemel zou ik graag een slag groter gaan, maar ja, ik wil de man niet inruilen, he. Maar de behoefte is er wel.
En ermee om kunnen gaan is ook geen sprake van, ik vind het gewoon lekker dus ik ontvang graag.
Maar goed, de grootste piemels die ik ken zijn net bovengemiddeld, dus geen boomstammen, ik zoek de mannen er niet op uit ofzo. Ik ben alleen erg blij als de piemel groot is. En bij een bovengemiddelde piemel zou ik graag een slag groter gaan, maar ja, ik wil de man niet inruilen, he. Maar de behoefte is er wel.

dinsdag 30 januari 2018 om 22:58
Wat een wijvenstreek zeg. Onnodig ook.

dinsdag 30 januari 2018 om 23:00
HengelintroPerzina schreef: ↑30-01-2018 22:58Waarom is het eerlijk dat ik dat ‘durf’ toe te geven? Het is gewoon een voorkeur. Ik vind dat het lekkerst, zowel visueel als fysiek.

dinsdag 30 januari 2018 om 23:09
Vragen staat vrij. Niet dat ik dan antwoord geef hoor.
Nee, wanneer je het echt heel graag wil weten dan zorg je ervoor dat je me positief opvalt, dat je aan de praat raakt met me, dat je me leuk genoeg lijkt om mee af te willen spreken en wanneer het dan klikt én ik je lekker genoeg vind om seks mee te willen hebben (wanneer ik dus niet niet in een relatie zit), dan kom je er vanzelf achter.
Het gaat namelijk niemand ook maar een moer aan hoe groot ik geschapen ben. En wanneer je mijn liefje bent, dan is het hele onderwerp niet interessant meer omdat het dan gewoon een gegeven voor je is.
Ik heet geen Charles of Beer zeg, kom op.

dinsdag 30 januari 2018 om 23:16
Succes ermeeAmant schreef: ↑30-01-2018 23:09Vragen staat vrij. Niet dat ik dan antwoord geef hoor.
Nee, wanneer je het echt heel graag wil weten dan zorg je ervoor dat je me positief opvalt, dat je aan de praat raakt met me, dat je me leuk genoeg lijkt om mee af te willen spreken en wanneer het dan klikt én ik je lekker genoeg vind om seks mee te willen hebben (wanneer ik dus niet niet in een relatie zit), dan kom je er vanzelf achter.
Het gaat namelijk niemand ook maar een moer aan hoe groot ik geschapen ben. En wanneer je mijn liefje bent, dan is het hele onderwerp niet interessant meer omdat het dan gewoon een gegeven voor je is.
Ik heet geen Charles of Beer zeg, kom op.

dinsdag 30 januari 2018 om 23:30

dinsdag 30 januari 2018 om 23:54