Rijinstructeur

12-01-2020 01:27 54 berichten
Verwijderd
anoniem_393610 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 16:34
95.43% gewijzigd
Hij kijkt altijd zo gek naar mij!

Afbeelding
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 12:14
3.48% gewijzigd
Waarom staat dit bij seks? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-01-2020 11:10
Waarom staat dit bij seks? :wtf:

Omdat TO zich heeft aangemeld voor deze prangende vraag..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nevermind
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 09:16
Reden: Herkenbaarheid en geen interesse TO
97.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zo’n viezerik als rij instructeur, dus ben direct gestopt bij die zaak. Ook altijd die opmerkingen over vrouwen die over zebrapaden liepen... zo seksistisch allemaal.
Zowizo schreef:
12-01-2020 12:16

Uiteraard mag je dragen wat je wil maar dan moet het ook niet raar zijn dat mensen kijken



wtf dit meen je echt he?
Marana schreef:
12-01-2020 12:52
wtf dit meen je echt he?
Nevermind TO is toch niet geïnteresseerd
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 09:17
Reden: Herkenbaarheid en geen interesse TO
57.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 09:27
Je bent de derde hier die kledingadvies geeft. Beseffen jullie dat dit neigt naar opmerkingen als 'had je maar geen kort rokje aan moeten doen'?

Je mag dus wel advies geven om zakelijker te kleden om zo professioneler over te komen. Maar je mag niet opmerken om minder sexy/bloot te kleden bij autorijlessen.

Wat klopt hier niet?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Desinteresse TO
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 09:18
Reden: Herkenbaarheid en geen interesse TO
96.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat gepast is bij autorijles, maar als ik iemand zie lopen met een minirok dan kijk ik even naar de benen. Vaak denk ik dan ‘ook niet flatteus’.
Als je met een diep decolleté gaat rondlopen wil je je tieten laten zien, doe daar dan ook niet hypocriet over.
Zowizo schreef:
12-01-2020 13:05
Nou ja wacht even voordat ik hier veroordeeld wordt, even nuanceren. Ik weet niet wat voor kleding TO draagt met rijles en dat praat het uiteraard niet goed want het maakt onze hele beroepsgroep tot schande. Je moet ten alle tijde professioneel blijven.

Wat ik meer bedoel is wanneer je bepaalde kleding draagt in het algemeen dat mensen kijken, hoeft niet altijd negatief te zijn toch?


Ok dan hebben wij een verschillend idee over de kleding die TO draagt. Dat heeft ze verder niet uitgelegd natuurlijk. Maar voor mij staat voorop dat je altijd professioneel moet blijven. En dat je het dus niet bij voorbaat al bij TO legt, dat zij zich anders moet kleden. Een normaal mens kleedt zich niet sexy voor een rijles, en daar ga ik dus vanuit.
hamerhaai schreef:
12-01-2020 13:13
Je mag dus wel advies geven om zakelijker te kleden om zo professioneler over te komen. Maar je mag niet opmerken om minder sexy/bloot te kleden bij autorijlessen.

Wat klopt hier niet?


Het is winter. Waarom ga jij er vanuit dat TO zich sexy/bloot kleedt tijdens een autorijles?
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
12-01-2020 13:13
Je mag dus wel advies geven om zakelijker te kleden om zo professioneler over te komen. Maar je mag niet opmerken om minder sexy/bloot te kleden bij autorijlessen.

Wat klopt hier niet?
Hier klopt niet dat je geen advies kan geven omdat je de situatie niet kent.

Minder sexy/bloot dan wat? TO draagt een blouse/trui en de rij-instructeur gluurt. Dat is alles wat we weten.

Waarom wordt er bij een man die onbeschoft gedrag vertoont, meteen gedacht dat TO dan wel te uitdagend gekleed zal zijn?

Voor hetzelfde geld is TO een pukkelige puberjongen met slierterig ongewassen haar en een fluoriserende coltrui.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 14:01
Hier klopt niet dat je geen advies kan geven omdat je de situatie niet kent.

Minder sexy/bloot dan wat? TO draagt een blouse/trui en de rij-instructeur gluurt. Dat is alles wat we weten.

Waarom wordt er bij een man die onbeschoft gedrag vertoont, meteen gedacht dat TO dan wel te uitdagend gekleed zal zijn?

Voor hetzelfde geld is TO een pukkelige puberjongen met slierterig ongewassen haar en een fluoriserende coltrui.
Als ze advies wil hebben over rijles en van instructeur wisselen had ze het niet in sex neergezet. Of misschien is het een hij, maar gluren naar een jongen in een coltrui is wat ongeloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-01-2020 14:16
Als ze advies wil hebben over rijles en van instructeur wisselen had ze het niet in sex neergezet. Of misschien is het een hij, maar gluren naar een jongen in een coltrui is wat ongeloofwaardig.
Het zijn net mensen hoor, die rij-instructeurs. Ieder z'n smaak :)

Volgens de OP wil TO trouwens alleen maar advies over of ze dit moet bespreken. Wat dat betreft, past dit topic niet op deze pijler.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 14:01
Minder sexy/bloot dan wat? TO draagt een blouse/trui en de rij-instructeur gluurt. Dat is alles wat we weten.

Waarom wordt er bij een man die onbeschoft gedrag vertoont, meteen gedacht dat TO dan wel te uitdagend gekleed zal zijn

Ik vind het dan weer bijzonder dat jij er meteen van uit gaat dat de rij-instructeur onbeschoft gedrag vertoond en gluurt.
Terwijl er al meerdere keren is aangegeven dat hij ook wel eens richting de leerling moet kijken, naar de zijspiegels bijvoorbeeld.
En misschien dat TO dat wel ziet als ‘gluren’.

Ik heb net als bijrijder geprobeerd om achter (..) de blouse/trui van de bestuurder te kijken, maar dan moest ik bekant bij diegene in zijn nek gaan hangen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2020 15:10
Ik vind het dan weer bijzonder dat jij er meteen van uit gaat dat de rij-instructeur onbeschoft gedrag vertoond en gluurt.
Terwijl er al meerdere keren is aangegeven dat hij ook wel eens richting de leerling moet kijken, naar de zijspiegels bijvoorbeeld.
En misschien dat TO dat wel ziet als ‘gluren’.

Ik heb net als bijrijder geprobeerd om achter (..) de blouse/trui van de bestuurder te kijken, maar dan moest ik bekant bij diegene in zijn nek gaan hangen.
Mijn ervaring is juist dat het gluren achter blouses/truien vanzelf gaat. Maakt niet uit of iemand dan tegenover me staat of naast me zit. Ik blijf kijken. Best ongemakkelijk soms, want ik heb echt moeite om me op de persoon zelf te focussen als er achter zijn/haar blouse/trui een etiketje uitsteekt.
Alle reacties Link kopieren
Enneh, waarom geven jullie TO kledingadvies als die instructeur niet gluurt?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-01-2020 13:44
Het is winter. Waarom ga jij er vanuit dat TO zich sexy/bloot kleedt tijdens een autorijles?
knap koud hoor in Noorwegen
rare kjøreinstruktør
Zowizo schreef:
12-01-2020 13:13
Voor mij maakt het niks uit iedereen moet zelf weten wat hij/zij draagt uiteraard alleen zou het kunnen dat het in die situatie (autorijles) de kleding niet gepast is? Of denk ik nu echt te ouderwets?
Inderdaad nogal ouderwetse opvatting. Iemand draagt wat hij of zij wil, inclusief sexy kledij. We leven niet in een maatschappij dat getypeerd wordt door burka’s etc, maar waar de individuele vrijheid hoog in het vaandel gedragen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hij probeert achter je blouse/shirt te kijken? Wat is er zo interessant aan de rugleuning van je stoel dan? :-P
.
Zowizo schreef:
12-01-2020 12:16
Ik ben zelf rij instructrice en ik heb "my share" ook wel gezien.
Ik zou beginnen met andere kleding dragen en wanneer hij dan nog "kijkt" kun je op zoek gaan naar een andere rijschool.
En ja wij hebben een extra oogspiegeltje om naar leerlingen te kijken of ze op de correcte wijze kijken.... niet om in bloesjes te kijken wat al haast onmogelijk is bij gewone kleding eerlijk gezegd...
Uiteraard mag je dragen wat je wil maar dan moet het ook niet raar zijn dat mensen kijken, ja rij instructeurs of leraren zijn ook maar gewoon mensen... heel apart...

Als rijinstructeur zou ik beginnen met stellen dat het sowieso niet acceptabel is om in bloesjes van leerlingen te zitten staren. En dan een hele dikke punt achter die zin zetten. En dan pas gaan nuanceren.

Jij begint verkeerd; jij begint met de verantwoording neer te leggen bij de leerling. Wat niet wil zeggen dat leerlingen niet ook een verantwoording hebben in de omgangsnormen. Maar wat wel wil zeggen dat jij begint met de verantwoording en dus de schuld neer te leggen bij het slachtoffer en dan pas gaat kijken naar de rol van de dader.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-01-2020 09:25
Als rijinstructeur zou ik beginnen met stellen dat het sowieso niet acceptabel is om in bloesjes van leerlingen te zitten staren. En dan een hele dikke punt achter die zin zetten. En dan pas gaan nuanceren.

Jij begint verkeerd; jij begint met de verantwoording neer te leggen bij de leerling. Wat niet wil zeggen dat leerlingen niet ook een verantwoording hebben in de omgangsnormen. Maar wat wel wil zeggen dat jij begint met de verantwoording en dus de schuld neer te leggen bij het slachtoffer en dan pas gaat kijken naar de rol van de dader.
Helemaal mee eens. Zowizo is hier helaas niet de enige die oppert dat slachtoffers dit soort ellende kunnen voorkomen door zich aan te passen. Sterker nog, in vrijwel elk topic over seksuele intimidatie of seksueel geweld kom je dit soort opmerkingen tegen.

Ik kan daar ontzettend boos om worden. Voor slachtoffers is het al moeilijk genoeg om dit bespreekbaar te maken. Op deze manier wordt hun ook nog eens bij voorbaat ingeprent dat ze de schuld in eerste instantie bij zichzelf moet zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Is het Rijschool 69 en heeft de instructeur een gele plaksnor en een vissershoedje op?
Herkenbaarheid en desinteresse TO
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 21-03-2020 09:19
Reden: Herkenbaarheid en geen interesse TO
92.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven