Seks gehad maar beetje spijt…

19-03-2023 20:10 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
G
sanlavive wijzigde dit bericht op 14-01-2024 03:36
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet nog een keer sex hebben? Of is dat vergezocht?
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een beetje apart om spijt te hebben van seks alleen maar omdat iemand te lief en niet dominant was. Jij had toch ook aan kunnen geven wat je fijn vindt? En heel normaal om niet meteen de eerste keer dat te doen, beetje aftasten toch...

En wat je ermee moet: niks. Voortaan van tevoren communiceren wat je verlangt in bed.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
19-03-2023 20:16
Niet nog een keer sex hebben? Of is dat vergezocht?
Dat lijkt me een no-brainer.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Maar hoe had je dat ooit kunnen weten als je geen seks met hem had gehad? Nu ben je wijzer geworden; op dit gebied passen jullie (nu nog) niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Charlie591 schreef:
19-03-2023 20:21
Maar hoe had je dat ooit kunnen weten als je geen seks met hem had gehad? Nu ben je wijzer geworden; op dit gebied passen jullie (nu nog) niet bij elkaar.
Ja inderdaad, alleen hadden we hiervoor een heel leuke band, ook vriendschappelijk.. dat is nu door de seks anders geworden
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat niet lekker ruiken lijkt me voor nu het grootste probleem. Dat verandert niet en is belangrijk qua aantrekkingskracht. Dominantie zou ik nog wel een gesprekje en een poging aan durven wagen. Kan me voorstellen dat een man de eerste keer zijn dominante kant wat tempert of nog niet laat zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste keer met een nieuw iemand is sowieso wennen.
Lekker ruiken is wel een dingetje maar voor de rest denk ik het mag ook wat tijd kosten toch
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
19-03-2023 20:16
Niet nog een keer sex hebben? Of is dat vergezocht?
Ja betwijfel ik ook inderdaad
Alle reacties Link kopieren Quote
Skawa schreef:
19-03-2023 20:29
De eerste keer met een nieuw iemand is sowieso wennen.
Lekker ruiken is wel een dingetje maar voor de rest denk ik het mag ook wat tijd kosten toch
Ja dat klopt ook zeker! Misschien is het ook dat ik andere mannen gewend ben waarbij het wel meteen heerlijk en geweldig was.. nu ga ik een beetje vergelijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik denk dan met mijn ouwe kop: Wacht gewoon met seks, met samen dingen doen en misschien een beetje zoenen en knuffelen kun je iemand ook ruiken en als dat niks is hoef je niet meer te seksen.

En misschien had ie zich niet lekker gewassen en dan ruiken de meeste mensen toch ook wat muf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sanlavive schreef:
19-03-2023 20:22
Ja inderdaad, alleen hadden we hiervoor een heel leuke band, ook vriendschappelijk.. dat is nu door de seks anders geworden
Je was niet aan het daten om nieuwe vrienden te leren kennen toch?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
19-03-2023 20:33
Je was niet aan het daten om nieuwe vrienden te leren kennen toch?
Nou ik ken hem al jaren, en ineens kwam vorige week een zoen.. er sprong een vonk over en gisteren wat drankjes gedronken en hij is wel echt zo lief…. Toen kwam er van het één het ander
Spijt? Als je het niet meer ziet zitten, laat je het erbij. Prima toch.
Alle reacties Link kopieren Quote
nitflex schreef:
19-03-2023 20:36
Spijt? Als je het niet meer ziet zitten, laat je het erbij. Prima toch.
Ja
sanlavive wijzigde dit bericht op 14-01-2024 03:36
23.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat niet lekker ruiken zou voor mij wel een afknapper zijn, zeker als het halverwege zijn lichaam is.
Ben zelf ook niet dominant in bed, maar wat stevigheid kan je aanleren, toch?
Wel eens seks gehad met iemand, waarbij de eerste keer echt rampzalig was. Echt rampzalig. Waar hij links ging, ging ik rechts. Incl kopstoten, slappe bedoelingen, droogheid en 1 en al ellende :rofl: .
Echter werd het de 2e keer stukken beter en uiteindelijk de beste seks ooit mee gehad.
Maar goed. Je moet het wel “voelen”. Diegene vond ik ondanks de slechte seks wel direct mega aantrekkelijk. Vaak vind ik zweet van sekspartners ook niet vies ruiken. Gewoon omdat ik diegene leuk/lekker vindt. Niet dat ik met vies ruikende mannen in bed lig, maar soms ruik je toch “wel eens iets” van elkaar en bij partners vind ik dat vaak niet storend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vieze piemel? Jammer dat je dat nooit van te voren kan weten hé....
Het niet lekker ruiken, is dat echt zijn lichaamsgeur of ruikt hij na een douche wel lekker? Dat zou verschil kunnen maken.

Dominantie is aan te leren als iemand er de ‘lol’ of geilheid van inziet.
Zo wil ik bijvoorbeeld geen dominante man in het dagelijkse leven maar waardeer wel af en toe dominantie in bed. Een lieve man kan dat ook geven, net als dat ik een rol kan aannemen.

Weet je wat je wil? Wil je veiligheid of sta je seksueel meer ‘aan’ bij onveiligheid? Kun je het vergelijken loslaten en dit zien als een nieuwe ervaring waarbij je vanuit intimiteit verder gaat onderzoeken?

Spijt hebben klinkt niet denderend. In dit geval zou ik luisteren naar je gevoel. Je kan het ook aankijken en bespreekbaar maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
En die van vorige week is al weer uit the picture?
Alle reacties Link kopieren Quote
Was het echt zijn lichaamsgeur die je niet lekker vond ruiken? Als je iemands lichaamsgeur niet lekker vindt, gaat het nooit werken. Het is een zgn dissatisfier, als je zijn lichaamsgeur fijn vindt betekent dat niet direct dat die persoon bij je past, maar als je zijn lichaamsgeur niet fijn vindt weet je wel zeker dat hij niet bij je past.
Sanlavive schreef:
19-03-2023 20:38
Ja denk dat ik het laat weten, weet niet hoe ik dit ga formuleren maar denk er even over na
Misschien vond hij jou ook wel niet lekker ruiken, haha!

En anders, vond het een leuke avond samen, maar ik denk dat we dit niet nog een keer moeten doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mika2022 schreef:
19-03-2023 21:17
En die van vorige week is al weer uit the picture?
Ze zegt toch dat ze zeer actief aan het daten is.
Of mag je maar 1 persoon tegelijk daten en moet je ook nog eens trouw zijn aan die persoon?
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt alsof je hem niet echt leuk vindt .

Hij vindt jou erg leuk en hij is erg lief. En dat is het. En hij stinkt. Ik denk dat je hem moet vertellen dat dit hem niet gaat worden. Tenzij je hem aan het lijntje wilt houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mika2022 schreef:
19-03-2023 21:17
En die van vorige week is al weer uit the picture?
SLUT SHAMING!!!!
You're not wrong, you're an asshole

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven