Rape play

13-02-2018 13:51 604 berichten
Ik heb online een juffrouw leren kennen waar ik sinds enige tijd mee schrijf. Dat heeft er toe geleid dat we as zaterdag een date hebben. In de vorm van een rape date.

We hebben de afgelopen tijd gemaild, geappt, gebeld en foto’s uitgewisseld.

Ik heb wel eens eerder zoiets gedaan maar nog nooit met iemand die ik nog nauwelijks kende. We hebben bepaalde grenzen en een stopwoord afgesproken. Desalniettemin voel ik een lichte aarzeling.

Het idee is vreselijk opwindend. Zeker ook het aspect dat we elkaar niet kennen is heel spannend.

Wat zou er fout kunnen gaan?
max72 schreef:
13-02-2018 15:22
Handig van die kickboksende neven. Je zou het misschien niet denken maar ik ben een overtuigd pacifist ;)
Make love Not war
Waar om zou ik dat niet denken? Ik ben dan weer helemaal geen pacifist als in ik ben meer van 'si vis pacem, para bellum.'
Ik krijg de link niet geplakt maar google even op het volgende : Consensual Non-Consent: How To Play Rape Your Partner - Rope Connections.Is een heel duidelijk stuk hierover van Pete Riggs.
safrat schreef:
13-02-2018 15:02
Dat is natuurlijk niet zo. Er zijn genoeg scenario's te bedenken waarin het lijkt alsof ze door een onbekende verkracht wordt terwijl jij dat dan bent.
Zo voor de eerste keer en in deze setting lijkt het mij best onverstandig dit door te zetten. Over sommige dingen moet je alleen maar fantaseren en niet doen.
Ik ben het wel met je eens. En toch...
Keukensaartje schreef:
13-02-2018 15:15
Gebruik je dat stopwoord dan als zij "stop" zegt en jij dat niet begrijpt?
Sorry ik begrijp even niet wat je bedoelt. Leg eens uit?
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 15:23
Waar om zou ik dat niet denken? Ik ben dan weer helemaal geen pacifist als in ik ben meer van 'si vis pacem, para bellum.'
Ai geen Latijn gehad. Gebrek in mijn opvoeding. Ik moest ‘m opzoeken en toen begreep ik het nog niet. Wat betekent dat precies Strikje?
jaw schreef:
13-02-2018 14:54
Scenario verbouwen.
Eerst met haar afspreken in een cafe voor een drankje.
Daar, wanneer het 'klopt' aan haar vragen of je haar moet 'thuisbrengen'.
Dat 'thuisbrengen' is dan jullie codewoord waarin zij kan aangeven of zij nog verder wil gaan met jou. Zegt ze ja, dan breng je haar thuis en neem je het over conform haar fantasie-scenario. Zegt ze nee, dan scheiden jullie wegen daar. Of je vraagt het niet wanneer jij er van afziet.
Top advies! Mocht het dan toch nog zover komen kunnen jullie nog je fantasie de vrije loop laten binnen de gemaakte afspraken. Maar dan in wat vertrouwelijkere omstandigheden. Daarnaast kun je evt nog met een vriend afspraken maken zodat je een exit hebt, mocht je, eenmaal bij haar thuis, toch de boel af willen blazen om welke reden dan ook. Better safe than sorry!
max72 schreef:
13-02-2018 15:30
Ai geen Latijn gehad. Gebrek in mijn opvoeding. Ik moest ‘m opzoeken en toen begreep ik het nog niet. Wat betekent dat precies Strikje?
Gewoon om vrede te kunnen bewaren in je land bij voorbeeld moet je toch ook met geweld dat kunnen verdedigen tegen invloeden van buiten af. Zal geen toeval zijn dat het Latijn is want Romeins Rijk werd ook continu belaagd natuurlijk.

Maar goed dat is off topic voor de rest. Ben benieuwd of er nog positieve reacties komen.
strikjemetstippels schreef:
13-02-2018 15:32
Gewoon om vrede te kunnen bewaren in je land bij voorbeeld moet je toch ook met geweld dat kunnen verdedigen tegen invloeden van buiten af. Zal geen toeval zijn dat het Latijn is want Romeins Rijk werd ook continu belaagd natuurlijk.

Maar goed dat is off topic voor de rest. Ben benieuwd of er nog positieve reacties komen.
Dat hadden die Romeinen ook wel een beetje verdiend natuurlijk. Wie goed doet, goed ontmoet :-P
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 15:02
De consensus lijkt te zijn niet doen. Ik had misschien een poll op moeten, zetten.

Is er ook iemand die zegt: gewoon doen?
Ja hoor, gewoon doen. Of anders je motto 'live life to the max' hier weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het doen. Zij wil het toch ook? Als het haar achteraf tegenvalt heeft ze dat zelf gedaan. Je klinkt in ieder geval als een betrouwbare vent die geen dingen zal doen die tegen de afspraken in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
13-02-2018 15:52
. Je klinkt in ieder geval als een betrouwbare vent die geen dingen zal doen die tegen de afspraken in gaan.
Behalve dan haar beletten te praten icm een stopwoord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lilalinda schreef:
13-02-2018 15:13
ik vind wel, dat er een ondergrens zit aan ´domme dingen´, en die grens ga jij wel doorheen
Spreek eerst eens normaal met haar af.
Inderdaad. Soms moet je gewoon even echt stilstaan bij de risico’s. Dit kan gierend uit de klauwen lopen, op heel veel verschillende manieren.
Aragog schreef:
13-02-2018 15:52
Ik zou het doen. Zij wil het toch ook? Als het haar achteraf tegenvalt heeft ze dat zelf gedaan. Je klinkt in ieder geval als een betrouwbare vent die geen dingen zal doen die tegen de afspraken in gaan.
Hmm zo sta ik er niet in. Ik zou er heel erg van balen als het voor haar zou tegenvallen. Of voor mij wat dat betreft.
Je kunt nooit iets helemaal uitsluiten maar ik wil wel zo veel mogelijk alle voorwaarden omtrent dit avontuur verkend en besproken hebben met haar.
Aragog schreef:
13-02-2018 15:52
Ik zou het doen. Zij wil het toch ook? Als het haar achteraf tegenvalt heeft ze dat zelf gedaan. Je klinkt in ieder geval als een betrouwbare vent die geen dingen zal doen die tegen de afspraken in gaan.
Via een forum kun je dat soort dingen heel goed beoordelen ja.
BeerVanEenVent schreef:
13-02-2018 15:49
Ja hoor, gewoon doen. Of anders je motto 'live life to the max' hier weghalen.
Ik probeer volgens dat motto te leven. Het valt voor mij onder het rijtje skydiven en bungeejumpen.
max72 schreef:
13-02-2018 16:03
Ik probeer volgens dat motto te leven. Het valt voor mij onder het rijtje skydiven en bungeejumpen.
Bedenk dat je met dit supergave experiment ook iemand anders kan beschadigen.
SallySpectra schreef:
13-02-2018 16:04
Bedenk dat je met dit supergave experiment ook iemand anders kan beschadigen.
Dat bedenk ik me heel goed. Dat is vice versa natuurlijk zo
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 16:03
Ik probeer volgens dat motto te leven. Het valt voor mij onder het rijtje skydiven en bungeejumpen.
Daar beschadig je hooguit jezelf mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
13-02-2018 16:11
Daar beschadig je hooguit jezelf mee.
Voor zover het rijtje live life to the Max.

Voor ons beiden geldt dat het een ultieme kick zou zijn. Een avontuur.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 16:14
Voor zover het rijtje live life to the Max.

Voor ons beiden geldt dat het een ultieme kick zou zijn. Een avontuur.

Nou, succes dan maar!
I wanna live my life with the volume full!
max72 schreef:
13-02-2018 16:08
Dat bedenk ik me heel goed. Dat is vice versa natuurlijk zo
Jij ligt daar (waarschijnlijk) straks niet vastgebonden met je boxershort in je mond.
Eidde schreef:
13-02-2018 16:18
Nou, succes dan maar!
Ik ben er nog niet over uit Eidde. Ernstige twijfel....
SallySpectra schreef:
13-02-2018 16:19
Jij ligt daar (waarschijnlijk) straks niet vastgebonden met je boxershort in je mond.
Het is moeilijk uit te leggen hoe dit voelt als man Sally. Als agressor. Hoe dieper je graaft in jezelf hoe pijnlijker het wordt. Hoewel pijn eigenlijk niet het goede woord is. Geloof me dat ik er niet lichtvaardig over denk. Zo voelt het ook geenszins.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 16:24
Het is moeilijk uit te leggen hoe dit voelt als man Sally. Als agressor. Hoe dieper je graaft in jezelf hoe pijnlijker het wordt. Hoewel pijn eigenlijk niet het goede woord is. Geloof me dat ik er niet lichtvaardig over denk. Zo voelt het ook geenszins.
Dat geloof ik dus juist NIET. Zeker niet gezien je " oeps, foutje " en je uitspraak dat je dit beter met een vreemde kunt beleven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-02-2018 16:24
Het is moeilijk uit te leggen hoe dit voelt als man Sally. Als agressor. Hoe dieper je graaft in jezelf hoe pijnlijker het wordt. Hoewel pijn eigenlijk niet het goede woord is. Geloof me dat ik er niet lichtvaardig over denk. Zo voelt het ook geenszins.
Als je er niet lichtvaardig over denkt, doe je dit niet. Dit is echt een ontzettend dom idee. Er kan vanalles misgaan en dan ook nog eens goed misgaan. Ontmoet elkaar eerst, ga iets drinken, maar doe dit niet met een onbekende. Hier kan je zo'n spijt van krijgen!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven