Radiostilte na seks
vrijdag 5 april 2013 om 21:22
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man
Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
vrijdag 5 april 2013 om 21:46
vrijdag 5 april 2013 om 21:55
vrijdag 5 april 2013 om 21:57
Je moet toch echt wat beters zien te krijgen als alleen seks de deal is.
Mijn seksvriendjes (uit het jaar kruik, zo oud ben ik al) kookten tenminste nog voor me en ik had er gezellige avondjes mee.
En goeie seks. Maar ik voelde me nooit goedkoop. Er was altijd wel een normale vorm van contact. Niet dagelijks of wekelijks, maar zo af en toe..
Wat jij hebt is het andere uiterste. Ik zou ervoor passen.
Mijn seksvriendjes (uit het jaar kruik, zo oud ben ik al) kookten tenminste nog voor me en ik had er gezellige avondjes mee.
En goeie seks. Maar ik voelde me nooit goedkoop. Er was altijd wel een normale vorm van contact. Niet dagelijks of wekelijks, maar zo af en toe..
Wat jij hebt is het andere uiterste. Ik zou ervoor passen.
vrijdag 5 april 2013 om 21:58
Dan wil hij misschien niet in een ongemakkelijk parket komen met een gebonden vrouw. Het feit dat jij zit te balen om zijn uitblijvende reactie zegt eigenlijk al genoeg... Toch? Dat je eigenlijk meer aandacht van hem wil dan hij je nu geeft.
Dat is het spelletje ergens ook, desinteresse trekt aan, dan weer echt aantrekken, lekkere seks en afstoten.. Tsja.. Is ook niet echt waar ik op zou zitten wachten hoor.
Dat is het spelletje ergens ook, desinteresse trekt aan, dan weer echt aantrekken, lekkere seks en afstoten.. Tsja.. Is ook niet echt waar ik op zou zitten wachten hoor.
vrijdag 5 april 2013 om 21:59
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 21:55:
Zou kunnen dat hij dat denkt Ster. Ik verwacht geen liefdesverklaringen maar negeren is ook weer het andere uiterste toch? Ik heb een relatie, hij niet. Het is vanaf begin wel duidelijk dat ik niet meer van hem verwacht op relatiegebied.O, je neukt buiten de deur naast je relatie, en nu wil je nóg meer aandacht? Ik vind nu dat je niet zo moet zeuren.
Zou kunnen dat hij dat denkt Ster. Ik verwacht geen liefdesverklaringen maar negeren is ook weer het andere uiterste toch? Ik heb een relatie, hij niet. Het is vanaf begin wel duidelijk dat ik niet meer van hem verwacht op relatiegebied.O, je neukt buiten de deur naast je relatie, en nu wil je nóg meer aandacht? Ik vind nu dat je niet zo moet zeuren.
vrijdag 5 april 2013 om 21:59
Vrij simpel toch: hij geeft je aandacht als hij iets van je wil, heeft hij dat gehad dan geeft hij je geen aandacht meer tot hij, jawel, weer iets van je wil. Hij heeft geen contact uit interesse in jou, hij heeft contact met als doel seks. Dus zal hij alleen in aanloop naar een date contact leggen, dan is het weer even goed, tot er weer een date moet komen. Puur functioneel dus.
vrijdag 5 april 2013 om 22:00
En het is ook een beetje raar om die aandacht van een andere vent naast je relatie te willen, denk je niet? Ik weet niet wat jij en je partner hebben afgesproken verder hoor, maar jij zoekt ergens meer dan seks bij deze man.. En daarmee moet je uitkijken, voor je ergens diep in zit wat helemaal niet goed voor jou is.
vrijdag 5 april 2013 om 22:01
Lees nu je tweede reactie mopsie. We hebben ook wel normaal contact hoor. Zie hem ook wel eens zo en dan kletsen we gezellig. Ook via de app wel gewone klets zonder sexuele toespelingen. Dus zo extreem is het niet. Alleen ná de sex valt het stil.. de stiltes zijn er wel vaker maar voelt nu even niet fijn.
Drie keer vallen ben ik thuis.