Seks in bijzijn van je kind?

15-10-2020 11:07 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een niets toevoegend topic op mijn vrije dag!
Op feestboek kwam ik een discussie/topic tegen, iemand zei dat ze seks had in de woonkamer met haar baby van 4 maanden een paar meter verderop in de box. De een vond het schandalig dat ze dit deed en dat ze een slechte moeder was, de ander vond er ook niets mis mee, de baby kon het tenslotte niet zien.

Hoe denken de Viva dames hierover?

To trapt af, ik zou het zelf niet zo gauw doen, maar 'schandalig' vind ik het ook weer niet.
Als we op vakantie zijn slapen we bijna altijd met z'n vieren op een hotelkamer. We zijn redelijk bedreven geraakt in geluidsloos seks hebben. Tenminste, dat denken we zelf.
Genoeg
anoniem_372700 wijzigde dit bericht op 16-10-2020 23:19
Reden: Teveel info
98.79% gewijzigd
beetjegek schreef:
15-10-2020 12:03
Nood breekt wet. Pas toen ze echt bewust werden van hun omgeving deed ik dat niet meer nee. En ze moesten diep slapen. Honden en katten gaan naar je zitten kijken dus die moeten ook weg.
Honden gaan echt erbij zitten. Zo raar. Wij waren laatst bezig op de bank en net op het moment dat ik klaarkwam, sprong de hond op de bank en ging lekker tegen me aan liggen.

Gast. Doe es niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het vooral voor jezelf raar kan zijn. Die baby krijgt dat niet mee.
En tijdens de zwangerschap heb je toch ook sex? (Als het goed is), dan zit zo'n baby op de 1e rij.

Zelf heb ik het wel in 1 kamer gedaan met mijn baby van 2 maanden in het wiegje naast het bed.
Later, vaak ons momentje genomen als kind voor de t.v. zat.
Heeft nooit iets gemerkt.
Nog later aan kind de voorlichting gegeven, inclusief dat sex iets is om van te genieten, wat mensen doen als ze van elkaar houden.....
En dat als de slaapkamerdeur bij papa en mama dicht is, dit niet zonder reden is.
Reactie: "ieuw, dan laat ik die dicht, dat wil ik echt niet weten". Haha.
Gelukkig nog nooit betrapt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Mee een thanx

We zitten er niet op te wachten om betrapt te worden, maar het is wel een paar keer gebeurd, ook in eh, nogal compromitterende posities. Onze dochter heeft ook wel 's onze la met toys geopend. Niet dat we het haar uitgebreid willen vertellen, maar ze mag best weten dat seks meer is dan frunniken onder het dekbed met het licht uit.
VanPoeshoven schreef:
16-10-2020 12:01
Mee een thanx

We zitten er niet op te wachten om betrapt te worden, maar het is wel een paar keer gebeurd, ook in eh, nogal compromitterende posities. Onze dochter heeft ook wel 's onze la met toys geopend. Niet dat we het haar uitgebreid willen vertellen, maar ze mag best weten dat seks meer is dan frunniken onder het dekbed met het licht uit.
Hahaha, toen ik hier net woonde en alles nog in dozen zat, was zoonlief 2.5. Ik had een vriendin op bezoek en de meneer van de woningbouw was een deur aan het schaven. Net op het moment dat die meneer binnenkomt, haalt mijn zoon een vibo uit een van die dozen en zegt "Kijk mama, een raket!"

Oops.
Alle reacties Link kopieren
Ach, alles zo in fases. Nu de baby een peuter is, vind ik het minder fijn.

Maar het eerste jaar lag baby in de cosleeper en vroeg om de 3/4 uur een borstvoeding.
In praktijk lag ik dus eerst op de linkerzijde kind te voeden, daarna aan de rechterzijde de man in beeld en dan weer links de baby. Met beetje slaap ertussen doorgaans.
Het is zoals het is, die paar jaar van je leven.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Met een kind erbij in de kamer zou ik niet in de gordijnen gaan hangen trouwens. We houden daarin ook wel rekening met wakkere kinderen.
Met de puber in co-ouderschap is dat relaxed, de week dat ze er niet is, is er toch meer vrijheid.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op alle slaapkamerdeuren een badkamerslot. Als je behoefte hebt aan privacy, doe je de deur op slot.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat co-ouderschap....
Is wel off topic, maar toch.
Ik ben nog gewoon samen met de vader van mijn kind.
En ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn kind om het weekend of zelfs om de week moet missen, maarrrrr....
Veel vrienden die inmiddels gescheiden zijn en dan (pre-coronatijd) lekker er op uit konden. Dates, terrasjes, meidenavonden, wilde sex, of gewoon helemaal niks.
Pfff
Soms klinkt het aanlokkelijk.
Afin, terug on topic.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
16-10-2020 23:02
Ja, dat co-ouderschap....
Is wel off topic, maar toch.
Ik ben nog gewoon samen met de vader van mijn kind.
En ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn kind om het weekend of zelfs om de week moet missen, maarrrrr....
Veel vrienden die inmiddels gescheiden zijn en dan (pre-coronatijd) lekker er op uit konden. Dates, terrasjes, meidenavonden, wilde sex, of gewoon helemaal niks.
Pfff
Soms klinkt het aanlokkelijk.
Afin, terug on topic.
Haha!
Ik denk dat het qua toon uitmaakt dat het niet mijn puber is, maar die van mijn man. Ik zou het niemand aanraden hoor, scheiden zodat je meer privacy hebt ;)
Maar nu het eenmaal zo is, is het best lekker.
Hips, hopsakee en pierlala.
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:24
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
Is je seksleven zo ingedut dat je alleen maar seks in bed hebt en je niet kunt voorstellen dat ergens anders ook leuk is?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-10-2020 12:19
Is je seksleven zo ingedut dat je alleen maar seks in bed hebt en je niet kunt voorstellen dat ergens anders ook leuk is?
Nou er zijn zat plekken om seks te hebben, maar over het algemeen begint het meestal wel in bed. Wanneer daar een klein kind tussen in ligt of naast ligt ga je daar niet even lekker liggen te ketsen naast dat kind.
Vind ik wel de grootste afknapper die er is.
Maar dat is persoonlijk, sommige hebben daar geen problemen mee.
Alle reacties Link kopieren
Nog erger is het als je kind ligt te bonken en jij dat hoort.
Het lijkt wel of mensen steeds preutser worden.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:24
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
Mijn seksleven speelt zich zelden af in bed. Dus voor mij zou het geen probleem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-10-2020 12:19
Is je seksleven zo ingedut dat je alleen maar seks in bed hebt en je niet kunt voorstellen dat ergens anders ook leuk is?
Nee.
Ondertussen zijn mijn baby's bijna allemaal volwassen en heb ik een verse vriend waar ik een zeer bloeiend seksleven mee heb. Maar toen ik nog getrouwd was en verse moeder was had ik idd geen behoefte om buiten het bed allerlei escapades uit te halen. Het was meer 's avonds bekaf in bed ploffen en elkaars warmte even opzoeken. Dat deed ik in die tijd graag in bed ja. Zonder kind.
...
Alle reacties Link kopieren
Thecrew schreef:
19-10-2020 11:44
Het lijkt wel of mensen steeds preutser worden.
Het is meer dan 20 jaar geleden dus dat valt wel een beetje mee.
Mijn seksleven heeft ná mijn huwelijk een enorme boost gekregen.
...
wolkewitje schreef:
16-10-2020 12:35
Wij hebben op alle slaapkamerdeuren een badkamerslot. Als je behoefte hebt aan privacy, doe je de deur op slot.
Dat vind ik dan weer bijzonder. En dat bedoel ik zeker niet veroordelend.

Wij hebben alleen op de wc-deur in de hal een slot, omdat gasten dat wensen. Verder kan bij ons niets op slot. Badkamers, slaapkamers wc boven. Helemaal niks.

Hier is de afspraak dat je in feite niks te zoeken hebt in andermans kamer, en dat respecteren we van elkaar. Moet je er toch zijn, dan overleg/vraag je even, en altijd kloppen voor je binnen gaat.

Ouders én kinderen. Vuile was moet in de wasmand, anders wordt het niet gewassen. De schone was ligt gevouwen en (gestreken indien nodig), klaar op een plank in de bijkeuken. Zelf opruimen!

Ik ben moeder en partner, geen werkster.

We zijn 1x aangesproken door dochter over iets al te "luidruchtige liefde", maar ik beroep me er op dat je ouders horen seksen, leuker is dan je ouders horen ruzie maken!
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
22-10-2020 12:05


We zijn 1x aangesproken door dochter over iets al te "luidruchtige liefde", maar ik beroep me er op dat je ouders horen seksen, leuker is dan je ouders horen ruzie maken!
Dan hoor ik de mijne liever ruzie maken.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
22-10-2020 17:44
Dan hoor ik de mijne liever ruzie maken.
Nou idd...
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
17-10-2020 12:19
Is je seksleven zo ingedut dat je alleen maar seks in bed hebt en je niet kunt voorstellen dat ergens anders ook leuk is?
Waarom zou je ergens anders seks hebben als je de ruimte en zachtheid van een bed hebt? Die boot, schuur, auto, paardenbox, w.c , buiten en ga zo maar door heb ik wel gehad hoor...
Alleen uitkijken dat ik er niet uitval...
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
22-10-2020 12:05

Ouders én kinderen. Vuile was moet in de wasmand, anders wordt het niet gewassen. De schone was ligt gevouwen en (gestreken indien nodig), klaar op een plank in de bijkeuken. Zelf opruimen!

Huh??
patsy--stone schreef:
15-10-2020 11:33
En hoe denk je dat de mensen dat doen die in een yurt leven?
Al die honderdduizenden mensen die in een yurt leven?
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
30-10-2020 04:12
Al die honderdduizenden mensen die in een yurt leven?
Maar het is wel zo....
Yurt, hut, tent, tipi, krot.
Vroeger (en nu nog, vooral elders op de aardbol) leven mensen in 1 ruimte die dient als woon/slaapkamer, keuken én badkamer in 1. En toch hebben ze vaak meerdere kinderen.
Ik weet dat mijn opa vaak vertelde dat hij 12 broers en zussen had.
4 op de ene kamer, 6 op de andere en de jongste lagen bij de ouders....
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven