Seks als vrouw

02-11-2013 21:42 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, klinkt dom. En er zullen ook weinig vrouwen zijn die dat met hun man willen neem ik aan. En toch wil ik het, verkleed en opgemaakt als vrouw sex hebben met een andere vrouw.

Ben ik rijp voor de psych?
Ligt er aan of het een obsessie of gewoon een fantasie (die je al dan niet uit wil voeren) is.
Wat zegt jouw vrouw ervan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is een fantasie die ik graag wil uitvoeren. Ben helaas single op dit moment.
Alleen als je de psych zelf betaald
Als dat een wens van jou is moet je het

doen.genoeg gekke vrouwen

die dat willen.
geniet van het leven
quote:rajab schreef op 02 november 2013 @ 21:45:

Het is een fantasie die ik graag wil uitvoeren. Ben helaas single op dit moment.

Wrs geeft dat wat meer mogelijkheden. Ik denk dat je niet heel makkelijk een vrouw vindt die dit ook aantrekkelijk vindt.

Ik zou betaalde seks eens overwegen.
Verkleed je je vaker als vrouw?
Wat een aandachttrekkerij weer.
Ik denk niet dat je rijp bent voor de psych hoor.
GEwoon naar een prostituee gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik snap de OP niet.

Als je wilt wat je titel zegt moet je juist met een man tussen de lakens
Ja, rijp voor de psych.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 november 2013 @ 22:26:

ik snap de OP niet.

Als je wilt wat je titel zegt moet je juist met een man tussen de lakensWaarom?
hij wil toch seks als vrouw. De meeste vrouwen hebben seks met een man dus
Ja, verkleed me sinds kort vaker als vrouwquote:sim33 schreef op 02 november 2013 @ 21:58:

Verkleed je je vaker als vrouw?
quote:rajab schreef op 02 november 2013 @ 21:42:

Tja, klinkt dom. En er zullen ook weinig vrouwen zijn die dat met hun man willen neem ik aan. En toch wil ik het, verkleed en opgemaakt als vrouw sex hebben met een andere vrouw.

Ben ik rijp voor de psych?Take it easy rajab. Jij bent gelukkig niet rijp voor de psych. Jij bent heel normaal en hebt een spannende fantasie, maar zoals iemand hier zei, je zult niet 123 de vrouw vinden (en hier zeker niet) die dat begrijpt en daar graag aan mee doet. Verdiep je in het "femdom" gebeuren en ga op BDSM sites kijken, dan ben je al in de goede richting.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 november 2013 @ 22:40:

hij wil toch seks als vrouw. De meeste vrouwen hebben seks met een man dusIk ben vrouw. En ik wil best seks met een vrouw.
Dan gaan we daten hahaquote:sim33 schreef op 02 november 2013 @ 22:44:

[...]

Ik ben vrouw. En ik wil best seks met een vrouw.
quote:sim33 schreef op 02 november 2013 @ 22:44:

[...]

Ik ben vrouw. En ik wil best seks met een vrouw.als dat een sollicitatie is, nee dank je
Thnx!quote:Alisio schreef op 02 november 2013 @ 22:43:

[...]

Take it easy rajab. Jij bent gelukkig niet rijp voor de psych. Jij bent heel normaal en hebt een spannende fantasie, maar zoals iemand hier zei, je zult niet 123 de vrouw vinden (en hier zeker niet) die dat begrijpt en daar graag aan mee doet. Verdiep je in het "femdom" gebeuren en ga op BDSM sites kijken, dan ben je al in de goede richting.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 november 2013 @ 22:26:

ik snap de OP niet.

Als je wilt wat je titel zegt moet je juist met een man tussen de lakensNee, je snapt het niet helemaal, maar het is niet erg. Wanneer je ooit een moment hebt, toets "(forced) feminization" of "femdom" op google en je wordt vanzelf wijs. Wij gaan het hier niet iedere keer uitleggen.
Je hebt je dus al vaker verkleed als vrouw. Is deze behoefte sterk? Wil je het liefst altijd vrouw zijn? Of af en toe? Of alleen deze ene keer..??? Ben je misschien transseksueel?
quote:Alisio schreef op 02 november 2013 @ 22:55:

[...]

Nee, je snapt het niet helemaal, maar het is niet erg. Wanneer je ooit een moment hebt, toets "(forced) feminization" of "femdom" op google en je wordt vanzelf wijs. Wij gaan het hier niet iedere keer uitleggen.
Ik wil het af en toe, ben geen trans. Maar heb af en toe de behoefte, vind het prettig zitten, en ja, het windt me ook op.quote:sim33 schreef op 02 november 2013 @ 22:58:

Je hebt je dus al vaker verkleed als vrouw. Is deze behoefte sterk? Wil je het liefst altijd vrouw zijn? Of af en toe? Of alleen deze ene keer..??? Ben je misschien transseksueel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven