piemelpraat

29-09-2013 14:15 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we er niet omheen draaien, size does matters. Wat vinden jullie mooie piemels? Vind zelf "hangpiemels" mooi, met een mooie lome bocht naar beneden als ie stijf is. Jullie mening?
quote:jaakds schreef op 08 oktober 2013 @ 16:13:

[...]

Ik ben hier als man de vreemde eend in de bijt, net als andere mannen, en dat realiseer ik me wel. Realiteit en logica veranderen niet als ze voor mij minder leuke aspecten vertonen.Het was dan ook een grap hoor! Mannen zijn hier voor mij meer dan welkom maar ik had even een tjongejonge momentje. Roos dacht, kom we gooien er even een doorntje in om de oeverloosheid te doorbreken want ik denk, Jaak en Geve, dat jullie het niet eens gaan worden.
O ja, on topic.

Mijn ideaal is een stijf, recht exemplaar dat een cm omhoog komt als hij op zijn rug ligt en ik allee hoep roep en verder ook alle kunstjes kent die ik zo weet te waarderen.

Lang mag, hoeft niet.

Dik mag, hoeft ook niet perse.

Gos, wat een bijdrage!
Misandrie! Misandrie! Misandrie!
Alleeeeee hoep! Haha
quote:DollyParton schreef op 08 oktober 2013 @ 18:02:

Misandrie! Misandrie! Misandrie!Integendeel! Integendeel! Integendeel!
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2013 @ 17:20:

O ja, on topic.

Mijn ideaal is een stijf, recht exemplaar dat een cm omhoog komt als hij op zijn rug ligt en ik allee hoep roep en verder ook alle kunstjes kent die ik zo weet te waarderen.

Lang mag, hoeft niet.

Dik mag, hoeft ook niet perse.

Gos, wat een bijdrage!

Welke kunstjes Rooss? :-)

En dat lang en dik, bedoel je dat ook voor die piemel, of voor de man zelf? :-)
Leuk dat slappe gelul hier.
Beter te laat dan over tijd.
haha die is leuk een piemel die kan zitten! quote:jaakds schreef op 08 oktober 2013 @ 16:56:

Laten we het topic terug op het juiste spoor zetten: over piemels.

De vraag was of een hangpiemel mooi was.

We hebben dus ondertussen geleerd dat er twee piemelmodes bestaan. Enrzijds de hangpiemel, ook wel de GEzonde VEnt piemel genoemd, type Geve dus. Die hangt. Altijd. Anderzijds de P2, wat staat (jaja, staat!) voor de pervert penis. Die dus niet hangt maar rechtop staat.

Daarbij vergeten jullie het derde piemeltype, zoals de mijne. Die kan namelijk ook...zitten. Als ik mijn vriendin mag geloven toch, want zij vraagt dikwijls na het hoogtepunt: toe, laat hem nog eens een poos zitten.
quote:jaakds schreef op 08 oktober 2013 @ 20:03:

[...]

Welke kunstjes Rooss? :-)

En dat lang en dik, bedoel je dat ook voor die piemel, of voor de man zelf? :-)

Zal ik mijn profieltje even overhevelen naar hier? De lul die aan de pik vastzit mag vooral een goed hoofd hebben!

En kunstjes... dat is inside information.

Wordt slechts in het oortje van sommigen gefluisterd......
Helemaal mee eens,zal lastig zijn om bij elke leuke vrouw die je ziet een stijve krijgt haha!quote:geve schreef op 07 oktober 2013 @ 10:28:

[...]

Echt? Volgens mij reageren gezonde mannen eerder op signalen die ze van vrouwen ontvangen. Zijn die signalen neutraal, afwijzend of bestaan ze alleen in zijn hoofd, dan reageert alleen een pervert daar met een erectie op.
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2013 @ 20:46:

[...]

Zal ik mijn profieltje even overhevelen naar hier? De lul die aan de pik vastzit mag vooral een goed hoofd hebben!

En kunstjes... dat is inside information.

Wordt slechts in het oortje van sommigen gefluisterd......

Vrouwen die eerst kijken naar de eigenschappen van de lul die aan de pik zit, zijn meestal zelf aangenamer dan zij die eerst kijken naar de pik die aan de lul vastzit.

De kunstjes, tja, daar ga je als lezer toch automatisch wat bij fantaseren he.
quote:wally70 schreef op 08 oktober 2013 @ 21:04:

Helemaal mee eens,zal lastig zijn om bij elke leuke vrouw die je ziet een stijve krijgt haha!

[...]

Alsof elke man elke vrouw die hij ziet leuk vindt. Wie heeft dat hier eigenlijk bedacht? Ik heb eens geschreven dat het heel normaal is dat een blote vrouw bij een gezonde man een visuele prikkel geeft. Waar heb je gelezen die ie dan telkens een stijve krijgt? Het enige is, dat je het niet raar moet gaan vinden ALS hij een stijve krijgt.
quote:Rooss4 schreef op 08 oktober 2013 @ 19:03:

[...]

Integendeel! Integendeel! Integendeel!Misogynie! Misogynie! Misogynie!
quote:vlo1969 schreef op 08 oktober 2013 @ 09:55:

[...]

Mijn ervaring zegt dat ze meestal wel groter zijn ja - in een range van behoorlijk tot enorm. Ik ben anderzijds ook wel al uitzonderingen tegengekomen. Probleem met die extreem grote piemels is dat ze heel langzaam of moeilijk volledig stijf en hard worden.en dat vind ik nou stiekem best wel lekker om te zien, piemel te lang om omhoog te staan
Doe mij maar een grote stoere leuter die trots omhoog kijkt, niet bang de nauwe wereld te betreden van de vrouw.

Eentje die zich onoverwinnelijk voelt, klaar om wat dan ook onder te spuiten!
Wat een leuterlove hier
quote:mr-brutus schreef op 18 oktober 2013 @ 19:44:

Wat een leuterlove hier

Ja meneertje Brutus, can you feel the love?

Leuters hier, leuters daar,

leuter kom maar

leuter komt klaarrrrr

I'm watching at my cock in the mirror!

I'm asking him to change its way!

And no message, could have been any clearer

If you wanna make the world, a better place

Point your cock at her face, and make it, Sprayyy!
Ik hou enorm van piemels..

Zle zijn er in allerlei verschillendevsoorten en maten, heerlijk toch?

En waarom ik er zo vam hou? Mou als ik de piemel vast pak en hij begint op te stijgen lijkt dat mooi. Ook wanneer je een harde kloppende piemel in je mond heb geniet ik.

En over de slappe piemel? Thuis lopen wij vaak naakt en dan zie ik zijn penis vaakgenoeg slap, ook een heetlijk geziicht. Ik speel ook graag met slappe piemels, probeer maar eens een slappe piemel af te trekken. Heel anders!
Ik vind een piemel leuk "speelgoed" shoot me!
Geloof me, soms kan dat speelgoed ook vreselijk vervelend doen...

Als een ongewenste erectie maar niet wil overgaan... Durf je dat speelgoed behoorlijk vervloeken, ook al ziet t er goed uit.
Ik vind een "flinke" erectie het mooist.
Mooi misschien wel, maar ben hem nu toch liever kwijt dan rijk
Huh?
Sorry, was niet duidelijk misschien, zie mijn topic priapisme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven