Radiostilte na seks

05-04-2013 21:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man ;) Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 23:07:

[...]

Dat zou misschien kunnen, maar hoe sta je tegenover een derde, trouwens? Zolang jij niet op Jack Nicholson lijkt zit ik er niet op te wachten :p
quote:Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 23:04:

Ja, en Mientje heeft het zwaar bij de minnaressen.......Van seksbom tot zure bom, het leven is kut.

"Mien zat in d'r nachtjapon, achter de de Rododendoron"

(jesus fucking christ, kan het nog meliger...)

SOMEBODY STOP ME!It drives my man wild...
Wat is een JN? Jonge Neukgod? Jolige NeushaarlikkerT?

Evanna, je kunt een verzoek in dienen op het moderatortopic op de pijler overig.

Maar als ik jou was zou ik dat morgen pas doen
Evanna, heel makkelijk: je vraagt in het moderator topic op "overig" of deze gesloten kan worden. Reageren is niet meer mogelijk en dan zakt je topic vanzelf weg.

(godver, waar moet ik dan mijn melige bui botvieren....)
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 23:09:

[...]

klikZo is het maar net!
quote:misslexie schreef op 05 april 2013 @ 23:10:

[...]

Zolang jij niet op Jack Nicholson lijkt zit ik er niet op te wachten :p
quote:Rooss4 schreef op 05 april 2013 @ 23:11:

Wat is een JN? Jonge Neukgod? Jolige NeushaarlikkerT?

Evanna, je kunt een verzoek in dienen op het moderatortopic op de pijler overig.

Maar als ik jou was zou ik dat morgen pas doen Ja, dan blijven de doosjes buiten het hek......hahahahahaha!
Nou Amand, zie je nou? Toen je Jack de deur wees, was het klaar met je sex appeal. Doe er wat aan! Louis is niet om aan te loeren, daar worden de dames niet slakkig van hoor.
Ja hallo, ik laat me niet around pushen.
quote:Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 23:14:

Nou Amand, zie je nou? Toen je Jack de deur wees, was het klaar met je sex appeal. Doe er wat aan! Louis is niet om aan te loeren, daar worden de dames niet slakkig van hoor.Dit werkt bij mij dus echt zo haha. Belachelijk uiteraard, ik weet heus dat-ie er in het echt niet ineens anders uitziet, maar bij z'n nieuwe ava denk ik ineens aan een countryzanger uit Texas. En ik weet niet hoe 't jullie vergaat, maar als ik denk aan een countryzanger aan Texas dan denk ik dus niet aan seks.
Kijk, daar kan ik iets mee. Thnx.
quote:misslexie schreef op 05 april 2013 @ 23:17:

[...]

Dit werkt bij mij dus echt zo haha. Belachelijk uiteraard, ik weet heus dat-ie er in het echt niet ineens anders uitziet, maar bij z'n nieuwe ava denk ik ineens aan een countryzanger uit Texas. En ik weet niet hoe 't jullie vergaat, maar als ik denk aan een countryzanger aan Texas dan denk ik dus niet aan seks.

Nee, eerder aan ranzige types. AMAND! Doe iets! Anders ga ik je weer ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMAND noemen. Met zo'n schurende rollende RRRRRRRR. Het zal je tot diep in je slaap achtervolgen. Wij willen Jack terug!

en nee, daar hebbie niks over te zeggen. Wij zijn de vrouw, dus. Punt.
Pestkop! Doe nu gewoon Jack terug. Please enzo.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 23:15:

Ja hallo, ik laat me niet around pushen.Met die ava wordt er helemaal niks meer gepushed, kan ik je verzekeren.
quote:Mopsie41 schreef op 05 april 2013 @ 23:20:

[...]

Met die ava wordt er helemaal niks meer gepushed, kan ik je verzekeren.
Grrrr, wijven!
Nee joh. Wij zijn toch leuk. Net als jij. Alleen moet je ff die heerlijke Jack terughalen.
quote:Amand schreef op 05 april 2013 @ 23:24:

Grrrr, wijven! Ja, lekker he? En je kunt ze allemaal weer krijgen....áls je Jack terughaalt. Anders is het "zip it, shrimpie!"
Ik vertrouw het voor geen meter.
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 21:22:

Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man ;) Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?Dit dus, sorry.
quote:poedersuikerr schreef op 05 april 2013 @ 23:32:

[...]

Dit dus, sorry.

Poeder! je bent te laat! de hele discussie is al verplaatst naar de minnaressen, inclusief rel van Mientje en Sense, de happy trees van Bob Ross, én A(rrrrrr)mand die weigert Jack terug te halen.

Komop, je volgt het vast nog wel!
Dat wil ze niet horen...
quote:mientjelater schreef op 05 april 2013 @ 23:38:

Dat wil ze niet horen...

Mien laat gaan......ik deel jouw mening, maar ze doen wat ze doen.

Ik vind er ook heel veel van, maar wat heeft het voor nut om elke keer te rellen?
quote:mientjelater schreef op 05 april 2013 @ 23:38:

Dat wil ze niet horen...Juist wel!! weet het ook wel en doe het zelf ook. Ik gebruik hem ook. Maar verwacht mss toch dat hele kleine beetje meer wat toch teveel blijkt te zijn. Maar verder.. Het is maar sex. Lig niet wakker verder. We playen gewoon verder.
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 23:48:

[...]

Juist wel!! weet het ook wel en doe het zelf ook. Ik gebruik hem ook. Maar verwacht mss toch dat hele kleine beetje meer wat toch teveel blijkt te zijn. Maar verder.. Het is maar sex. Lig niet wakker verder. We playen gewoon verder.Bij de minnaressen is dit probleem veel voorkomend. Je kunt hier beter de discussie staken, voor je eigen gemoedsrust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven