Pijpen en slikken :-)

21-06-2011 12:53 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zag op het forum diverse berichten over pijpen en niet pijpen.

Ik (vrouw 48) ben al jaren een onderdanig slorie. Ik bedien mijn man zovaak hij daar behoefte aan heeft. Dat kan zijn vaak heel vaak maar ook soms. Hij heeft het het liefst in de ochtend voor dat hij gaat werken. De laatse tijd moet het op me knieën handen op me rug (hebben we gezien in een film) op het laats trekt hij zich af en moet ik me mond open houden en het goed hem laten zien voor dat ik het moet doorslikken. Voel me op die momenten erg onderdanig en een sloerie van je welste. Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.

Dus pijpen ja dat doe ik.

À.
Nou, mensen, ik ben weer weg hier hoor. Wat een sneu gezeur. Lady82, volgens mij heb jij ook iets beters te doen. Je nieuwe geheime altijd ontkende nog nooit ontdekte volledig onderdrukte heimelijke maar toch intense verlangen onderzoeken ofzo.
goed idee qwertuu. denk dat ik de rest van de middag maar eens ge gebruiken om al mijn verlangens en wensen te onderzoeken.maar eerst een vent zoeken,want blijkbaar ben ik die kwijt...
HMV28 nou heb je op zich gelijk dat jij until a certain point ook niemand veroordeeld maar op zich hebben de andere posters wel een punt. Je topic komt zomaar uit te lucht vallen en lijkt iets waarvan je je afvraagt ja wat moet ik ermee?

Een internetforum kan alle kanten want iedereen kan elke mening geven dat risico loop je nu eenmaal.
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:01:

Ik ga lekker pijpen fijne dag allemaal :-)Ah, man heeft avonddienst begrijp ik.
Maar wat voor nu heeft je verhaal in godsnaam? wat is je doel?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
En als je dan klaar bent met pijpen, krijgen we dan weer een verslag?
Ja bel je man op, en pijp hem klaar. Ben benieuwd naar zijn reactie. En ja laat je lekker vastbinden en beffen. Misschien heb je dan dit forum niet meer nodig.

Het was gewoon een spontane reactie op de berichten over het niet pijpen. Maar nogmaals en verwachte helemaal geen goedkeuring of wat dan ook.

À.
Ik ga nu mijn man bellen, en dan ga ik hem pijpen...dat beloof ik je..

als jij me beloofd dat je naar de psychiater gaat, goed?
Okee ik heb het dus heeeeulemaal verkeerd aangepakt!

Vriendlief kwam tijdens zijn werk even langs om mij een kus te brengen, maar ik had dus zijn broek naar beneden moeten trekken en hem moeten pijpen, in plaats van hem een kopje thee aan te bieden.

Ik kan ook niiiihiiiikkksss
Als je man eerlijk is wil hij dat liever dan een kopje thee. Vraag het maar aan hem. Of gaat dat je te ver.

Vraag het maar aan de mannen hier op het forum. Als ze mogen kiezen tussen thee of een geile pijpbeurt. Wie hou je nu voor de gek?

À
Nou als ik mijn vriend de godganze dag zou pijpen ipv de kopjes thee die wij drinken dan houdt de beste man geen piemel meer over.
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:49:

Als je man eerlijk is wil hij dat liever dan een kopje thee. Vraag het maar aan hem. Of gaat dat je te ver.

Vraag het maar aan de mannen hier op het forum. Als ze mogen kiezen tussen thee of een geile pijpbeurt. Wie hou je nu voor de gek?

À

Je reacties zijn steeds zo suggestief. Je doet voorkomen dat jij de enige bent (en je man natuurlijk) die geniet van het pijpen en dat de rest van de hier schrijvenden er allemaal weerzin van hebben.

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:49:

ÀVolgens mij ben jij een "lekkere gekke meid".
Ik vraag me vooral af, welke naam in godsnaam met een À begint...
quote:batwom schreef op 21 juni 2011 @ 15:56:

[...]

Volgens mij ben jij een "lekkere gekke meid".

TO, Heb je toevallig ook een fiets met klimop en bloemen
Weinig inspiratie, die man van je! Als jij zo onderdanig bent, dan zijn er echt nog wel andere dingen te verzinnen!
Ik heb helemaal niets over iemand gezegd. Lees!!! Dit was een reactie op een ander topic.

Gewoon zomaar laten zien dat je er als vrouw of man van pijpen kan genieten.

Maarka dan ben je gelijk gek een hoer of een 24/7 slavin van je man.

Ik ben een zelfstandige vrouw die op het juiste moment haar winkeltjes heeft verkocht. Ben financieel onafhankelijk. Misschien geen iq van 150 maat slim genoeg om nu klaar te zijn met werken.

À.
Waarom zo defensief en belerend?

Snap je nu werkelijk niet waarom iedereen zo over je 'binnenkomst' bericht valt?

Er is toevallig een topic waarin mensen aangeven het NIET fijn te vinden, dat wil toch niet zeggen dat iedereen hier op het forum dat niet doet?

Nogmaals, bedankt voor de mededeling maar wat hebben wij eraan? Praat dan verder in een al lopend topic over pijpen of seksfantasieën.

Nogal raar om zo met de deur in huis te vallen vind ik.
En jij kent mijn man dat je dat zo weet?
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 16:05:

Ik heb helemaal niets over iemand gezegd. Lees!!! Dit was een reactie op een ander topic.

Gewoon zomaar laten zien dat je er als vrouw of man van pijpen kan genieten.

Maarka dan ben je gelijk gek een hoer of een 24/7 slavin van je man.

Ik ben een zelfstandige vrouw die op het juiste moment haar winkeltjes heeft verkocht. Ben financieel onafhankelijk. Misschien geen iq van 150 maat slim genoeg om nu klaar te zijn met werken.

À.

Je winkel verkocht en nu pijp je alleen nog maar?

Geen wonder dat je een beetje van het padje raakt
Ik geniet best van pijpen, maar zou dat niet meer doen als ik dat ipv elk kopje thee dat ik drink zou moeten doen.
had dan gewoon gereageerd op dat topic ipv van een topic openen over het feit dat je een geile slaaf bent die het lekker vind om je man te pijpen. ik vind het ook wel lekker om me man te pijpen, en ik denk wel meerdere vrouwen hier op het forum, maar waar in godsnaam een topic er over openen?
Ik heb niks tegen hoeren, en ook niets tegen iemand die 24/7 sub en/of slaaf is. Ik heb niks tegen pijpen, niks tegen beffen!

Wie zegt dat hier?
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 15:00:

O lady82 is nu de koele tante van het Viva forum heb je wel een vent? Of misschien ben je wel een man je weet maar nooit hier op zo'n forum

À.Volgens mij ben jij een man die zich graag even wilde aftrekken op de Viva Vrouwtjes omdat je geen normale vrouw kan vinden die jou even wil pijpen.
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 16:05:

Dan had je er beter aan gedaan je reactie op dat andere topic te schrijven in plaats van er een nieuw topic voor te openen.

Er is een tijd en een plaats voor alles. Maar dit was niet de juiste tijd en niet de juiste plaats voor je reactie, zo blijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven