Perfecte penis

woensdag 31 januari 2018 om 08:29
Dan is het nog steeds interessant.Amant schreef: ↑30-01-2018 23:09Vragen staat vrij. Niet dat ik dan antwoord geef hoor.
Nee, wanneer je het echt heel graag wil weten dan zorg je ervoor dat je me positief opvalt, dat je aan de praat raakt met me, dat je me leuk genoeg lijkt om mee af te willen spreken en wanneer het dan klikt én ik je lekker genoeg vind om seks mee te willen hebben (wanneer ik dus niet niet in een relatie zit), dan kom je er vanzelf achter.
Het gaat namelijk niemand ook maar een moer aan hoe groot ik geschapen ben. En wanneer je mijn liefje bent, dan is het hele onderwerp niet interessant meer omdat het dan gewoon een gegeven voor je is.
Ik heet geen Charles of Beer zeg, kom op.
Ook gehad, was zelfs verliefd. En dan is het toch teleurstellend als het koppie amper boven je hand uitkomt.
Je doet het er dan maar mee.
Nog nooit een vrouw enthousiast horen zeggen: doe mij maar een man met een kleintje.
woensdag 31 januari 2018 om 08:34
Ooit een filmpje gezien, een wedstrijdje ´wie heeft de kleinste´. De mannen stonden in de rij en daar waren penisssen bij die echt héél erg klein waren, en dan bedoel ik met klein; niet veel groter dan de klitoris van een vrouw.
Als je er dus eentje treft waarbij het koppie amper boven je hand uitkomt, dan heb je een prima maat
.
Overigens is de perfecte voor mij degene die precies goed past.
Als je er dus eentje treft waarbij het koppie amper boven je hand uitkomt, dan heb je een prima maat

De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 31 januari 2018 om 08:40
Op wat voor zoektermen heb jij gezocht?Ceylon schreef: ↑31-01-2018 08:34Ooit een filmpje gezien, een wedstrijdje ´wie heeft de kleinste´. De mannen stonden in de rij en daar waren penisssen bij die echt héél erg klein waren, en dan bedoel ik met klein; niet veel groter dan de klitoris van een vrouw.
Als je er dus eentje treft waarbij het koppie amper boven je hand uitkomt, dan heb je een prima maat.

koekies zijn lekker
woensdag 31 januari 2018 om 09:13
Dit meen je niet

Dit is mijn motto

woensdag 31 januari 2018 om 09:55
Sorry Amant, misschien had ik je niet moeten noemen, maar je gewoon in mijn fantasie laten waar je altijd wel een - zij het kleine - rol speelt.

woensdag 31 januari 2018 om 09:59
Chocolotje schreef: ↑31-01-2018 09:55Sorry Amant, misschien had ik je niet moeten noemen, maar je gewoon in mijn fantasie laten waar je altijd wel een - zij het kleine - rol speelt.

woensdag 31 januari 2018 om 10:56
Ik had echt geen idee dat je een crush op me hebt en daar iets mee wil gaan doen.

woensdag 31 januari 2018 om 14:04

woensdag 31 januari 2018 om 14:46
Ik heb trouwens ooit een documentaire gezien over een Amerikaanse man die de grootste penis ter wereld zou hebben. Die was 24 cm in slappe toestand en 34 cm in erectie! Hij was er ook helemaal niet blij mee want hij werd ook veel nagestaard op straat vanwege de enorme bobbel in zijn broek, en seks was nauwelijks mogelijk. Hij werd zelfs draaierig in zijn hoofd als hij een erectie had, vanwege het vele bloed wat die kant op moest. Ik vond het maar een sneu verhaal.
Volgens mij was het deze man: https://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Volgens mij was het deze man: https://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon

woensdag 31 januari 2018 om 15:45

woensdag 31 januari 2018 om 16:13
Nooooouuuuwwww

woensdag 31 januari 2018 om 16:25
Perfect.. perfect. Voor ieder weer verschillend... Beetje nutteloos topic dus (zeker als je grootspraak, overdrijving en valse schattingen meerekent)
Let wel, een goed stuk gereedschap heb je alleen wat aan als je ook een vakman bent én iets significant ermee maakt... Oftewel, een grote glanzende kwaliteits-hamer is niks waard in de handen van een onhandige nietsnut die er ook nog eens onbenullige dingen mee fabriceert...
Let wel, een goed stuk gereedschap heb je alleen wat aan als je ook een vakman bent én iets significant ermee maakt... Oftewel, een grote glanzende kwaliteits-hamer is niks waard in de handen van een onhandige nietsnut die er ook nog eens onbenullige dingen mee fabriceert...

woensdag 31 januari 2018 om 17:04
Pffff dat is zo een onzin vergelijking. Als een man een kleine dunne piemel heeft, kan hij elke keer de trucendoos opentrekken maar het gevoel blijft minimaal tot niks. Als je daarintegen sext met een man met een goeie piemel met de juiste lengte en dikte, hoef je niets speciaals te doen om al een fijn gevoel te realiseren.Magister schreef: ↑31-01-2018 16:25Perfect.. perfect. Voor ieder weer verschillend... Beetje nutteloos topic dus (zeker als je grootspraak, overdrijving en valse schattingen meerekent)