pijn bij het vrijen

22-11-2017 17:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang verhaal kort:

Ik ben begin 30.
Bij huidige sekspartner pijn bij het vrijen. Is geen liefdesrelatie, ook geen fwb. Nog het meest te vergelijken met een gigolo -> niet nuttig om hier dieper op in te gaan.
Is een beetje kunstmatig omdat de dag dat we afspreken al weken vast ligt. Zin hebben kan je niet vooraf plannen.

Concreet:

Man in kwestie is normaal geschapen.
Zijn penis is aan de basis wat dikker dan de rest vd schacht.
Voorspel is lang genoeg.
Ik ben vochtig genoeg (mede met dank aan medicatie die zorgt dat ik vochtig genoeg ben -> gevraagd aan dokter).
Hij heeft een stevige erectie.
We vrijen met condoom, ik doe daar nog een beetje glijmiddel over + tussen mijn schaamlippen ook.
Ik vraag telkens om zachtjes te penetreren, vooraf wrijft hij met z'n penis nog tussen m'n schaamlippen zodat ik de tijd heb om te ontspannen.
Pijn is gelegen aan het begin van m'n vagina. Telkens de eerste +/- 15 à 30 seconden (gokje). Pijn is niet extreem, wel onaangenaam.
Ik durf dit niet altijd aan te geven.
Nadien geen pijn meer.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
W817 schreef:
22-11-2017 17:58
Pijn is gelegen aan het begin van m'n vagina. Telkens de eerste +/- 15 à 30 seconden (gokje). Pijn is niet extreem, wel onaangenaam.
Ik durf dit niet altijd aan te geven.
Nadien geen pijn meer.

Iemand tips?
Ik ken dit. Het heeft waarschijnlijk te maken met een diepzittende (en vermoedelijk zelfs totaal onbewuste) spanning. In mijn geval komt het omdat ik áltijd buikpijn heb tijdens het vrijen. Dit heeft een medische oorzaak en mijn vriend en ik kunnen er weinig aan doen, behalve gewoon een beetje voorzichtig zijn. We zijn al ruim 9 jaar samen en de seks is heel fijn en vertrouwd, dus daar ligt mijn spanning niet aan. Ik ben mij er zelf pas geleden pas bewust van geworden dat de kortstondige pijn bij de eerste penetratie hoogstwaarschijnlijk samenhangt met de spanning die ik voel voor de angst voor buikpijn. Het doet bij mij vrijwel altijd (net als bij jou) de eerste 15 à 30 seconden pijn, daarna gaat het over.
Zoals ik al zei, ik ben mij er nu sinds kort pas bewust van dat dit pure (totaal onbewuste) spanning is.
Dus misschien doe je er goed aan om bij jezelf na te gaan wat voor spanning of nervositeit je voelt bij deze afspraken? Misschien is het het zakelijke element, dat het toch niet iets is wat zijn eigen natuurlijke verloop heeft. Of misschien ligt het aan het feit dat je geen liefdesrelatie met deze man hebt, hoe vertrouwd en prettig het misschien ook is met hem.
Ik weet niet hoor, ik gooi maar wat ballen op!
In ieder geval, voor mij is wat je beschrijft heel herkenbaar, ook al zijn onze seksrelaties heel anders. Ik heb ook altijd even die pijn, en ik weet nu dat het in mijn koppie zit. Dus sta daar even bij stil zou ik zeggen, misschien kun je wel (samen met hem) tot een oplossing komen.
En zeg het alsjeblieft gewoon tegen hem als het pijn doet! Jullie hebben er geen van beiden belang bij als het voor jou niet prettig is..
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja, herkenbaar.
Ik heb dat ook gehad en wat mij geholpen heeft is dit , om te beginnen, wel aan te geven aan je (sex)partner.
Dan kan hij er rekening mee houden.
Het helemaal penetreren was eerst niet mogelijk en/of pijnlijk, net zoals bij jou.
Ik heb mijn partner gevraagd om net zo ver naar binnen te gaan dat het geen pijn deed. In het begin was dat nog maar de eikel, later kon het steeds een beetje verder. Je kan dus wel lekker neuken, alleen de penis gaat niet helemaal naar binnen. Vergt veel discipline van je (sex)partner. Maar voor je het weet gaat het steeds een beetje beter. Geil zijn helpt wel, maar vertrouwen in je (sex)partner is zeker nodig. Zo kan je ontspannen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs Jilzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven