Reboundseks?

30-10-2011 13:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was ik weer,

Vrijdag maar weer eens uit geweest met een stel vrienden en vriendinnen. Met een van hen had ik in mijn tienerjaren wel eens seks... Op de een of andere manier ben ik met hem in bed beland en hebben we de hele nacht heftige seks gehad..

Aan de ene kant heb ik er geen spijt van want ik ben weer vrijgezel, dus het mag, en het was leuk.

Maar aan de andere kant heb ik toch het gevoel dat ik iets raars/fout heb gedaan..

Hoelang duurde het bij jullie, na het beëindigen van een lange relatie, dat je voor het eerst seks had met een ander? Ik vond het heel raar..
quote:kira_kira schreef op 30 oktober 2011 @ 13:40:

Hoelang duurde het bij jullie, na het beëindigen van een lange relatie, dat je voor het eerst seks had met een ander? Ik vond het heel raar..

Tuurlijk is het vreemd na een lange relatie. Je bent zo aan je ex gewend, weet wat hij lekker vond, wat jij lekker vond. En met een nieuwe bedpartner moet je dat allemaal weer uitvogelen.

Maar om nu te zeggen dat het raar of fout is.. nee. Jullie hebben er toch allebei van genoten? Niks mis mee dan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
As ik het zo lees (loep!) is het zo'n vier weken geleden. Lijkt mij helemaal niet raar hoor!

Maar met een nieuwe relatie zou ik nog ff wachten!
Maar met een nieuwe relatie zou ik nog ff wachten![/quote]

Jaaaaa daar ben ik eeeecht helemaal niet aan toe! Eerst dit allemaal afsluiten en verwerken. Ik denk dat dat ook niet goed is, om je meteen in iets anders te storten. Dit was dan ook gewoon puur seks. ( voor beide )

Het was gewoon een heel raar idee dat ik in bed lag met een ander zeg maar.
quote:kira_kira schreef op 30 oktober 2011 @ 13:50:

Maar met een nieuwe relatie zou ik nog ff wachten![/quote]

Jaaaaa daar ben ik eeeecht helemaal niet aan toe! Eerst dit allemaal afsluiten en verwerken. Ik denk dat dat ook niet goed is, om je meteen in iets anders te storten. Dit was dan ook gewoon puur seks. ( voor beide )

Het was gewoon een heel raar idee dat ik in bed lag met een ander zeg maar.

Ik heb het zelf wel eens gehad in zo'n situatie dat ik me echt zo vreemd voelde! Dan lag ik, na een lange relatie die over was, met iemand anders in bed en ik had het gevoel of ik helemaal uit mijn lijf was zeg maar. Zo weird!

Ben toen, na de daad, maar snel naar huis gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven