Radiostilte na seks
vrijdag 5 april 2013 om 21:22
Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'. Heb niet de illusie dat ik de enige ben, dat geeft ook niet. Toch vind ik het best 'goedkoop' voelen als hij me na een 'sexdate' weer negeert. Tegelijkertijd weet ik eigenlijk ook wel dat mannen zo 'werken'. De eerste keer heb ik er wel een dingetje van gemaakt waarna het even niet zo lekker meer liep maar na een tijdje toch weer contact en al snel tweede sexdate (geheel onverwacht en spontaan trouwens). Nu weer radiostilte... (afgezien van wel één appje naderhand dat het erg lekker was) Het stoort me toch. Terecht?? Is hij een loser of gewoon een man
Of ben ik een domme doos die keihard geplayd wordt? Ter info; wil geen relatie met hem, weet hij ook en het gaat puur om seks. Die heerlijk is en ik eigenlijk nog vaak wil. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe dit werkt voor een man, hoe denkt hij?
Drie keer vallen ben ik thuis.
zondag 7 april 2013 om 21:15
zondag 7 april 2013 om 21:26
quote:evanna schreef op 07 april 2013 @ 21:12:
[...]
Ben blij dit te horen! Ik begon al aan mezelf te twijfelen.. haha, nee niet echt. Maar even nog een reality check idd. Ik heb het nodig.. Ben nu echt klaar met deze fijne maar toch wel foute man. Denk ik
Toch begrijp ik het niet zo goed merk ik. De paar keer dat ik seks had met iemand alleen maar om de seks, had ik geen behoefte aan contact. Dat komt voor mij teveel in de buurt van meer willen dan alleen maar seks en dat maakt het hopeloos verwarrend op den duur lijkt mij. Juist het feit dat je elkaar positief gebruikt zonder verdere doelstellingen voldeed goed voor mij.
Maar moet erbij zeggen dat het maar om een paar keer ging in een ver verleden, ik ben nou eenmaal meer een relatiemens.
[...]
Ben blij dit te horen! Ik begon al aan mezelf te twijfelen.. haha, nee niet echt. Maar even nog een reality check idd. Ik heb het nodig.. Ben nu echt klaar met deze fijne maar toch wel foute man. Denk ik
Toch begrijp ik het niet zo goed merk ik. De paar keer dat ik seks had met iemand alleen maar om de seks, had ik geen behoefte aan contact. Dat komt voor mij teveel in de buurt van meer willen dan alleen maar seks en dat maakt het hopeloos verwarrend op den duur lijkt mij. Juist het feit dat je elkaar positief gebruikt zonder verdere doelstellingen voldeed goed voor mij.
Maar moet erbij zeggen dat het maar om een paar keer ging in een ver verleden, ik ben nou eenmaal meer een relatiemens.
maandag 8 april 2013 om 22:54
Korte update: radiostilte is doorbroken. Ik heb het over een andere boeg gegooid en een lief berichtje gestuurd waar ik vrijwel onmiddellijk reactie op kreeg. Ik weet niet zo goed of het echt alleen seks is, misschien heb ik dat er zelf wel van gemaakt om me te beschermen tegen eventuele verliefde gevoelens. Er is wel iets meer.. wat verklaart waarom het me stoort als er radiostilte is? En misschien ben ik wel te ongeduldig of verwacht onbewust toch teveel. Ik weet het niet zo goed meer eigenlijk. Laat het maar wat los en zie wel wat er gebeurd. Bedankt voor alle reacties! Ik voel me er wel beter bij nu.
dinsdag 9 april 2013 om 09:06
Thanks Pastiche!
Oh, dat heb ik ook nooit ontkent, dat er gevoelens zijn.. zou niet eens kunnen seksen zonder gevoel (kreeg niet echt de kans dat uit te leggen). Maar goed, het is natuurlijk wel een seks-relatie en meer kan het niet zijn. En ik wil dit zelf zo dus zal ook alle rot-gevoelens erbij moeten nemen. En anders ermee stoppen.
Oh, dat heb ik ook nooit ontkent, dat er gevoelens zijn.. zou niet eens kunnen seksen zonder gevoel (kreeg niet echt de kans dat uit te leggen). Maar goed, het is natuurlijk wel een seks-relatie en meer kan het niet zijn. En ik wil dit zelf zo dus zal ook alle rot-gevoelens erbij moeten nemen. En anders ermee stoppen.
dinsdag 9 april 2013 om 09:11
quote:evanna schreef op 09 april 2013 @ 09:06:
Thanks Pastiche!
Oh, dat heb ik ook nooit ontkent, dat er gevoelens zijn.. zou niet eens kunnen seksen zonder gevoel (kreeg niet echt de kans dat uit te leggen). Maar goed, het is natuurlijk wel een seks-relatie en meer kan het niet zijn. En ik wil dit zelf zo dus zal ook alle rot-gevoelens erbij moeten nemen. En anders ermee stoppen.Je hebt t goed op een rij, zo te lezen. Weet je partner ervan?
Thanks Pastiche!
Oh, dat heb ik ook nooit ontkent, dat er gevoelens zijn.. zou niet eens kunnen seksen zonder gevoel (kreeg niet echt de kans dat uit te leggen). Maar goed, het is natuurlijk wel een seks-relatie en meer kan het niet zijn. En ik wil dit zelf zo dus zal ook alle rot-gevoelens erbij moeten nemen. En anders ermee stoppen.Je hebt t goed op een rij, zo te lezen. Weet je partner ervan?
dinsdag 9 april 2013 om 09:14
quote:Ster_ schreef op 05 april 2013 @ 21:24:
Vrouwen willen vaak seks en aandacht, intimiteit. Willen dat seks speciaal is en dat zij speciaal voor iemand zijn.
Mannen willen neuken.Mee eens. Jullie zijn sv's, niets meer dan dat. Jij wilt meer, je wilt intimiteit en betrokkenheid. Voor hem ben jij gezien je OP iemand die hij kan bellen als hij zin heeft in seks. Zodra die behoefte bevredigd is, besta je een tijdje niet meer voor hem. Daar kan je het beste mee leren leven of een eind maken aan jullie seksrelatie.
Vrouwen willen vaak seks en aandacht, intimiteit. Willen dat seks speciaal is en dat zij speciaal voor iemand zijn.
Mannen willen neuken.Mee eens. Jullie zijn sv's, niets meer dan dat. Jij wilt meer, je wilt intimiteit en betrokkenheid. Voor hem ben jij gezien je OP iemand die hij kan bellen als hij zin heeft in seks. Zodra die behoefte bevredigd is, besta je een tijdje niet meer voor hem. Daar kan je het beste mee leren leven of een eind maken aan jullie seksrelatie.
dinsdag 9 april 2013 om 09:25
Mwah wdr, denk toch dat het niet zo zwart/wit is. Iedereen neemt aan dat ik 'meer' wil. Nee, ik wil geen relatie of vastigheid. Maar wel aandacht, dat vind ik fijn (shoot me). En een koude stilte na warme (hete) seks, ja dat is even een tegenvaller. Maar zoals ik zei, we delen echt wel meer dan alleen seks, het is ook echt gezellig als we samen zijn (ook zonder seks). Dus logisch dat er ook warme gevoelens zijn. Die worden ook wel beantwoord maar voor mij blijkbaar niet vaak genoeg. Wat ook voortkomt uit een diep gewortelde onzekerheid. En dat is een ding waar ik aan moet werken denk ik. Kan natuurlijk niet 24/7 aandacht verwachten.
En ik besef heel goed; if you can't take the heat, stay out the kitchen.
En ik besef heel goed; if you can't take the heat, stay out the kitchen.
dinsdag 9 april 2013 om 09:47
Evanna ik snap je wel. Na de seks wil je misschien even horen dat het leuk was. Vooraf warm je elkaar op en misschien als een soort naspel dan nog de bevestiging. Denk wel dat mannen hier anders instaan dan vrouwen. Als een man aangeeft het was leuk moet je hem geloven. Vrouwen praten nu eenmaal veel meer dan mannen (en kunnen oeverloos doorzeveren over 'ja het was echt leuk he?) Misschien inderdaad toch onzekerheid?
Daarnaast, en inderdaad dat staat echt wel los van meer willen of hele andere verwachtingen hebben, aandacht krijg je nooit genoeg (als het positief en fijn voelt). Dus als je normaal 1 berichtje krijgt, wil je er de volgende keer het liefste 2, en daarna hoop je op nog meer.
Ga er in ieder geval niet om 'zeuren' dat werkt alleen maar averechts. Neem het zoals het komt en vooral geniet ervan.
Daarnaast, en inderdaad dat staat echt wel los van meer willen of hele andere verwachtingen hebben, aandacht krijg je nooit genoeg (als het positief en fijn voelt). Dus als je normaal 1 berichtje krijgt, wil je er de volgende keer het liefste 2, en daarna hoop je op nog meer.
Ga er in ieder geval niet om 'zeuren' dat werkt alleen maar averechts. Neem het zoals het komt en vooral geniet ervan.
dinsdag 9 april 2013 om 10:20
dinsdag 9 april 2013 om 11:15
quote:engel68 schreef op 09 april 2013 @ 10:22:
@Sens verwachtingen moeten soms ook worden bijgesteld hoor. In lastige perioden kan je gewoon niet altijd aan eerder gemaakte afspraken voldoen. Blijven communiceren dus.Hmm, het communiceren is bij deze nogal lastig, blijft vaag.. Hij wil wel overal op antwoorden maar wel zo dat ik er net niks mee kan.. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
@Sens verwachtingen moeten soms ook worden bijgesteld hoor. In lastige perioden kan je gewoon niet altijd aan eerder gemaakte afspraken voldoen. Blijven communiceren dus.Hmm, het communiceren is bij deze nogal lastig, blijft vaag.. Hij wil wel overal op antwoorden maar wel zo dat ik er net niks mee kan.. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
dinsdag 9 april 2013 om 11:21
sexcontacten zijn doorgaans goedkoop
zijn er vaak uitsluitend voor de primaire behoeftes te vervullen
en als die behoefte weg is, is de behoefte van contact ook weg.
Uiteraard zijn er slimme mensen die weten dat zo ook een volgende sexcontact wenselijk vinden,en houden dus contact ten behoefte van de volgende afspraak,beter bekend als aan een lijntje houden
dus conclusie: wees niet verbaasd als het allemaal wat goedkoop ervaren word, het is namelijk niet gebaseerd op de duurzame facetten van normen en waarden.het is zin in en lust
en tja net zoals als met eten je kan er wel keer vol van zitten
dan gaat het eten de prullenbak in of na de huisdieren
zijn er vaak uitsluitend voor de primaire behoeftes te vervullen
en als die behoefte weg is, is de behoefte van contact ook weg.
Uiteraard zijn er slimme mensen die weten dat zo ook een volgende sexcontact wenselijk vinden,en houden dus contact ten behoefte van de volgende afspraak,beter bekend als aan een lijntje houden
dus conclusie: wees niet verbaasd als het allemaal wat goedkoop ervaren word, het is namelijk niet gebaseerd op de duurzame facetten van normen en waarden.het is zin in en lust
en tja net zoals als met eten je kan er wel keer vol van zitten
dan gaat het eten de prullenbak in of na de huisdieren
dinsdag 9 april 2013 om 11:37
het is wat is
je kan er van alles bij bedenken
maar het eenvoud ten top
het is the road to sex dan is het sex en dan is het leegte
en begint het bij punt 1 en dat herhaald zich net zo vaak tot het niet meer bijzonder is
dan is het tijd voor een nieuwe sv en die is dan weer een god
omdat je dan het slechte van de ander onthouden hebt
en de nieuwe frisse energieke aandacht van de nieuwe sv hebt
of je word verliefd wat veel vrouwen nogal eens overkomt
en dan ervaar je dus extreme leegte en verwarring
sex/hormonen = de bril met roze glazen
een slimme sv zal de leegte voorkomen door gelijk weer verder te gaan met de volgende road to ...zo blijft het heftig en moeilijk om in rust besluiten te nemen
je kan dan wel niet in hokjes denken en overal wat achter te zoeken....maar realiseer je wel,zo bijzonder is het niet
stel je eens voor dat je geen zin in sex hebt en stel je nu eens voor dat die kerel dat niet heeft met jou meschien heeft hij goede sex gehad met zijn vrouw...tja waar sta jij dan nu ?
niet in een hokje? of een grijs gebied
grijs gebied is in dit geval het niet willen zien hoe de vork in de steel zit,niet onder ogen zien van...ect etc etc
maar het eenvoud ten top
en begint het bij punt 1 en dat herhaald zich net zo vaak tot het niet meer bijzonder is
een slimme sv zal de leegte voorkomen door gelijk weer verder te gaan met de volgende road to ...zo blijft het heftig en moeilijk om in rust besluiten te nemen
je kan dan wel niet in hokjes denken en overal wat achter te zoeken....maar realiseer je wel,zo bijzonder is het niet
stel je eens voor dat je geen zin in sex hebt en stel je nu eens voor dat die kerel dat niet heeft met jou meschien heeft hij goede sex gehad met zijn vrouw...tja waar sta jij dan nu ?
niet in een hokje? of een grijs gebied
grijs gebied is in dit geval het niet willen zien hoe de vork in de steel zit,niet onder ogen zien van...ect etc etc
dinsdag 9 april 2013 om 11:43
quote:hippespringveer schreef op 09 april 2013 @ 11:37:
het is wat is
maar het eenvoud ten top
Zo zeg, kam en scheren is aan jou wel toevertrouwd he?
Zoveel mensen, zoveel wensen. En zoveel verschillende smaken sexrelaties. De 1 doet het puur voor de wip, zoals jij. En de ander vindt het leuk om er ook net iets gezelligheid omheen te hangen. Waar het om draait is, dat je allebei hetzelfde wilt. En dat is de truuk van dit alles.
het is wat is
maar het eenvoud ten top
Zo zeg, kam en scheren is aan jou wel toevertrouwd he?
Zoveel mensen, zoveel wensen. En zoveel verschillende smaken sexrelaties. De 1 doet het puur voor de wip, zoals jij. En de ander vindt het leuk om er ook net iets gezelligheid omheen te hangen. Waar het om draait is, dat je allebei hetzelfde wilt. En dat is de truuk van dit alles.
dinsdag 9 april 2013 om 11:49
gezelligheid hoort er toch ook bij ....dan nog kan het puur om sex gaan...ik zou alleen op stap kunnen gaan en het gezellig kunnen hebben met onbekende of zelfs lange gesprekken kunnen hebben met intressante personen
tzou eerder raar zijn puur sex en dan dag ik ben weg
dat zou niet als leuk ervaren worden en pronk je wel heel erg met het goedkope, juist door oprechte gezelligheid kun je het geheel in wat zilverfolie verpakken.
als ik korting wil ergens op en daarvoor is een gesprekje nodig
dan kan je dat doen
doel heiligt de middelen
haal het doel sex maar eens weg en kijk wat er overblijft
vraag je sv maar of we gaan sex meer kunnen hebben
dan zal contact ook geen must meer zijn
verwacht er dan ook niet meer van ....het is niet meer
je maakt het jezelf alleen onwijs moeilijk
om niets en dat is dan weer het verwarrende ervan
tzou eerder raar zijn puur sex en dan dag ik ben weg
dat zou niet als leuk ervaren worden en pronk je wel heel erg met het goedkope, juist door oprechte gezelligheid kun je het geheel in wat zilverfolie verpakken.
als ik korting wil ergens op en daarvoor is een gesprekje nodig
dan kan je dat doen
doel heiligt de middelen
haal het doel sex maar eens weg en kijk wat er overblijft
vraag je sv maar of we gaan sex meer kunnen hebben
dan zal contact ook geen must meer zijn
verwacht er dan ook niet meer van ....het is niet meer
je maakt het jezelf alleen onwijs moeilijk
om niets en dat is dan weer het verwarrende ervan