Seks gehad maar beetje spijt…

19-03-2023 20:10 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
G
sanlavive wijzigde dit bericht op 14-01-2024 03:36
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
20-03-2023 09:01
je hebt dus geen spijt van de seks, maar de seks was gewoon bagger
als het goeie seks was geweest, was er niks aan de hand?

alleen als je echt iets in hem ziet (relatie) kun je hem vaker zien, en kijken of de seks beter wordt
zo niet: afkappen
Denk meer spijt dat ik mijn lichaam aan heb gegeven.. en het bij hem tegenviel, had liever willen wachten of gewoon helemaal niet… en ik heb nu veel pijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Pijn? Was het de eerste keer seks voor je?

Of bedoel je andere pijn?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
20-03-2023 20:54
Pijn? Was het de eerste keer seks voor je?

Of bedoel je andere pijn?
Nee dat niet, maar daar beneden wel veel pijn.. heb ook wel lange tijd niets meer met iemand gedaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Het deed jou pijn? En je zei niks tegen hem? En je vindt het jammer dat het hem tegenviel? Zei hij dat seks met jou tegenviel?

Meid, je hebt je prioriteiten niet in orde. Seks moet voor jou even leuk zijn als voor hem. En als het pijn doet, zeg je dat en dan stopt hij gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan hem gegeven nog wel. Als je het zo ziet is casual sex misschien geen goed idee.
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Sanlavive schreef:
20-03-2023 20:56
Nee dat niet, maar daar beneden wel veel pijn.. heb ook wel lange tijd niets meer met iemand gedaan
Dat is vervelend inderdaad, misschien was je toch niet helemaal opgewonden genoeg.

Weet je, spijt is wat de geit schijt en daar heb je helemaal niks aan. Het was een ervaring en je bent er -als het goed is- wijzer uitgekomen.

Volgende keer weet je dat je op de rem moet als het niet helemaal lijkt te kloppen.
Heb je het veilig gedaan? Je zei dat hij niet helemaal lekker rook, kan het zijn dat er iets gaande is bij je?
...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven