Rijm helden gezocht!

28-02-2020 13:04 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Broertje is jarig, wordt 20. Vorig jaar rond deze tijd werd bekend dat ie vader werd. Oepsie :proud:

Nu wil ik hem een pakje condooms met wat geld geven voor z'n verjaardag. Lijkt me leuk om op een kaartje een soort gedichtje te zetten, met iets dat we erg blij zijn met ons nichtje maar een 2e verassing niet hoeft. Ik kan alleen niet dichten.. Wie kan me helpen? Woorden als kut, lul, spuiten liever vermijden, wil het graag luchtig en met wat humor brengen.

Alvast bedankt! :flirting:
Joe.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-03-2020 13:43
Reden: ongepast
0.00% gewijzigd
Waarom zou je zoiets willen geven :facepalm:
Ik dacht dat het in de titel op deze pijler om een autocorrectie fout ging en dat er eigenlijk gezocht werd naar rim helden..
Alle reacties Link kopieren
Frederika-Jael schreef:
28-02-2020 15:58
Wat een gemeen bemoeizuchtig kut cadeau!!
.
Plus dat ze hem ook nog eens willen cremeren! Lekkere familie heb je dan.
SjaanRoeispaan schreef:
28-02-2020 16:07
.
Plus dat ze hem ook nog eens willen cremeren! Lekkere familie heb je dan.
Nee, ze hebben het nichtje gecremeerd en willen dat niet weer met een baby doen.
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
28-02-2020 16:00
Ik dacht dat het in de titel op deze pijler om een autocorrectie fout ging en dat er eigenlijk gezocht werd naar rim helden..
Afbeelding
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
28-02-2020 16:10
Nee, ze hebben het nichtje gecremeerd en willen dat niet weer met een baby doen.
.
Je hebt gelijk. Nou ik kan me wel voorstellen dat ze daar geen zin meer in hebben. Waar laat je de rommel?
Alle reacties Link kopieren
Super bedankt voor de gedichtjes, kan ik zeker wat mee!
Joe.
ViezeHond schreef:
28-02-2020 15:55
Eerst jouw pik in deze hoesje before you enter the poesje
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
28-02-2020 14:34
Ik zou dit ontzettend niet op prijs stellen als ik je broer was. Valt in de categorie 'we willen wel even helpen, hoor' als het zwanger worden niet lukt, bijvoorbeeld. Echt, waar bemoei je je mee.
Jeetje rustig, niet zo zwaar aan tillen joh. Alsnog bedankt voor je mening!
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Roxy21 schreef:
28-02-2020 14:32
Wat een kut kado, ik hoop dat hij er wel de humor van kan inzien. Maar wat moet hij met dat geld dan? In het broekje van een stripper stoppen? Een morning after pil van kopen?
Of is het geld het ''echte' kado?
Thanks! Neehoor hij krijgt een flink geld bedrag (kan ie wel gebruiken) met 1 of 2 condooms
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dol we ook zijn op jouw kleine wonder
We hebben geen zin in nog meer gedonder
Dus wil je voortaan erop of eronder
Doe het dan veilig, dat is ook nog gezonder
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben jij dat je dit grappig vindt?
Alle reacties Link kopieren
Vorige keer was schrikken maar voorkom breinaalden prikken.
En met dit kapotje om je pik, wordt die heks van je niet dik.
Ik hou van mn nichtje tot aan de maan, maar jullie hebben er niet echt je best op gedaan.
Op school gaan ze haar zeker pesten, spuit jij voortaan maar in een condoom, dat is het beste
Bloemenmeisje97 schreef:
28-02-2020 16:27
Jeetje rustig, niet zo zwaar aan tillen joh. Alsnog bedankt voor je mening!
Heb je nou echt zo’n bord voor je hoofd dat je niet doorhebt dat dit een gigantisch ongepast rot-idee is?
lise1985 schreef:
28-02-2020 22:20
Heb je nou echt zo’n bord voor je hoofd dat je niet doorhebt dat dit een gigantisch ongepast rot-idee is?
Precies dit, ik zou je met kado en al buiten zetten!
Hihi
Humor heb ik nie
Ik vind dat er fantastische vondsten tussen zitten! Echt waar.

En aan al die zeurpieten: ze heeft niet gevraagd wat jullie van zo een kado vonden, ze vroeg enkel inspiratie over een gedicht erbij.

Hoe mensen in een andere familie met mekaar omgaan, moei je daar eens niet mee.

(Alleen hoop ik dat het kleine nichtje, opdat de zinnen zouden rijmen, niet ongewenst overkomt. Maar zelfs daarvoor hebben sommigen een creatieve oplossing gevonden. Chapeau aan de meeste 'dichters, euh, 'dichteressen').

Mamme-zel
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
29-02-2020 12:28
Ik vind dat er fantastische vondsten tussen zitten! Echt waar.

En aan al die zeurpieten: ze heeft niet gevraagd wat jullie van zo een kado vonden, ze vroeg enkel inspiratie over een gedicht erbij.

Hoe mensen in een andere familie met mekaar omgaan, moei je daar eens niet mee.

(Alleen hoop ik dat het kleine nichtje, opdat de zinnen zouden rijmen, niet ongewenst overkomt. Maar zelfs daarvoor hebben sommigen een creatieve oplossing gevonden. Chapeau aan de meeste 'dichters, euh, 'dichteressen').

Mamme-zel
Volgens mij begrijpt TO beter dan jij dat de kritische opmerkingen hier, worden gemaakt vanuit goede bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Frederika-Jael schreef:
28-02-2020 15:58
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-03-2020 13:45
Reden: quote verwijderd / ongepast
36.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
29-02-2020 12:44
Volgens mij begrijpt TO beter dan jij dat de kritische opmerkingen hier, worden gemaakt vanuit goede bedoelingen.
TO begrijpt in ieder geval dat andere mensen ook hun eigen gevoel voor humor hebben en dat je daar vooral niet teveel op moet reageren.

Voor de rest... Leuk kado! Dit zou ook een kado zijn wat ik had kunnen geven. Humor mag best weleens schuren vind ik. Andersom had ik het hardste gelachen op het moment dat ik zo'n kado had gekregen, en vooral zeer zeker niet mezelf ongemakkelijk of mijn zus bemoeizuchtig gevonden.

Relax mensen. Het is maar een condoom.
Alle reacties Link kopieren
Juist. Humor verschilt. Daarnaast gaat het om broer en zus. Als TO de plank al misslaat met dit geintje, zal haar broer hooguit denken: 'Typisch weer Bloemenmeisje'! Niet meer en niet minder.

Althans, dat denk ik.
Don't be a fool, wrap your tool.

Geleerd van Geordie Shore. :P
Alle reacties Link kopieren
Als je de woorden LUL, SPUITEN en KUT wilt vermijden, kun je toch ook gewoon drie puntjes (...) zetten? Dit bijvoorbeeld:


Lief broertje,

Ik kende je al als kleine knul,
inmiddels ben je een potente gast met een grote …

Vroeger speelde je met míjn barbies rare spelletjes buiten,
Nu neem je liever echte meiden om je zaad in te …

Onbeschermd, domme jongen, en zo zit je na 9 mnd met dat kleine grut,
Schuif voortaan dit cadeau over je paal voordat je gaat stoten in die …
Alle reacties Link kopieren
Zo Schaapwolf, die is wel erg grof. Dan vond ik de andere rijmpjes gepaster. Maar ik sluit me bij degenen aan die het een ongepast cadeau vinden. Vraag me ook af wat de (ex-?)partner van broertje, moeder van zijn kind, ervan vindt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven