Seks in de ochtend 'lukt' niet

18-06-2021 01:46 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
rubiks0987 wijzigde dit bericht op 25-10-2021 00:33
Reden: Probleem opgelost
99.79% gewijzigd
Maar dan hebben jullie toch wel seks? Of staat seks hebben voor jullie gelijk aan een orgasme van jouw man?

Plast hij wel van tevoren?
Een odol is volgens mij niet sexgerelateerd, dus moet man gewoon even gaan plassen.
Geen idee, maar is het echt een probleem dat hij niet iedere neukpartij kan afsluiten met een orgasme?

Misschien is het daar een probleem van maken juist wat het verergerd?
Alle reacties Link kopieren
Zijn piemel moet gewoon nog even wakker worden.
Lukt hier ook vaak niet. Maar dit zien we niet als een probleem. Nog nooit naar een oorzaak gezocht. Mijn vriend zegt dat ie eerst koffie moet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij met zijn hoofd stiekem ergens anders..?
Misschien gewoon eerst even eten nodig?
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
18-06-2021 07:20
Maar dan hebben jullie toch wel seks? Of staat seks hebben voor jullie gelijk aan een orgasme van jouw man?

Dit. Seks is toch niet hetzelfde als een mannelijk orgasme. Als jij geen orgasme krijgt, telt het dan ook niet als seks?
Alle reacties Link kopieren
Wat een wereldprobleem.

Mijn liefs piemel is vaak wakker smorgens terwijl hij zelf in zijn geest nog slaapt. Dan seksen we even, gewoon voor de lekker en dan rollen we af, gewoon een neukje tussendoor.

Waarom is dat klaarkomen zo enorm belangrijk?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook niet elke keer klaar. Heb ik dan geen seks?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Als je allebei geniet is het toch prima? Dat hoeft niet volgens bepaalde spelregels te verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij geldt overigens dat nadenken over hoe makkelijk/moeilijk ik zal kunnen klaarkomen funest is.
Alle reacties Link kopieren
40 plus?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nee herken ik niet.
Als het verder lukt, lijkt me dit niet zo'n probleem.
Misschien heb je een ochtendadem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat hier zelf toevallig laatst over na te denken, maar ik zelf kom in de ochtend veel moeilijker klaar dan later op de dag. Dacht misschien is de koppeling lijf en hoofd er nog niet helemaal, moet nog even wakker worden?

Dacht dat iedereen dat had maar niet dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit klaargekomen. Ben ik nu nog maagd? :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Hier een man. k moet meestal wel mijn best doen om het organsme uit te stellen. Juist met ochtendseks lukt dat veel beter en langer dan met avondseks. Ik vind dat juist wel prettig om een langer uithoudingsvermogen te hebben.
Maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je helemaal geen orgamse krijgt en dat wel wil.

Mocht het helemaal niet meer lukken, dan doen jullie het 's-avonds nog een keer? Waarom "moet" hij trouwens perse klaarkomen? Het is wellicht wat anders als je eens in de 2 weken seks hebt en dan alsnog niet klaarkomt, maar als je het dan 's-avonds nog een keer doet en het gaat dan wel?

Ik zou zeggen: bekijk het positief en probeer gewoon lol te hebben van de seks zelf. En stop gewoon als je merkt dat het er niet in zit en je wel klaar bent met "pompen"...

viva-amber schreef:
18-06-2021 08:31
40 plus?
Hier wel, maar ik had ik altijd al.
kastella wijzigde dit bericht op 18-06-2021 09:18
7.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gaat hij wel eerst even plassen?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
dubel
Moirmel schreef:
18-06-2021 08:47
Als het verder lukt, lijkt me dit niet zo'n probleem.
Misschien heb je een ochtendadem.
Iedereen heeft een ochtendadem. Daarom snap ik überhaupt niet dat er mensen zijn die ochtendseks willen. Ligt er iemand met z’n stinkbakkes op je te hijgen :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Dat lukt mij ook echt niet na het slapen.
Ik dacht altijd dat het zou kunnen komen omdat je gewoon de hele nacht hebt stilgelegen en je bloed nog niet echt optimaal door je lichaam stroomt...
Alles is gewoon nog in slaapmodus ofzo...
Alle reacties Link kopieren
nouveauvague schreef:
18-06-2021 09:56
Iedereen heeft een ochtendadem. Daarom snap ik überhaupt niet dat er mensen zijn die ochtendseks willen. Ligt er iemand met z’n stinkbakkes op je te hijgen :pukey:
Ja, echt ontzettend gadverdamme :pukey:
Alle reacties Link kopieren
nouveauvague schreef:
18-06-2021 09:56
Iedereen heeft een ochtendadem. Daarom snap ik überhaupt niet dat er mensen zijn die ochtendseks willen. Ligt er iemand met z’n stinkbakkes op je te hijgen :pukey:
Inderdaad. Moet je echt niet willen.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven