Seks gehad maar beetje spijt…

19-03-2023 20:10 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
G
sanlavive wijzigde dit bericht op 14-01-2024 03:36
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
je hebt dus geen spijt van de seks, maar de seks was gewoon bagger
als het goeie seks was geweest, was er niks aan de hand?

alleen als je echt iets in hem ziet (relatie) kun je hem vaker zien, en kijken of de seks beter wordt
zo niet: afkappen
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou toch wat zijn als je elke keer als je tegenvallende sex hebt, verplicht door moet met zo iemand (en hem allerlei dingen moet gaan aanleren zoals dominantie en douchen).

Je moet een hoop kikkers neuken voor je je prins vindt.
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
20-03-2023 09:05
Het zou toch wat zijn als je elke keer als je tegenvallende sex hebt, verplicht door moet met zo iemand (en hem allerlei dingen moet gaan aanleren zoals dominantie en douchen).

Je moet een hoop kikkers neuken voor je je prins vindt.
Misschien dan niet je jarenlange vrienden neuken, die verdienen bij tegenvallende seks toch wel wat meer overweging dan een normale date...
Alle reacties Link kopieren Quote
Dominantie kun je niet aanleren
Alle reacties Link kopieren Quote
Dropdrop schreef:
20-03-2023 09:09
Misschien dan niet je jarenlange vrienden neuken, die verdienen bij tegenvallende seks toch wel wat meer overweging dan een normale date...
Een normale date zou je daarna nooit meer zien en deze man kan gewoon een goede vriend blijven.
Want je wil toch hopelijk niet zeggen dat je door die neukpartij verplicht bent een relatie aan te gaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
20-03-2023 09:25

Want je wil toch hopelijk niet zeggen dat je door die neukpartij verplicht bent een relatie aan te gaan?
Nee maar to is hier toch aan het reflecteren op een vonk die ze voelde bij een vriend. Dat vind ik wel terecht. Het reflecteren. De uitkomst is aan haar.

Bij een date vind ik dat anders. Hoef je ook niks uit te leggen.

Als ze vrienden wil blijven met deze man, zullen ze er waarschijnlijk wel even over moeten praten.
Blossom schreef:
20-03-2023 09:12
Dominantie kun je niet aanleren
Bullshit, sommigen zijn zich er niet van bewust.
Mannen die roepen dat ze van nature dominant zijn, zijn ook ergens begonnen. Vele smaakjes mogelijk.

Uitspraak ergens op gebaseerd?
Als je geen zin meer hebt om seks met hem te hebben, moet je dat natuurlijk niet doen.

TO twijfelt zelf met wat ze wil dus krijgt ze verschillende invalshoeken. Ik neem aan dat ze zelf uiteindelijk wel kan bepalen wat ze ermee moet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yara schreef:
20-03-2023 10:41
Als je geen zin meer hebt om seks met hem te hebben, moet je dat natuurlijk niet doen.
het is iets wat veel vrouwen doen, en weinig over praten
seks hebben, is minder moeite, dan het gezeik, dat je krijgt, als je het niet doet
er wordt veel geneukt, om van het gezeik af te zijn
Lila-Linda schreef:
20-03-2023 10:44
het is iets wat veel vrouwen doen, en weinig over praten
seks hebben, is minder moeite, dan het gezeik, dat je krijgt, als je het niet doet
er wordt veel geneukt, om van het gezeik af te zijn
Ja, meestal in relaties. Dat lijkt me voor je eigen seksleven heel beschadigend. Zonde.

Over seks praten is ook lastig als je het niet gewend bent. Heeft ook te maken met überhaupt weten wat je in bed wil en lekker vind en dan nog een beetje begrijpend verwoorden naar je partner. In dat opzichte vond ik een beetje rondsletten best handig. Daarvoor had ik vrij saaie seks, het was best lekker maar kon nog zoveel beter. Bij voorspelbaarheid heb ik er weinig zin in, wordt het inderdaad een moetje. Het is leuker als je het er gewoon schaamteloos over kan hebben. Ook kijken wat je zelf kan aanzwengelen met eigen gedrag, verleiden en beetje hongerige slet uithangen. Heerlijk.

TO hoeft niks met haar date. Ze hebben maar 1 keer seks gehad. Die viel tegen. Dan kun je een afweging maken, zit er nog potentie in en wat zegt je lichaam en gevoel? Dat laatste zou ik zeer serieus nemen. Even goeie vrienden maar geen fysieke klik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga nog twee keer.
1e keer = kennismaken, alles is onwennig
2e keer = de beste
3e keer = besluiten of het een blijvertje is.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Qua tegenvallen eens met bovenstaande reacties, de eerste keer is vaak even wennen. Maar het niet lekker ruiken verhaal is toch wel een dealbreaker voor mij.
Heb het met 2 mannen meegemaakt dat hun voorvocht oid erg sterk rook, en niet op een manier die ik aangenaam vind, dan past die man dus niet bij mij. Ik heb er dan geen zin in om met tegenzin bepaalde handelingen te verrichten, en de man in kwestie kan daar weinig aan doen, gezien het niet een hygiene probleem is. Ja dan haak ik dus af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yara schreef:
20-03-2023 11:03


TO hoeft niks met haar date. Ze hebben maar 1 keer seks gehad. Die viel tegen. Dan kun je een afweging maken, zit er nog potentie in en wat zegt je lichaam en gevoel? Dat laatste zou ik zeer serieus nemen. Even goeie vrienden maar geen fysieke klik.
dat was precies het advies, dat ik haar gaf
;)
Lila-Linda schreef:
20-03-2023 11:35
dat was precies het advies, dat ik haar gaf
;)
Uitstekend advies :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt het geprobeerd maar dit was het toch niet.
Ik zou niet perse inhoudelijke feedback geven als je het bij vriendschap wil laten.
Zeg iets van. Je bent voor mij een hele lieve fijne vriend maar seksueel voel ik de aantrekkingskracht niet helemaal en ik hoop dat we gewone vrienden kunnen zijn.
hij is te zacht/lief.. ik hou meer van dominantie tijdens de seks

Kon hij dat weten? Misschien hield hij zich wel in omdat het de eerste keer was.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
20-03-2023 12:03
Kon hij dat weten? Misschien hield hij zich wel in omdat het de eerste keer was.
Indien TO de moeite had genomen te communiceren en aan te geven wat zij wil had hij het kunnen weten, maar goed, dat is blijkbaar heel lastig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabbieehhhh schreef:
20-03-2023 12:10
Indien TO de moeite had genomen te communiceren en aan te geven wat zij wil had hij het kunnen weten, maar goed, dat is blijkbaar heel lastig.
natuurlijk is dat lastig, de eerste keer!
dat maakt de eerste keer met iemand ook zo spannend
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
20-03-2023 12:12
natuurlijk is dat lastig, de eerste keer!
dat maakt de eerste keer met iemand ook zo spannend
Tuurlijk, maar dan kun je de ander niet verwijten dat hij niet aan de verwachting voldoet. Het kan inderdaad heel goed zijn dat hij juist veel voorzichtiger gedaan heeft dan hij normaal zou doen omdat hij ook niet weet dat zij dominant prettig vind. Het is gissen op dit moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat dit over die kleine meneer die zijn zaakjes zo lekker op orde heeft?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabbieehhhh schreef:
20-03-2023 12:10
Indien TO de moeite had genomen te communiceren en aan te geven wat zij wil had hij het kunnen weten, maar goed, dat is blijkbaar heel lastig.
Ik heb ook gezegd dat hij wel ruwer met me mag zijn haha, dan weet je dat ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
20-03-2023 16:12
Gaat dit over die kleine meneer die zijn zaakjes zo lekker op orde heeft?
Nee jongedame
Alle reacties Link kopieren Quote
Sanlavive schreef:
20-03-2023 16:24
Ik heb ook gezegd dat hij wel ruwer met me mag zijn haha, dan weet je dat ook
Ah, als hij daar niets mee doet dan ligt het inderdaad niet bij jou. Maar de geur blijft voor mij toch wel afknapper 1. Denk dat het eerdere advies hier , wel aangeven dat er voor jou niet meer inzit, zonder de details te benoemen de beste weg is als je de vriendschap wil behouden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blossom schreef:
20-03-2023 09:12
Dominantie kun je niet aanleren
Hangt er vanaf waarom iemand zich wel of niet dominant uit. Als het is omdat vanille seks aangeleerd gedrag is, omdat je het koppelt aan respect hebben en liefde, etc en dat dat is hoe je goede seks hebt, kan het best werken om iemand de veiligheid terug te geven dat het ok is als je dominant bent of ruwer bent.

Ik kan zelf ook dominanter zijn, net als zacht lief en volgzaam. Voor dominantie heb ik vertrouwen nodig. Zowel om zelf dominanter te zijn als dat een partner dat mag zijn naar mij. Elkaar leren kennen en uitdagen/stimuleren kan dan kantjes naar voren halen die je niet van de ander wist.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stom ik heb gewoon best veel spijt, maar kan het niet terugdraaien…

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven