Plasseks hoe doe je het.

08-10-2012 12:28 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb sinds kort een vriendin ( beiden zijn in de 40 ) en beiden getrouwd. Het is onvoorstelbaar hoe wij op seksgebied volledig bij elkaar passen. We doen geen enkele moeite ons aan te passen en kennen geen taboo's in het bespreken van dingen. Nu hebben we het al een tijdje over plasseks en willen er dolgraag iets mee doen maar het lukt haar niet te ontspannen. Als ze opgewonden is lukt het niet te plassen. Hierdoor komen we te veel in "ons hoofd" te zitten en stort de lust wat in.

Zijn er vrouwen die tips hebben??

Groet
Misschien is het een idee dat jullie beiden voor de seks ergens in plassen? (een fles/glas/kan) Dan kun je dat over elkaar uitgieten tijdens de daad.

Een gieter gebruiken..
Dit kan natuurlijk ook:

Je kunt niet op twee mensen tegelijk zeiken en je neemt je vrouw al in de zeik. Geen wonder dat het dan bij je vriendin niet lukt. En andersom zal hetzelfde probleem spelen.
Wat een facepalm-topic zeg
Nou, oke, omdat ik in een goede bui ben:

* zij drinkt de hele dag door zo'n 6 liter water

* zij gaat níet naar de wc (doet wel wat pijn, but hey)

* zij vertrekt richting slaapkamer

* jij gaat op bed liggen

* zij klautert duppelgeklapt ( van de steekpijnen) op jou

* zijn trekt rok omhoog

* zij trekt onderbroek omlaag

* zij komt klaar vanwege de opluchting

* jij komt klaar vanwege "het genot"

* jullie gaan beide de tyfuszooi opruimen
Is het niet een kwestie van : Mond open en richten?
quote:Mopsie41 schreef op 08 oktober 2012 @ 13:26:

[...]

TIP: elkaar gewoon onderzeiken en niet zo moeilijk doen.

Zeikende zeurpiet. En wil je vriendin niet piesen, gewoon vol laten lopen met water en op haar blaas duwen/zitten/slaan/schoppen. Klaar. Net een fontein.
Hoe doe je het? Nou, niet dus! Gatverdamme zeg. Ik word echt alles behalve geil als een man over me heen zou zeiken.. te ranzig.
Ik zou zijn pieppie eraf trekken als die dat zou doen bij mij!!

grose gadverdamme
Ik weet niet of TO een troll is of niet, maar in elk geval reageren hier blijkbaar nogal wat mensen die niet verder komen dan puberale praat en flauwe humor.

Kijk, plasseks kan echt heel opwindend zijn voor sommige mensen, en dat houdt helemaal niet in dat het in de mond moet belanden, zoals een of andere snul hier suggereerde.

Al eens gedacht aan pijpen? Dat gebeurt volgens mij wel in de mond, en of de smurrie die daarbij vrijkomt minder vies is, nou, ieder zijn idee daarover. Gaan jullie dat pijpen dan ook maar meteen afzeiken? En beffen? Aan de riooluitgang van je partner likken dus? Gaan we zo beginnen? Gaan we die toer op? Of gaan we gewoon als volwassen mensen over seks praten, zoals dat op deze pijler de bedoeling is, en een serieus antwoord op een serieuze vraag geven? Het valt mij op dat gewoon telkens opnieuw bij een vraag over plasseks enkele kinderachtige tegenstanders belachelijk beginnen te doen. Als je dat vies vindt, waarom lees dan hier? Overslaan dat topic, en lees rustig verder over iets anders. Je hebt er immers niets zinnigs over te zeggen.

Hetzelfde over "vreemdgaan". Ok, het doet hier misschien niets ter zake. Maar moeten we er daarom over beginnen lullen? Ik ben er zeker van dat verschillende mensen die hier posten zelf vreemd gaan of ooit vreemd gingen of zullen gaan. Open je ogen, en kijk om je heen. En hoeveel topics lees ik hier, waarbij iets aangekaart wordt, en waarbij iemand het terloops heeft over "mijn ex" en dergelijke? Wat doet dat nu ter zake dat je in de zoveelste relatie zit? Wil zo een reactie dan ook "shockeren" of zoiets?

Het meest boertige is wel de opmerking "kan je dat niet aan je eigen vrouw vragen" die ik hier ergens las. Wel, volgens mij kan bijna iedereen die hier een vraag post die vraag toch even goed stellen aan de eigen partner. Waarom lees je dan op een forum.

Hopelijk nu verder weer on topic :-)

Een simpele tip om TO zijn vriendin te helpen, is overigens om samen onder de douche te gaan. Knuffel, steek je been zachtjes tussen haar benen, laat ze wat met haar onderbuik tegen je bovenbeen rusten, knuffel verder, en het komt vanzelf wel in orde.
quote:kettle schreef op 08 oktober 2012 @ 14:05:

Nou, oke, omdat ik in een goede bui ben:

* zij drinkt de hele dag door zo'n 6 liter water

* zij gaat níet naar de wc (doet wel wat pijn, but hey)

* zij vertrekt richting slaapkamer

* jij gaat op bed liggen

* zij klautert duppelgeklapt ( van de steekpijnen) op jou

* zijn trekt rok omhoog

* zij trekt onderbroek omlaag

* zij komt klaar vanwege de opluchting

* jij komt klaar vanwege "het genot"

* jullie gaan beide de tyfuszooi opruimen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:dgdgdg schreef op 08 oktober 2012 @ 15:13:

Ik zou zijn pieppie eraf trekken als die dat zou doen bij mij!!

Dus je hebt nooit seks? Want je kut laten volspuiten vind je dan wellicht nog viezer dan een plasje tegen je, want die viezigheid gaat gewoon IN je lijf, terwijl de plas er slechts even langs loopt. Vies he? Ga maar vlug naar een andere pijler lezen :-)
Och Jaakds, bespaar je de moeite. Net zomin het vermelden van vreemdgaan hier relevant is, is 90% van de post hier relevant. Maar wat wil je, als je het over een pieppie hebt, zal het niveau ook wel niet heel erg hoog liggen, toch? Blijkbaar is het heel erg moeilijk om een topic wat je niet aanspreekt of waar je geen zinvolle bijdragen in kunt doen, over te slaan. Jammer, het houdt mij in ieder geval tegen om hier iets zinnigs over te zeggen..
Over plassex lijkt me ook weinig zinnigs te zeggen......
Dat is jouw mening.. Wil dat dan meteen zeggen dat dat voor iedereen moet gelden?
Zou wel gemakkelijker zijn sweet
Jep, weer een topic om zeep. Wie heeft het hek van de kleuterschool (weer) niet goed afgesloten?
gatverdamme plasseks, doe normaal
Typ het in op Google en je zal vast wel informatie tegen komen die je hierbij kan helpen. Tis absoluut niet mijn ding.
Ja duh.. Dan kan je half Viva opdoeken want alles is te Googlen.

Casher, jammer joh, je weet niet wat je mist...
hahaha u serious?
Ja maar jamaar, mijn opmerking was toch niet lullig?

Maar je kunt inderdaad behooorlijk wat info hierover vinden door gewoon te gaan googelen. Volgens mij is het trouwens zelfs zodat het best vaak voorkomt, dat mensen over elkaar heen willen plassen bedoel ik. Er schijnen zelfs speciale lakens voor te koop te zijn die je op bed kunt leggen.

En ik herinner me vaag dat over dit onderwerp wel eens eerder een topic is geopend.
Plurque, dan behoor je tot die andere paar %.

Dus als het op Google te vinden is, mag je er niet meer over forummen? Wat is dat nou weer voor stomme redenatie. Dan heeft het forum toch helemaal geen bestaansrecht meer?

Casher, in het kader van zoek mijn grenzen heb ik dat wel eens gedaan. Onder de douche. En naast woest geil, vond ik het ook waanzinnig intiem. Maar plassen op commando vind ik best lastig. Dus ook in die zin vind ik de douche (stromend water) ook wel een tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven