Rimmen, not done?

28-06-2011 20:58 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, kont likken?
nee, madeliefje, je bent niet de enige, hier nog eentje hoor, bij tijd en wijle...
Ik hou d'r wel van, zo nu en dan. Om te doen dan, om te krijgen heb ik niet zoveel mee. Wel eens gebeurd, wel "okee" maar van doen geniet ik meer. En ik kan me ook voorstellen dat een mannenkont voor vrouwen niet helemaal diezelfde aantrekkingskracht heeft als andersom (maar goed, da's ook maar mijn mening als heteroseksuele man ).

Moet er wel flink geil voor zijn.

En gaatjes moeten schoon zijn ja, maar dat gedoe over "ieeuw, zitten bacteriën in" of "weet je wel wat daar uitkomt", kom op zeg. Goeie seks hoort een beetje vies te zijn.
Goeie seks is ongeremde seks. Geen probleem als het gebeurd.
Madeliefje je bent niet alleen hoor! Vriendlief kan er ook erg van genieten als ik dat bij hem doe. Andersom precies hetzelfde, ook voor ons is het vaak voorspel op anale sex.

Het is in het begin alleen even vreemd (eerste keer) zet je je door dat ongemakkelijke gevoel dan is het heerlijk!
blij dat er nog meer mensen zo van genieten. Het is absolute intimiteit en met een vreemde zou ik het nooooit doen.

Als ik mijn vent zo ziet genieten....prachtig...dat je dat kunt delen!
Niet alle reacties gelezen.

Ja lekker toch, als alles lekker schoon gewassen is, geen probleem. Ontvangen en geven. Alleen bij een vaste relatie,dat dan weer wel
In mijn nieuwe relatie doe ik het - bij hem, hij vindt het heerlijk - voor het eerst. Hij is zelf ook vrij georiënteerd op mijn achterste. Anale seks dus ook helemaal ontdekt. En dat is super. En hij likt mij ook graag daar, al vind ik dát nou niet heel bijzonder. misschien wanneer ik me over dat ongemakkelijke gevoel kan zetten.

En hygiëne is een kwestie van goed wassen en ook de binnenkant meenemen
quote:Christiane04 schreef op 28 juni 2011 @ 22:25:

Nooit van gehoord.

Nooit gedaan.

Niet van plan ooit te gaan doen.Zeg nooit nooit.
nou ik doe het wel bij mijn vriendin

die vind het heerlijk
Goed, ik zit dus in de slow section wat dit betreft. Ik ga vanavond maar eens experimenteren.
Geen probleem mits overall frisse dame..
En wat als één van de partners een behaarde Anus heeft!
quote:blogger schreef op 05 juli 2011 @ 13:48:

En wat als één van de partners een behaarde Anus heeft!

Dan scheren of niet rimmen.

Zo bef ik ook geen vrouw met een enorm oerwoud tussen d'r benen. Beetje verzorgd daar beneden lijkt me toch geen absurde verwachting.
quote:hans66 schreef op 28 juni 2011 @ 23:46:

Ik zal nooit ofte nimmer met mijn tong penetreren. Ik vraag me af of de kringspier niet te strak is, en de tong te glibberig, of ik moet er een keiharde priem ervan maken. Ik vind dat vies. Voor mij zal penetreren niet een deel van rimmen zijn.Ik heb sinds kort een nieuwe relatie zij likt mijn kontje ook en het voelt heerlijk. Alleen als we samen in bad hebben gezeten. Ze pijpt en likt mijn kont. Ook stopt ze regelmatig tijdens het pijpen een vinger in mijn kont en ik moet zeggen het voelt heerlijk en kom dan heel heftig klaar
ik dacht vroeger dat een vinger in de anus iets voor homo s was

maar sinds kort heb ik dat met mijn vriendin ervaren

oftewel ze heeft haar vinger bij me ingebracht en tot mijn verbazing vond ik het super lekker en geil!!!!

en ik ben toch wel 100% hetero
Waarschijnlijk wordt de associatie tussen rimmen en homo's gelegd, omdat de enige manier voor homo's om te neuken anaal was (althans dat beeld heb ik - misschien ten onrechte - bij homo's). Misschien ook omdat er niet gebeft kan worden, en dus dan maar gerimd. Dat was mijn beeld, en misschien ook van anderen, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te gelden toen.

Een erogene anus is niet voorbehouden aan homo's. Er zijn ook hetero-mannen en vrouwen (lesbisch en heteroseksueel) die een erogene anus hebben, en dus opgewonden raken bij rimmen. De berichten in dit topic bewijzen dat dus.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven