Persoon ontmoet in sauna Mill

14-06-2019 11:42 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag ben ik naar de sauna geweest in Mill. Ik heb daar in de jacuzzi een interessante man ontmoet waarmee een zekere aantrekkingskracht aanwezig was. Behalve een beetje handjes vasthouden en met zijn voeten langs mijn voeten gaan onder water is er niets gebeurd. Dit zou ook niet passend zijn in een sauna omgeving.

Op het moment zelf durfde ik eigenlijk geen verdere actie te ondernemen (actie in de zin van: naam of telefoonnummer vragen). Achteraf baal ik daar nu stevig van, vooral omdat hij steeds het contact zocht (naar hetzelfde bad gaan, hand vasthouden en dergelijke).

Nu wil ik eigenlijk in contact komen met deze man. Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Ik weet niets van hem, geen naam, geen woonplaats. Op basis van zijn accent denk ik dat hij uit de buurt komt van Mill (Oost Brabant, misschien Limburg).

De sauna bellen lijkt me een slecht idee. Zij zullen geen gegevens doorgeven van een bezoeker. Maar hoe pak ik dit nu aan? Gezien dat hij steeds contact zocht, denk ik dat hij de aantrekkingskracht ook heeft gevoeld en opzoek is naar contact,

Ik zat zelf te denken om volgende week op dezelfde avond naar die sauna te gaan. Mocht de interesse wederzijds zijn is dezelfde tijd, dezelfde plaats wellicht van toepassing? Of denken mannen niet zo?

Ik verneem graag jullie advies. Ik heb het bij 'seks' gezet vanwege de aantrekkingskracht
labellocherrylover wijzigde dit bericht op 14-06-2019 12:16
0.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 18:10
Nee, daarvoor is geen registratie nodig, wel een grote onprofessionele stap over grenzen heen om in zo’n soort gesprek te gaan met een klant over een andere klant.
Ze gaat sowieso een dikke vette nee krijgen, wat voor benadering ze ook zou kiezen
in het ergste geval is ze ook niet meer welkom omdat dit soort bedrijven zulke praktijken echt niet willen hebben
en reken maar dat het binnen een week op de agenda staat daar en dat het personeel alerter moet zijn omdat ze geen zin hebben om een pick-up zone te worden
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 18:10
Nee, daarvoor is geen registratie nodig, wel een grote onprofessionele stap over grenzen heen om in zo’n soort gesprek te gaan met een klant over een andere klant.
Volgens mij spelen hier meerdere vragen: Enerzijds of het okay is van labellocherrylover om aan een medewerker te vragen haar gegevens door te geven aan een klant.

Dan is er de vraag: Is het okay voor de medewerker om mee te gaan in die vraag. Zoals ik je lees zou je willen dat de medewerker dat niet doet. Maar dan kan labellocherrylover het nog wel vragen. Die twee dingen staan los van elkaar.

Voor mij, ik vind het okay dat labellocherrylover dat vraagt aan de medewerker en neem geen standpunt in over de keus van de medewerker om dat door te geven.

Off topic: De ervaring die je beschrijft over de man die jou lastigviel vind ik niet okay FWIW. Goed dat je naar de badmeester bent gegaan en goed dat hij het zwembad uit is gezet.
RikM schreef:
15-06-2019 17:48
Mijn voormalige buurman. Was wel een beetje een rare hoor; liep vaak in korte broek en met een cowboyhoed op.
In de sauna?
TO maakt zich onsterfelijk belachelijk als ze aan de receptie gaat vragen een briefje door te geven aan iemand waar ze alleen uiterlijke kenmerken van heeft.
Ik zou denken dat iemand die op zoek is naar contact betere manieren van communiceren kent dan voetje vrijen in het water. In dat geval begin je een gesprek en vraag je alle informatie die je nodig hebt. Dit is flirten om het flirten.

Maar als je per se wil dan is dezelfde dag en tijd in de weken daarna het beste moment om iemand weer te treffen.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
15-06-2019 18:28
TO maakt zich onsterfelijk belachelijk als ze aan de receptie gaat vragen een briefje door te geven aan iemand waar ze alleen uiterlijke kenmerken van heeft.
Ja dit dus. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
15-06-2019 18:15
Ze gaat sowieso een dikke vette nee krijgen, wat voor benadering ze ook zou kiezen
in het ergste geval is ze ook niet meer welkom omdat dit soort bedrijven zulke praktijken echt niet willen hebben
Dat is een risico dat labellocherrylover neemt met vragen.
Pinda-Kaas schreef:
15-06-2019 18:15
en reken maar dat het binnen een week op de agenda staat daar en dat het personeel alerter moet zijn omdat ze geen zin hebben om een pick-up zone te worden
Personeel alerter/bewuster maken op iets waar ze dat meer zouden moeten zijn lijkt me prima als dat zo wordt blootgelegd.
madamzonderm schreef:
15-06-2019 18:34
Dat is een risico dat labellocherrylover neemt met vragen.

Personeel alerter/bewuster maken op iets waar ze dat meer zouden moeten zijn lijkt me prima als dat zo wordt blootgelegd.
Bijzonder dat je de grens mbt afstand/nabijheid niet ziet.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 18:34
Ja dit dus. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Als ze het zou vragen ben ik benieuwd hoe het uitpakt.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
15-06-2019 18:11

Maar blijkbaar lopen ze bij jou in de sauna met een notitieboekje te noteren welke uiterlijke kenmerken iemand heeft, en wordt er daarna om je naam/telefoonnummer/e-mail gevraagd.
Sommige mensen onthouden dingen. Ik weet niet hoe groot de sauna is.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
15-06-2019 18:36
Bijzonder dat je de grens mbt afstand/nabijheid niet ziet.
Ook met je opmerking nu niet want ik weet niet wat je bedoelt. Als het gaat om fysiek contact is het zoals ik lees in de eerste post met wederzijdse instemming.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-06-2019 18:34
Ja dit dus. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
ja ik ook, ik wil d'r ook echt voor een genante vertoning behoeden
madamzonderm schreef:
15-06-2019 18:39
Ook met je opmerking nu niet want ik weet niet wat je bedoelt. Als het gaat om fysiek contact is het zoals ik lees in de eerste post met wederzijdse instemming.
Ik heb het over jou. Dat jij niet ziet dat het totaal ongepast is om de receptie zoiets te vragen.
Orișa schreef:
15-06-2019 18:28
TO maakt zich onsterfelijk belachelijk als ze aan de receptie gaat vragen een briefje door te geven aan iemand waar ze alleen uiterlijke kenmerken van heeft.

Joh, dan hebben die mensen ook eens wat te lachen.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
15-06-2019 18:40
...ik wil d'r ook echt voor een genante vertoning behoeden
Ik hoop dat ze haar eigen keus maakt. Misschien gaat ze nog een paar keer naar de sauna op 'strategische' tijden. Misschien vraagt ze hulp van een medewerker. Misschien laat ze het. Misschien dat ze wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
15-06-2019 18:41
Ik heb het over jou. Dat jij niet ziet dat het totaal ongepast is om de receptie zoiets te vragen.
Oh nee dat zie ik niet. Maar echt niet. Waarom zou het ongepast zijn?
madamzonderm schreef:
15-06-2019 18:53
Oh nee dat zie ik niet. Maar echt niet. Waarom zou het ongepast zijn?
Dat is je echt al een aantal keer uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik lees is dat in sauna's mensen in principe niet zomaar fysiek contact zoeken met vreemden en niet bedoeld zijn als plek om nieuwe mensen te zoeken maar meer voor mensen om te ontspannen.

Nu is labellocherrylover in de onhandige en misschien onprettige situatie gekomen dat ze iemand heeft ontmoet maar niet kan vinden. Dat fysieke contact is al geweest en niet terug te draaien. Ze zou geluk kunnen hebben dat de medewerker haar gegevens wil doorgeven. Ik vind het een ongebruikelijk verzoek maar niet ongepast.
Als ik als medewerker deze vraag zou krijgen zou ik de situatie inschatten. Ken ik deze man? Zo ja, zou deze man het okay vinden als ik hem deze gegevens geef? Hoe betrouwbaar klinkt deze vrouw?

Waarschijnlijk zou ik nee zeggen maar ik zou labellocherrylover uitleggen waarom en het niet ongepast vinden. En haar niet te kakken zetten en daarna niet anders behandelen als voor het vragen. Ik hoop dat als ze dit vraagt de medewerker hoe dan ook okay reageert op haar.

Wat het labellocherrylover zou opleveren om te vragen is weten dat die weg niet werkt in plaats van afvragen 'wat als ik nou gevraagd had?' en dat ze een keer vraagt en dan een andere keer als ze waar dan ook een man ziet die ze later nog eens wil zien stappen zet om dat wellicht te laten gebeuren als die man dat ook wil. Maar misschien ook wel contact met de man met wie ze dat zoekt.

Wat ik vooral las is dat het van de medewerker ongepast zou zijn om die man zo te benaderen n.a.v. deze vraag.
@madamzonderm
Denk nou eens na. Los van dat het vreselijk ongepast is, hoe moet TO die man gaan omschrijven dan? En hoe kom je erbij dat een medewerker die dan ook zou herkennen? Het hele idee is gewoon koekoek.
Alle reacties Link kopieren
Aan de hand van uiterlijke kenmerken en de tijd dat ze er waren. Misschien is de man te herkennen aan een tattoo of een oorbel of een kapsel. Misschien had die wel een korte broek en een cowboyhoed.

Ik weet het niet maar labellocherrylover misschien wel. Ik zeg niet dat de medewerker die zou herkennen. Een 'koekoek' idee vind ik niet zo erg. Maar waar het me om gaat is wat labellocherrylover denkt. Zij stelt een vraag, ik doe een suggestie.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
15-06-2019 19:30
Aan de hand van uiterlijke kenmerken en de tijd dat ze er waren. Misschien is de man te herkennen aan een tattoo of een oorbel of een kapsel. Misschien had die wel een korte broek en een cowboyhoed.

Ik weet het niet maar labellocherrylover misschien wel. Ik zeg niet dat de medewerker die zou herkennen. Een 'koekoek' idee vind ik niet zo erg. Maar waar het me om gaat is wat labellocherrylover denkt. Zij stelt een vraag, ik doe een suggestie.

Echt... :blabla: :facepalm:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
madamzonderm schreef:
15-06-2019 19:30
Aan de hand van uiterlijke kenmerken en de tijd dat ze er waren. Misschien is de man te herkennen aan een tattoo of een oorbel of een kapsel. Misschien had die wel een korte broek en een cowboyhoed.

Ik weet het niet maar labellocherrylover misschien wel. Ik zeg niet dat de medewerker die zou herkennen. Een 'koekoek' idee vind ik niet zo erg. Maar waar het me om gaat is wat labellocherrylover denkt. Zij stelt een vraag, ik doe een suggestie.
Eh...ik ben op zoek naar een man met een zonnebril, hij was naakt, geschoren kloten en een pik van ong 10 cm in ruste, komt hij hier vaker??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bijna denken dat madamzonderm zelf die vent is en graag gevonden wil worden... Madam zonder M = Adam?
Gatekeeper* schreef:
15-06-2019 21:30
Eh...ik ben op zoek naar een man met een zonnebril, hij was naakt, geschoren kloten en een pik van ong 10 cm in ruste, komt hij hier vaker??

Ach ja, dat is Henk. Hier is zijn telefoonnummer.
Alle reacties Link kopieren
Nou sorry. Ik wilde alleen een suggestie doen. Heb een voorstel gedaan over wat labellocherrylover zou kunnen zeggen. Suggesties van anderen nog eens genoemd. Geprobeerd labellocherrylover een eigen keus te geven. Blijkbaar moeten anderen een keuze voor haar maken en offtopic gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven