Probleem met seks

10-01-2015 00:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Deze avond ben ik bij mijn vriendin langs geweest, uiteraard om samen te genieten. We begonnen met het voorspel blabla en uiteindelijk werkten we naar het hoogtepunt toe.

Het probleem zat hem alleen bij mij, het lijkt wel of ik te gespannen ben op het moment dat ik geiler wordt, ik wordt geil van haar en zei van mij, alleen als ik merk dat mijn penis hard wordt merk ik ook dat ik er constant aan denk dat ik nog niet klaar mag komen. Ze streelt mijn penis namelijk zo lekker dat ik al vrij snel klaar kan komen, alleen kan het redelijk controleren en geef ook aan als het te veel wordt zodat ze even stopt.

Na dat moment gehad te hebben kom ik eigenlijk steeds makkelijker klaar, op het moment dat we het even laten rusten en ze begint er weer aan te sjorren kan ik het niet tegenhouden dat ik heel snel weer klaar kan komen.

Als we beide eenmaal goed opgegeild zijn is het moment daar, zei is nat en mijn penis is klaar om erin te gaan.. Helaas, het gaat niet zo gemakkelijk, heb al meerdere keren gehad dat we hem er gewoon niet goed in krijgen en in die tussentijd gaan (schijnbaar) mijn gedachten al ergens anders heen en wordt mijn penis vrij snel slapper, ZEER VERVELEND!

De eerste keer dat we seks hadden ging die er ook niet makkelijk in maar duurde het niet zo lang. Uiteindelijk zat die erin en echt na misschien maximaal 10 lekkere stoten kwam ik al klaar, heeft iemand hier ervaring mee? Soms als ik in haar ga voel ik al dat het zaad eruit wil, ze is ook behoorlijk strak vindt ik zelf.

Ik geloof niet dat hierdoor onze relatie stuk loopt want ik praat erover met haar en ze zegt ook als we in bed liggen dat ik moet relaxen, maar dat valt niet mee lijkt het?

Zijn dit voornamelijk ervaringsproblemen? Heb hiervoor nog geen seks gehad met een meisje dus ben benieuwd of mensen mij kunnen helpen? Misschien ben ik bang te falen? Iemand tips?

Bedankt!

p.s. heb zelfs al een keer gehad dat ik klaarkom met het condoom omdoen, (normaal vrijen we zonder condoom trouwens), maar op een of andere manier ben ik dan zo geil dat de kleinste aanraking al funest is
Geloof me, heel veel mannen hebben het probleem dat ze te snel klaarkomen. Dat heeft niets met ervaring te maken. Wel kan je jezelf trainen om het klaarkomen uit te stellen.

Ook penis die niet gelijk goed in vagina gaat is bekend fenomeen.

Het is gewoon kwestie van veel oefenen dan komt het wel goed. Seks hoeft ook niet perfect te zijn en verloopt niet altijd vlekkeloos is mijn ervaring.
Is het geen optie om in het voorspel op te nemen dat je al een keer klaarkomt door af te trekken of te pijpen. En dan daarna weer verder gaat zodat je bij penetratie dan wat langer een stijve houdt?
Gewoon rustig dooroefenen. En zorg ondertussen dat je vriendin ook aan haar trekken komt. Dus niet teveel fixeren op de penetratie.

Praat er met je vriendin over. Misschien vindt ze het zelf (voor nu) geen probleem. Ik heb ook ooit een vriendje gehad die heeeeel snel klaarkwam. Zolang ik gewoon aan mijn trekken kwam had ik daar geen problemen mee. Ik heb liever een sekspartner die te snel klaarkomt (en extra aandacht geeft aan de rest) als een sekspartner die uren moet rampetampen voordat hij pas klaar kan komen.
Bedankt voor de reacties, wist niet wat ik kon verwachten, maar dit geeft weer hoop. En de aandacht die ik aan haar geef is denk meer dan aan mezelf, dus denk niet dat ze niet aan haar trekken komt. Ga er ook zeker over praten met haar en haar kennende vindt ze het geen probleem en hoopt ze alleen maar dat het in de loop van de tijd komt.
Bekend trucje is ook, vlak voor je naar haar toe gaat, al even jezelf klaar laten komen
Heb je al eens geprobeerd om tijdens het voorspel al klaar te komen, dan vriendinlief bevredigen, en daarna penetratie? mannen kunnen 2 keer klaarkomen, zo maak je er een heerlijke avond/nacht van.
quote:flinndevlinder schreef op 10 januari 2015 @ 08:22:

Heb je al eens geprobeerd om tijdens het voorspel al klaar te komen, dan vriendinlief bevredigen, en daarna penetratie? mannen kunnen 2 keer klaarkomen, zo maak je er een heerlijke avond/nacht van.

Zou ik ook proberen. Is toch wel een leuk plan om bij haar tijdens het voorspel klaar te komen en het daarna nog eens te proberen? Beter dan het eerst met jezelf te doen voordat je haar ziet, alleen maar om de druk eraf te halen...

Geniet er in ieder geval van als je klaarkomt, ook al is dat dan snel. Anders is het ook zo jammer van je orgasme.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven