Radiostilte na seks

05-04-2013 21:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man ;) Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
Mijn huidige minnaar is ook een van mijn beste vrienden, maar dan nog heb ik graag bevestiging. Waar ik hem soms echt stalk naar mijn gevoel, heeft hij altijd even nodig om weer normaal te reageren.

We hebben het er wel eens over gehad. Hij voelt zich vaak toch schuldig tegenover zowel mijn partner als de zijne.
tuurlijk kan er vriendschap onstaan

maar vaak dat niet het geval

en wat denk je dat die personen over jou nu denken dan ?

@daantje klinkt heel erg logisch

voordat ik getrouwd ben had ik ook een sv

en toen had ik dat precies het zelfde wisselende stemming

komt omdat het te maken heeft met wat je van hem wilt

opzoek naarmeer sex is intiemere omgang ..net sex gehad is ruimte voor jezelf willen

vaak werkt dit bij vrouwen niet positief die voelen zich dan goedkoop..dus een slimme sv zal na de sex niet zijn sv van zich af duwen en kijkt de kat uit de boom creert rust en geeft de ander de controlle en kan dan behoefte van de ander aanvoelen en opvullen

door die tijd kan er een vriendschap onstaan ....de tijd na sexr

maar dat ligt er aan of hij dat wilt of dat hij de sex zo graag wilt dat hij de moeite er voor neemt
@hippespringveer. Meer dan uitsluitend lust kan, je zou het misschien eens moeten meemaken.

En hoe 'personen' over mij zouden denken zal me worst zijn, zolang degene met wie ik 'meer dan lust' heb maar met lol aan me denkt.
quote:hippespringveer schreef op 09 april 2013 @ 11:57:

tuurlijk kan er vriendschap onstaan

maar vaak dat niet het geval

en wat denk je dat die personen over jou nu denken dan ?

Nou vertel eens, wat denken die personen?
kijk met jou instelling had je dit gevoel dat de to heeft ook niet gehad

jij geeft er niets om jij bent iemand die weet waar ze staat

en dat niet door een ander laat bepalen

en dus een sterke vrouw dat is top
ik denk dat ze niet zo heel veel denken over jou

dus je ook niet veel contacteren

buiten als er sex of vervelling

tijden doden met een exsv is altijd gezellig

athans zo dacht ik er over

kon ze missen als kiespijn
Tja, en daar beste springveer, maak je de denkfout. Voor jou werkt het misschien zo. Ik heb andere ervaringen. Ik deel ook andere dingen met de mannen die ik geneukt heb. Dus ja, ik heb nog regelmatig contact. En nee, het contact komt niet altijd van mijn kant. En nee, de investering die de mannen nu doen, leiden ook niet meer tot seks. Dus helaas, daar gaat je theorie.
Niet met je eens hippespringveer. Want de mening van een ander boeit me weliswaar niet maar dat wil niet zeggen dat je geen 'botsing' kan hebben tussen verstand en gevoel. TO weet het ook allemaal prima maar toch wil haar gevoel wel eens met emoties aan de haal gaan.

Heeft niets te maken met anderen; alles met jezelf. En TO is echt de enige niet.
Ik heb het ook met andere sv's gehad overigens hoor.

Ik denk dat ik eigenlijk maar met 1 sv geen contact meer heb... en niet meer zal opnemen.
Je kunt hem toch gewoon zeggen dat je verder niks meer wel dan een seksrelatie, maar dat je je er prettiger door voelt als hij na afloop nog even een berichtje stuurt.

Dat lijkt me voor hem ook niet zo'n moeite, een dank je wel voor het neuken berichtje in ruil voor een nog een keertje.
quote:thijs72 schreef op 09 april 2013 @ 13:05:

Je kunt hem toch gewoon zeggen dat je verder niks meer wel dan een seksrelatie, maar dat je je er prettiger door voelt als hij na afloop nog even een berichtje stuurt.

Dat lijkt me voor hem ook niet zo'n moeite, een dank je wel voor het neuken berichtje in ruil voor een nog een keertje.Het 'dankjewelhetwaslekker' berichtje er wel geweest hoor. Maar daarna geen reactie op een casual berichtje van mij. Dat stak even, vandaar de post. Ondertussen is er al weer veel verandert, zowel in mijn gevoel als in de situatie.
Drie keer vallen ben ik thuis.
wat een ongeloofelijkheid hier dames..

Anna ik heb medelijden met jou meissie...

met jou en al die duizenden vrouwen die zo ongeloofelijk stupide zijn echt te belachelijk voor woorden. je hebt een SEKSpartner buiten je relatie om , wat denk je dat die gast aan jou heeft , hij ziet jou zoewieso als een losse domme type... ik kan je dat garanderen als man zijnde, dus heb geen hoop dat ie je zal respecteren..

jullie vrouwen moeten nog heeeeeel veel leren over de man , het is anno 2013 GVD!

en ik maar denken dat de vrouwen wel slimmer zijn dan vrouwen van bijv 40 jaar terug , wat heb ik het mis gehad zeg!

dit verklaart ook meteen waarom jullie dozen zo vaak bedrogen en verraden worden . hahah ongeloofelijk dit !
quote:thijs72 schreef op 09 april 2013 @ 13:05:

Dat lijkt me voor hem ook niet zo'n moeite, een dank je wel voor het neuken berichtje in ruil voor een nog een keertje.

hahahaha grappenmaker even bellen na afloop ?

altijd maar verwachten van de man dat hij zichzelf moet opofferen , een dikke middelvinger , die gast doet het hartstikke goed , ik zou ook niet bellen , hoezo iemand respecteren die zichzelf niet respecteert en in een minderwaardigheidsomplex zit.

zo zonde dat de meeste vrouwen meer waard denken te zijn dan wat ze zijn , een waanwereld !maar ga gerust verder slettenbakken dames , is goed voor de doos en voor het imuunsysteem.
langdurigheid: jouw teksten lezend; je hebt gelijk jongen; de dames zijn de domme hier fijn dat je ons bijpraat!
quote:evanna schreef op 09 april 2013 @ 13:21:

[...]

Het 'dankjewelhetwaslekker' berichtje er wel geweest hoor. Maar daarna geen reactie op een casual berichtje van mij. Dat stak even, vandaar de post. Ondertussen is er al weer veel verandert, zowel in mijn gevoel als in de situatie.

/

pfff ik ben weer weg hier , wat een ongeloofelijke domme zielige sneue dozen zijn hier aanwezig zeg niet te geloven !

medelijden met jullie vrouwen van tegenwoordig , zo in de war , zo onzelfverzekerd , het moet zwaar zijn om een vrouw te zijn , leven in een waan , leven om niet te leven , succes met je leven meid. het zal allemaal wel goed komen denk ik. lol
quote:evanna schreef op 09 april 2013 @ 13:21:

[...]

Het 'dankjewelhetwaslekker' berichtje er wel geweest hoor. Maar daarna geen reactie op een casual berichtje van mij. Dat stak even, vandaar de post. Ondertussen is er al weer veel verandert, zowel in mijn gevoel als in de situatie.

/

MAAR WAAROM IN GODSNAAM ZOU HIJ JE EEN BERICHT MOETEN STUREN? OM JE LEGE ECHO TE STRELEN? , ECHT WAAR DAMES ZOEK HET EEN KEER BIJ JEZELF EN VRAAG NIET ALLES VAN EEN MAN . SNEU DIT...

HEB HET IN EEN KOEIENLETERS GESCHREVEN ZODAT JE JE KOEIENOGEN OPENT MEID!
quote:engel68 schreef op 09 april 2013 @ 13:27:

langdurigheid: jouw teksten lezend; je hebt gelijk jongen; de dames zijn de domme hier fijn dat je ons bijpraat!

Tja je kunt me belachelijk maken met mn spellingsfouten wellicht. maar probeer eens daar doorheen te lezen. jullie zijn hier alleen maar elkaars echos aan het strelen dat maakt het moeilijk voor jullie om te relativeren .

maar jullie feestje hier hoor ..
Nee langdurigheid. Het is alleen dat ik verbaasd ben over je kortzichtigheid.

Dat mannen en vrouwen verschillen in doen/denken is niet zo'n drama hoor, maar zoals jij uitvalt vind ik ronduit onbeschoft.

Reacties hier op elkaar zijn soms behoorlijk kritisch en als jij dan durft te generaliseren dat anno 2013 vrouwen 'domme zielige sneue dozen ' zijn vind ik dat stuitend.

Zit ik er naast of heb jij problemen met een vrouw gehad en uit je het nu zo?
Verder nog iets langdurigheid? Je kan wel zeiken dat wij domme dozen zijn, maar zolang je zelf geen ruk van vrouwen snapt, wat doe je dan in vredesnaam op een vrouwenforum. Ga lekker ergens anders zitten rukken joh.
Ik voel inderdaad hoe mijn echo hier heerlijk gestreeld wordt...

Wow, hoe langdurig kan kansloos zijn. Of is het omgekeerd. Ik weet het niet, ben maar een dom vrouwke.
quote:SweetInez schreef op 09 april 2013 @ 13:42:

Verder nog iets langdurigheid? Je kan wel zeiken dat wij domme dozen zijn, maar zolang je zelf geen ruk van vrouwen snapt, wat doe je dan in vredesnaam op een vrouwenforum. Ga lekker ergens anders zitten rukken joh.

/

gelukkig ...jullie hebben me begrepen.

ik snap vrouwen wel hoor maar vrouwen snappen geen moer van zichzelf , zoveel emotie bij alles wat je doet kan gewoon niet goed zijn en zelf denken jullie het allemaal wel te wten en kunnen , hahah overschatingsvermogen en hoogmoed is waar jullie aan lijden , zwaai zwaai ik ga weer verder met t leven.
quote:daantje_w schreef op 09 april 2013 @ 13:47:

Ik voel inderdaad hoe mijn echo hier heerlijk gestreeld wordt...

Wow, hoe langdurig kan kansloos zijn. Of is het omgekeerd. Ik weet het niet, ben maar een dom vrouwke.

/

hahaha je kunt het niet laten hey. je MOET reageren , dat zit nou eenmaal in het aard van het beestje , het is niet erg , maar weet wel dat ik alles wat ik hier neerplemp meen . je wil niet weten hoe er door jongern over vrouwen word gedacht anno 2013 haha slaap gerust verder dames , ik hoop dat jullie dochters het wel beter zullen begrijpen .
quote:langdurigheid schreef op 09 april 2013 @ 13:49:

[...]

/

gelukkig ...jullie hebben me begrepen.

ik snap vrouwen wel hoor maar vrouwen snappen geen moer van zichzelf , zoveel emotie bij alles wat je doet kan gewoon niet goed zijn en zelf denken jullie het allemaal wel te wten en kunnen , hahah overschatingsvermogen en hoogmoed is waar jullie aan lijden , zwaai zwaai ik ga weer verder met t leven.Fijn. Dat het maar duidelijk moge zijn. Daahaag!
quote:engel68 schreef op 09 april 2013 @ 13:42:

Nee langdurigheid. Het is alleen dat ik verbaasd ben over je kortzichtigheid.

Dat mannen en vrouwen verschillen in doen/denken is niet zo'n drama hoor, maar zoals jij uitvalt vind ik ronduit onbeschoft.

Reacties hier op elkaar zijn soms behoorlijk kritisch en als jij dan durft te generaliseren dat anno 2013 vrouwen 'domme zielige sneue dozen ' zijn vind ik dat stuitend.

Zit ik er naast of heb jij problemen met een vrouw gehad en uit je het nu zo?

/

tja kritisch...

inderdaad de meeste reacties hier zijn ook kritisch maar dat komt meestal uit jaloezie.

en vrouwen die kritiek op anderen hebben zijn meestal zelf geen haar beter .

heb het IRL vaak genoeg meegemaakt , vrouwen die andere vrouwnen smerig vinden en sletterig bla bla bla , maar zelf hetzelfde dooen en soms zelf nog erger zijn ook , kortom de critici hier zijn niet geloofwaardig .
quote:langdurigheid schreef op 09 april 2013 @ 13:32:

[...]

/

MAAR WAAROM IN GODSNAAM ZOU HIJ JE EEN BERICHT MOETEN STUREN? OM JE LEGE ECHO TE STRELEN? , ECHT WAAR DAMES ZOEK HET EEN KEER BIJ JEZELF EN VRAAG NIET ALLES VAN EEN MAN . SNEU DIT...

HEB HET IN EEN KOEIENLETERS GESCHREVEN ZODAT JE JE KOEIENOGEN OPENT MEID!

Mensen die gaan schreeuwen en schelden (koeienogen??) hebben in mijn ervaring nooit het gelijk aan hun kant. Hoe harder je schreeuwt in kapitalen, hoe minder serieus je standpunt te nemen is voor de lezer.

Over echo gesproken, holle boom...hoom...hoom..hoom.hoom....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven