Pijpen en slikken :-)

21-06-2011 12:53 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zag op het forum diverse berichten over pijpen en niet pijpen.

Ik (vrouw 48) ben al jaren een onderdanig slorie. Ik bedien mijn man zovaak hij daar behoefte aan heeft. Dat kan zijn vaak heel vaak maar ook soms. Hij heeft het het liefst in de ochtend voor dat hij gaat werken. De laatse tijd moet het op me knieën handen op me rug (hebben we gezien in een film) op het laats trekt hij zich af en moet ik me mond open houden en het goed hem laten zien voor dat ik het moet doorslikken. Voel me op die momenten erg onderdanig en een sloerie van je welste. Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.

Dus pijpen ja dat doe ik.

À.
Wat versta je onder echt een viva forum? Ben blij dat je het gedeeld heb, maar als je het zielig vindt dat mensen hier informatie vragen aan andere op het echte viva forum dan is het misschien beter dat je niet meer op het ECHT viva forum komt, lijkt mij. Want ik vind jouw reactie namelijk nogal zielig
quote:bommi schreef op 21 juni 2011 @ 13:23:

Weet je wat pas zielig is? Een topic openen hier om die niet boeiende informatie van je te delen.Nouja, niet boeiend? We weten nu allemaal tenminste wel hoe we een sloerie van jewelste kunnen zijn. Toch weer wat geleerd deze dag
Nee niets dus. Zie nu wel in dat hier veel mensen online zijn die alleen maar posten om te zeiken en te laten hoe slim ze zijn.
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 13:27:

Nee niets dus. Zie nu wel in dat hier veel mensen online zijn die alleen maar posten om te zeiken en te laten hoe slim ze zijn. Of om te laten zien hoe sloerig ze zijn
Ja dat ook
Het lijkt me een prima dagbesteding, het houdt je van de straat. Daarnaast kun je ook multitasken, als die handen achter de rug moeten (net als in de film, ik wel het! Met dank aan Doe Maar), dan kun je ondertussen die handen ook de bammen voor de lunchtrommel laten smeren. Ik bedoel maar, ik zou op je stemmen als je mee deed aan Huisvrouw van Het Jaar. Wat zeg ik, van het nieuwe millenium!
quote:hmv28 schreef op 21 juni 2011 @ 13:27:

Nee niets dus. Zie nu wel in dat hier veel mensen online zijn die alleen maar posten om te zeiken en te laten hoe slim ze zijn.Nee jij bent lekker slim
hmv28, ik ben zo blij dat je inderdaad ziet hoe slim ik ben.

Maar vertel eens wat meer over jezelf.

Wat houdt jou nog meer bezig in het leven?
Ik (vrouw 40) ben volgens mijn man ook een sloerie vanjewelste. En ik pijp niet eens
quote:_avril_ schreef op 21 juni 2011 @ 13:32:

Het lijkt me een prima dagbesteding, het houdt je van de straat. Daarnaast kun je ook multitasken, als die handen achter de rug moeten (net als in de film, ik wel het! Met dank aan Doe Maar), dan kun je ondertussen die handen ook de bammen voor de lunchtrommel laten smeren. Ik bedoel maar, ik zou op je stemmen als je mee deed aan Huisvrouw van Het Jaar. Wat zeg ik, van het nieuwe millenium!Da's van Toontje Lager...
Oh, corrigeer. Het is niet Doe Maar, maar Toontje Lager.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 juni 2011 @ 13:35:

[...]

Da's van Toontje Lager...Ja, daar kwam ik net ook achter! Heb het al gecorrigeerd.
Ben ik even blij dat ik net klaar ben met eten.
Nou kind wat ontzettend heerlijk voor jullie!

Je hebt gelijk je dagelijkse dosis proteïne al binnen op de vroege morgen!

Wat ik als tip kan meegeven, plak eens wat Nederlandse lessen op de buik van je hubbie.

Kan je tijdens de ochtendpijpbeurt je Nederlands even wat ophalen.

me man,me knieën,me mond,gewonen mensen???

Ik ben ook een sloerie, ik pijp ook maar zulke gekke fouten maak ik niet hoor, vindt mijn vent hoogst onaantrekkelijk. (en ikzelf ook wel)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben, als man, ook wel eens slettebak genoemd...maar om daar nou een topic voor te openen? Dat lijkt me dan weer niet zo slim.
quote:mjdh schreef op 21 juni 2011 @ 13:35:

Ik (vrouw 40) ben volgens mijn man ook een sloerie vanjewelste. En ik pijp niet eens
odi et amo
Jeetje, wil ik net vragen naar de tips en tricks, ins en outs van een sloerie, valt de stroom uit!

Ik neem het als een hint dat ik nog geen sloerie mag worden...
Bedoelt ze niet dat ze het snoepie van haar man is.

Met een mond vol klinkt het heel anders natuurlijk.
odi et amo
Fijn dat jij je hiervoor speciaal aan hebt gemeld!
HMV< en jij denkt echt dat dit heel bijzonder is? Volgens mij gaan er massa's mannen naar hun werk terwijl ze 's ochtends eerst lekker gepepen zijn door hun eigen sloerie. Polletje?
Nou, jouw post komt mij eerlijk gezegd ook wel als provocerend over!

Is het je te doen om mensen te provoceren? Natuurlijk zullen er mensen zijn die je handel en wandel afkeuren. Da`s nou juist datgene dat jou en je man zo opwind :

Wat wij hier opwindend aan vinden is dat we heel gewonen mensen zijn waarvan niemand vermoed dat wij dit doen. En dat ik zijn sloerie wil zijn.

Ik vind het erg leuk voor jullie dat jullie er plezier in hebben, maar je bent echt niet de enige op deze wereld die dit geil vindt.
Gepepen?

Nog zo'n slorie die niet kan schrijven?
odi et amo
Typen kan inderdaad lastig zijn...

Ik zit persoonlijk niet op dit soort berichtjes te wachten.. Maak er werk van...letterlijk en figuurlijk (geniet ervan zo lang het kan) en val een ander er niet mee lastig, deze reacties waren te verwachten of niet soms?!...

Fijne (*pijp*)dag verder!!!
Leef nu en niet later...
En oja,

Als je ook nog zou vertellen dat je het fijn vindt om `s avonds na het avondeten poesje te spelen en dan naakt door de achtertuin zou tijgeren met een kattenstaartje in je kontje, kijk, dan begin ik wel een beetje geïnteresseerd te raken............
Haha inderdaad ja dat is minder normaal
Leef nu en niet later...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven