Poepsex
vrijdag 20 juli 2018 om 06:55
Kwam via Google op oude topics op dit forum uit 2003 en zo.Heb daarom een account op deze site gemaakt omdat hier blijkbaar dit besproken kan worden.
Mijn vraag is of dit een normale vraag is.Ik val op mannen en vrouwen en vind het niet iets standaard om over te beginnen.Ben heel erg gericht op anaal.Nam laatst een piemel in mijn mond die eerder in mijn kont was.Een vriendin vind het lekker om na toiletbezoek het schoon te likken.Dat zijn contacten die leuk zijn maar wat als je een serieuze relatie wil?Als je iemand tegenkomt die je leuk vind om verder te gaan?Moet je dit meteen zeggen dat je dit lekker vind?
Mijn vraag is of dit een normale vraag is.Ik val op mannen en vrouwen en vind het niet iets standaard om over te beginnen.Ben heel erg gericht op anaal.Nam laatst een piemel in mijn mond die eerder in mijn kont was.Een vriendin vind het lekker om na toiletbezoek het schoon te likken.Dat zijn contacten die leuk zijn maar wat als je een serieuze relatie wil?Als je iemand tegenkomt die je leuk vind om verder te gaan?Moet je dit meteen zeggen dat je dit lekker vind?
vrijdag 20 juli 2018 om 11:35
Ik zou het gewoon melden als het wat serieuzer wordt. Dan weet je meteen of je het moet missen of niet. Ben je een man of een vrouw?leonio schreef: ↑20-07-2018 11:14Het is wel DIT forum waar ik uitkom als ik op Google zoek.Snap ook niet dat jullie het vies vinden.Ik begrijp uit de antwoorden dat het niet iets is waar je het op je eerste date over hebt?Moet je het dan verzwijgen?Het is leuk die contacten en weet ook niet of ik die dan zal aanhouden.Zou in een relatie wel behoefte hebben aan wat meer.
koekies zijn lekker
vrijdag 20 juli 2018 om 12:43
Ik hou van anale fisting
Dit is normaal. Ik raad iedereen aan om het te proberen.
vrijdag 20 juli 2018 om 13:05
Moest gelijk hier aan denken: Raggende Mannen - Poep in je hoofd.
https://www.youtube.com/watch?v=fvFqiU_Zd0U
https://www.youtube.com/watch?v=fvFqiU_Zd0U
vrijdag 20 juli 2018 om 13:59
Koot en Bie hebben hier al een reportage over gemaakt 
(vanaf 55 s)
https://www.youtube.com/watch?v=CmYRaCJh6GU
(vanaf 55 s)
https://www.youtube.com/watch?v=CmYRaCJh6GU
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
vrijdag 20 juli 2018 om 14:34
Anaal fisten en poepseks kun je beschouwen als afwijkend van de norm maar om het nu meteen te veroordelen, dan zijn we nog wel even bezig op alle levensgebieden. Ik kan bij beiden mij geen voorstelling maken en wat daar opwindend aan zou zijn maargoed, ook hier geldt: ieder zijn ding (uiteraard met wederzijds goedkeuren, geen minderjarigen, dieren etc..)
Om in te gaan op de vraag van TO: Als ik het op mezelf betrek zou ik het erg prettig vinden als een date die serieuze vormen begint aan te nemen eerlijk zou zijn over seksuele voorkeuren die als "anders dan anders" zouden kunnen beschouwd. Ik denk hierbij ook aan vormen van SM, een fetisj o.i.d.
Dan heb ik namelijk een keuze.
Het voor je houden werkt niet als je de voorkeur hebt, daar komt alleen maar gedoe van lees: degene die het aangaat gaat dingen stiekem doen omdat er nu eenmaal toch een drang is, wordt 2 kinderen en een koophuis later betrapt en andere partij krijst (terecht) moord en brand.
I
Om in te gaan op de vraag van TO: Als ik het op mezelf betrek zou ik het erg prettig vinden als een date die serieuze vormen begint aan te nemen eerlijk zou zijn over seksuele voorkeuren die als "anders dan anders" zouden kunnen beschouwd. Ik denk hierbij ook aan vormen van SM, een fetisj o.i.d.
Het voor je houden werkt niet als je de voorkeur hebt, daar komt alleen maar gedoe van lees: degene die het aangaat gaat dingen stiekem doen omdat er nu eenmaal toch een drang is, wordt 2 kinderen en een koophuis later betrapt en andere partij krijst (terecht) moord en brand.
I
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 20 juli 2018 om 14:38
Guttegut, waarom wassen we onze handen na toiletbezoek?
O ja
, onder andere om besmetting met de E-coli bacterie te voorkomen!
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zi ... rlijk.html
O ja
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zi ... rlijk.html
vrijdag 20 juli 2018 om 14:48
Als jouw reactie serieus is ben ik oprecht benieuwd naar hoe dit in godsnaam kan, anatomisch gezien en wat dit doet met je kring en sluitspieren op de langere termijn.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 20 juli 2018 om 15:32
Helemaal mee eens. Heb ooit een hele leuke partner leren kennen met wat "andere" interesses, blij dat ze het van te voren kenbaar maakte. Konden we er snel mee aan de slag, vreselijk leuke tijd mee gehadsprokkelientje schreef: ↑20-07-2018 14:34TO: Als ik het op mezelf betrek zou ik het erg prettig vinden als een date die serieuze vormen begint aan te nemen eerlijk zou zijn over seksuele voorkeuren die als "anders dan anders" zouden kunnen beschouwd. Ik denk hierbij ook aan vormen van SM, een fetisj o.i.d.
Mijn advies, wees open over je interesses en wensen op seksueel gebied. Het kan tegenvallen, weet je meteen waar je aan toe bent, of erg meevallen en dan kan het feest gelijk beginnen
vrijdag 20 juli 2018 om 16:01
Boewahahaha.
en ik dacht ook direct aan de raggende mannen.
TO, je hebt een afwijkende behoefte in sex. JA zeggen, niet de eerste date, maar wel als het onderwerp aan bod komt (ik wilde zeggen, op tafel... maar dat leek me in dezen niet echt ... oh, zei ik het toch....).
En inderdaad, ik zou me toch eens achter m'n oortje krabblen hoor. Poep is niet voor consumptie... nooit. Om een goede rede... tis afval; iets wat je lichaam niet meer wil hebben. Dan moet je het dus ook je lichaam niet opdringen. Daar word je namelijk ziek van
zaterdag 21 juli 2018 om 09:30
Zittend of staand? Dat papier gebruiken bedoel ik dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 juli 2018 om 10:30
Quaintrelle schreef: ↑21-07-2018 09:36ben zo misselijk nu he.... en ben het ook zelf schuld... toch het hele topic uitlezen.... T is net als zo een dik abces waar maar pus uit stroomt en je half wegkijkend tóch kijkt hoe het eruit klotst...
WAAROM?!
zaterdag 21 juli 2018 om 19:02
Niet zo overdrijven hoor. Tis maar een likje bij gelegenheid. Prima voor de weerstand. To kauwt toch geen hele drol weg? Gewoon lekker van het mondje in het kontje en terug.
Die laatste woorden sprak mijn vriend letterlijk toen we aardig in the mood wat aan het chatsletten waren. Zo raar, mn internet viel ineens uit, tegelijkertijd met mijn gevoel voor hem. Vuule ransuil.
maandag 23 juli 2018 om 04:42
Ik zou METEEN afhaken als een date dit zou vertellen. Hoe lief die persoon ook is. Zou me zelfs al schamen voor de date, sorry.
Ik denk dat je met zulk soort voorkeuren beter naar een serieuze relatie kan zoeken op een forum voor gelijkgestemden..
Dus als antwoord op je vraag. Ja meteen over beginnen, nog voor de date.
Scheelt wel in pleepapier..
Ik denk dat je met zulk soort voorkeuren beter naar een serieuze relatie kan zoeken op een forum voor gelijkgestemden..
Dus als antwoord op je vraag. Ja meteen over beginnen, nog voor de date.
Scheelt wel in pleepapier..