Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
YouWish schreef:
12-10-2017 14:15
Een zijn genoeg vrijgezelle kerels waarmee je zo'n afspraak kan aangaan.

Ja maar met een getrouwde weet je (vrij) zeker dat hij niets van je wil verder.

(dit zegt niets over of ik het wel of niet goedkeur)
Saz schreef:
12-10-2017 15:15
Ja maar met een getrouwde weet je (vrij) zeker dat hij niets van je wil verder.

(dit zegt niets over of ik het wel of niet goedkeur)
tot het moment dat zijn vrouw er achter komt, want dan verandert het verhaal. Dan is hij zielig, heeft hij een slaapplek nodig "voor eventjes"
en vul maar in...
ik heb maar 1 naam voor dat soort figuren: sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Jejoue schreef:
12-10-2017 12:31
Massa's getrouwde mannen die graag met een single vrouw naar bed gaan. En ja, ik begrijp ze ook wel, als ik hun partner zie: vaak kraak noch smaak aan, geen speelsigheid meer, stevige moten.
En idd geen of nauwelijks seks meer.
(...)
En tóch blijven die getrouwde mannen dan liever getrouwd met die niet-speelse, te stevige, frigide grijze muis van een vrouw van ze, dan dat ze naar dat strakke, speelse jonge ding gaan. Typisch. :bye:
Alle reacties Link kopieren
En TO, jullie zijn beiden fout. Maar meer in de zin van: hij is een stomme eikel en jij bent gewoon een beetje sneu.
Ik ken ook zo'n vrouwke, ze is midden dertig en heeft nu weer "verkering" met een getrouwde vent. Het heeft gewoon iets zieligs, je bent alleen leuk als je geheim bent.
nessemeisje schreef:
12-10-2017 15:31
En tóch blijven die getrouwde mannen dan liever getrouwd met die niet-speelse, te stevige, frigide grijze muis van een vrouw van ze, dan dat ze naar dat strakke, speelse jonge ding gaan. Typisch. :bye:
Veiligheid boven alles, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook jij zit fout. Deze man is bezet, dus daar blijf je vanaf. Vind je het zelf wel oké om mee te werken aan het vreemdgaan, dan vind ik ook dat je niet mag zeuren als je zelf een relatie hebt en je man dan vreemdgaat (iemand kan alleen vreemdgaan als er de mogelijkheid voor is, jij geeft die mogelijkheid). Ik begrijp ook echt niet dat je jezelf zo weinig waard vindt dat een man die niet volledig voor jou gaat genoeg voor je is. Uberhaupt de aantrekkingskracht van een bezette man nooit begrepen.
Alle reacties Link kopieren
De getrouwde man heeft naast jou nog een paar neukertjes. Hij staat niet voor niks in de aanbieding op een datingsite. Hij liegt tegen zijn vrouw en tegen jou.
Je bent naïef als je denkt dat jij zijn enige neukertje bent.
Nee hij is niet iemands bezit,
Maar hij heeft met zijn partner afgesproken exclusief met haar te neuken, haar niet te kwetsen, zijn tijd met haar te delen.
En ik weet bijna zeker dat daar niet bij was afgesproken dat jij daarbij was uitgenodigd TO.
Jij bent dus ook fout, want jij faciliteert zijn gedrag.
Ook was er waarschijnlijk niet afgesproken dat hij achter haar rug om met jou de koffer zou induiken.
Nee jij steelt hem niet, maar jij steelt wel de tijd die hij aan haar zou besteden.
Je kunt er wel nonchalant over zijn, maar hoe zou jij het vinden als iemand zo achteloos met jou zou omgaan?
Ik vind je niet slecht, maar ik zie wel een gebrek aan empathie naar zijn vrouw.
Zo zou ik niet willen zijn.
Kortom kijk naar wie jij zou willen zijn en daar handel je naar, en vraag niet wat anderen ervan vinden, want die grens ben je al lang voorbij.
Alle reacties Link kopieren
snowflake23 schreef:
12-10-2017 11:38
Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
Wat is er trouwens leuk aan seks met zo'n enorme eikel van een vent? Ik zou voor een leuke kerel gaan.
fairy1 schreef:
12-10-2017 17:22
Wat is er trouwens leuk aan seks met zo'n enorme eikel van een vent? Ik zou voor een leuke kerel gaan.
Mijn gok, maar het is een aanname,
Is dat het ego stiekem wordt gestreeld, zodra je een getrouwde vent kunt scoren.
Concurrentiestrijd enzo.
De lekkerste willen zijn, en je wint dat dan van zijn vrouw, want hij is bereid haar verdriet te doen, voor jou, ook al is het maar een neukertje, het is het blijkbaar waard om een ander voor te kwetsen.
Egoistme ten top dus.
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
12-10-2017 14:22
Ik kan daar slecht tegen. Jullie zijn beide fout en de man dan net wat fouter, aangezien hij degene is die in een relatie zit.

Hoe kun je jezelf in de spiegel aankijken wetende dat je meewerkt aan het verkloten van een huwelijk? Want dat ben je wel aan het doen. Dat hij het ook met ander kan verkloten is waar, daarom is hij degene die fouter is, want hij hoort loyaal te zijn of op tijd uit se relatie te stappen. Maar bewust weten dat hij een relatie met iemand heeft, misschien kinderen en dat jij onderdeel bent van de vernietiging van dat huwelijk en gezin ? Ik snap niet hoe je daar oke mee kan zijn.
Of ze werkt mee aan het behoud van zijn huwelijk. Heel Viva staat vol met verhalen van vrouwen die geen seks meer met hun man willen of zich als een soort onneembare vesting opstellen.

Nou, als die man z’n behoeftes dan bij iemand als TO kan bevredigen en zo niet het huwelijk hoeft te verbreken, dan noem ik dat win-win.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral hem fout en jou niet zozeer. Hij heeft met zijn vrouw afgesproken om niet vreemd te gaan (neem ik aan). Jij hebt dat niet. Harteloos vind ik je wel.
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
12-10-2017 15:49
De getrouwde man heeft naast jou nog een paar neukertjes. Hij staat niet voor niks in de aanbieding op een datingsite. Hij liegt tegen zijn vrouw en tegen jou.
Je bent naïef als je denkt dat jij zijn enige neukertje bent.
En deze informatie heb je uit welke bron, precies?

Ik moet er niet aan denken zeg. Eén vrouw is al een handvol meestal, en al helemaal wanneer het ook nog stiekem moet.
Alle reacties Link kopieren
Afgesproken?
Ja, maar ze hebben misschien wel afgesproken het met elkaar te doen.
Maar als je dan na een paar jaar een uitgebluste seksloze vrouw in bed treft zijn er een paar oplossingen.
1. Toegeven en geen seks meer.
2. Rukken achter de pc (maar daar komen vragen vaan, kijk maar hier op het forum)
3. Een neukertje zoeken. Dat kan vaak stiekem.

Optie 3 dus.
willem1959 schreef:
12-10-2017 18:21
Afgesproken?
Ja, maar ze hebben misschien wel afgesproken het met elkaar te doen.
Maar als je dan na een paar jaar een uitgebluste seksloze vrouw in bed treft zijn er een paar oplossingen.
1. Toegeven en geen seks meer.
2. Rukken achter de pc (maar daar komen vragen vaan, kijk maar hier op het forum)
3. Een neukertje zoeken. Dat kan vaak stiekem.

Optie 3 dus.
Optie 4:

Tegen je partner zeggen dat je niet tevreden bent, en dat je vaker wil neuken.
Alle reacties Link kopieren
Zoals mijn Pap weleens zegt: Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Ergo de kans dat er naast jou ook weer anderen zijn/komen die nog lekkerder zijn is bijzonder aanwezig.

Persoonlijk droog ik op van een getrouwde/gebonden man/vrouw, want die heeft al iemand en zal dus nooit de mijne zijn. Als je zo'n figuur dan ook nog opdiept op een datingsite dan gaan bij mij de luiken onmiddellijk dicht, want zoals hij met zijn vrouw/gezin omgaat, staat mij niet aan en daaraan werk ik niet mee/sta ik liever niet aan bloot. Seks kan ik overal krijgen dus hoef niet aan andermans partner te zitten.

De tweede viool? Die speel ik niet, want ik vind mezelf veel te leuk. Maar smaken verschillen dus...

De vraag wie of wat fout is...tja die vent deugt in mijn optiek niet, als hij een echte man is, gaat hij aan de slag met de vrouw die hij thuis heeft zitten en ooit eens ja heeft beloofd. En jij...die viool hè, wil je dat nu echt of ben je wel wat meer waard dan zo'n sneue kneus?
Alle reacties Link kopieren
Een echte man neemt wat hij wil hebben hoor. Jij hebt het over de gedomesticeerde man.
Alle reacties Link kopieren
@Amand, woont zo'n kneus (echte man, jaja mijn bolle Indische derrière ) ook nog in een grot dan en stookt hij nog op kreupelhout?
Alle reacties Link kopieren
Levedelol!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
@ retrostar: Graag! Maar niet ten koste van een ander.
Het-groepje schreef:
12-10-2017 12:59
Waar slaat dat nou weer op. Vrouwen kunnen ook genieten an sex.
En deze van to komt wel fit over, rent elke dag.
Hij rent maar tot de deur van TO hoor. Da's net om de hoek.
Amand en Willem waarom gaan jullie er vanuit dat zijn vrouw geen sex meer wil?

Er zijn zat mannen (en vrouwen) die vreemdgaan terwijl alles goed zit in de (sex)relatie.

Jullie zullen wel uit ervaring spreken dat vrouwen spontaan opdrogen. Ik kan ze helemaal begrijpen; ik heb dat al bij jullie berichten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn referentie is het Viva forum :lips:
_Amand schreef:
12-10-2017 20:54
Mijn referentie is het Viva forum :lips:
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
12-10-2017 20:50
Amand en Willem waarom gaan jullie er vanuit dat zijn vrouw geen sex meer wil?

Er zijn zat mannen (en vrouwen) die vreemdgaan terwijl alles goed zit in de (sex)relatie.

Jullie zullen wel uit ervaring spreken dat vrouwen spontaan opdrogen. Ik kan ze helemaal begrijpen; ik heb dat al bij jullie berichten.

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven