Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
vrijdag 13 oktober 2017 om 19:58
Ik geloof eigenlijk dat het juist niet de mannen van sexloze vrouwen zijn die veel vreemdgaan....daarvan lees je dingen als " goh, ik heb nu 3 keer sex gehad in 2 jaar, zal ik nu toch maar eens wat proberen...blabla".
Ik geloof dat het juist eerder het type is dat bijvoorbeeld zegt:" ja, mijn vrouw is drie weken geleden bevallen en zit nog vol hechtingen, en oké ze pijpt me wel, maar nu mag t gezeur wel klaar zijn hè, dus is het volkomen logisch dat ik eens lekker naast de pot pis, hahahahaha!"
(Ja, dit heeft echt een kerel serieus tegen me gezegd....
)
En sommige mensen kunnen gewoon niet zonder de spanning, ik zou denken ga dan lekker motorracen ofzo, maar hé wie ben ik.
Ik geloof dat het juist eerder het type is dat bijvoorbeeld zegt:" ja, mijn vrouw is drie weken geleden bevallen en zit nog vol hechtingen, en oké ze pijpt me wel, maar nu mag t gezeur wel klaar zijn hè, dus is het volkomen logisch dat ik eens lekker naast de pot pis, hahahahaha!"
(Ja, dit heeft echt een kerel serieus tegen me gezegd....
En sommige mensen kunnen gewoon niet zonder de spanning, ik zou denken ga dan lekker motorracen ofzo, maar hé wie ben ik.
vrijdag 13 oktober 2017 om 20:32
Ja bijna dagelijks, in het weekend nooit, maar door de week bijna wel. Soms zeg ik tegen hem dat hij een enorme schoft is, en dan zegt ie "tja"...en dan denk ik: ja als hij zo makkelijk doet waarom zou ik dan moeilijk doen.Charles_Gentle28 schreef: ↑13-10-2017 19:04Ik ga helemaal akkoord met wat je schrijft. Tal van vrouwen in de 40 die er heel aantrekkelijk uitzien (niet enkel gezien hun leeftijd, maar ongeacht zo, ook in vergelijking met jonger) en zich seksueel veel bewuster worden. Ze weten wat ze waard zijn en willen nog steeds verleid worden. Een koffie met hen drinken zou ik niet uit de weg gaan...
Het is een verboden vrucht en zoals alle lekker. Maar een seksrelatie uitbouwen op dergelijke frequente basis is best heftig. Zie je hem werkelijk bijna dagelijks? En dan ook werkelijk voor seks? Lijkt me best een aardig record in dat geval.
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:15
Waarom ga je dan met je beentjes wijd voor hem als je hem zo'n enorme schoft vindt? Kan je werkelijk niks beters krijgen?snowflake23 schreef: ↑13-10-2017 20:32Ja bijna dagelijks, in het weekend nooit, maar door de week bijna wel. Soms zeg ik tegen hem dat hij een enorme schoft is, en dan zegt ie "tja"...en dan denk ik: ja als hij zo makkelijk doet waarom zou ik dan moeilijk doen.
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:30
Vroeg ik jou wat? Ik heb het tegen TO.
Aandacht willen we van een LEUKE kerel ja. Aangezien dit een eikel is en ze hem zelf ook een schoft vindt vraag ik me af waarom ze dan als zaademmer dient voor zo'n figuur. Wellicht is TO erg onaantrekkelijk en kan ze geen leuke kerel krijgen en neemt daarom genoegen met de restjes van een ander. Vandaar mijn vraag (aan to!!) of ze niet beter kan krijgen..
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:52
Kom op schat, je bent veel te intelligent om net te doen alsof je geen onderscheid kunt maken tussen jouw mening en de feitelijke situatie. TO is geen zaademmer. Hij vervult haar behoeftes. Terwijl ze bij haar volle verstand is.YouWish schreef: ↑13-10-2017 23:30Vroeg ik jou wat? Ik heb het tegen TO.
Aandacht willen we van een LEUKE kerel ja. Aangezien dit een eikel is en ze hem zelf ook een schoft vindt vraag ik me af waarom ze dan als zaademmer dient voor zo'n figuur. Wellicht is TO erg onaantrekkelijk en kan ze geen leuke kerel krijgen en neemt daarom genoegen met de restjes van een ander. Vandaar mijn vraag (aan to!!) of ze niet beter kan krijgen..
vrijdag 13 oktober 2017 om 23:57
Dit is slecht voor je karma. Er komt een dag dat jijzelf enorm bedrogen gaat worden door je vaste vriend of echtgenoot. Niet piepen dan hesnowflake23 schreef: ↑12-10-2017 11:38Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:03
Massa's getrouwde vrouwen die ook met een man zitten met de seksappeal van een wc-bril.Jejoue schreef: ↑12-10-2017 12:31Massa's getrouwde mannen die graag met een single vrouw naar bed gaan. En ja, ik begrijp ze ook wel, als ik hun partner zie: vaak kraak noch smaak aan, geen speelsigheid meer, stevige moten.
En idd geen of nauwelijks seks meer.
Maar het lijkt me niet leuk om bijzit te zijn van zo'n man. Je kunt niet op bezoek in zijn huis, afspreken moet stiekem en sowieso is het een wat armoedige relatie.
Je hebt dan weer niet zijn stinksokken in de was. Dat is wel weer fijn.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:27
0.08% gewijzigd
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:07
Precies, die vijver is enorm groot. Waarom snoepen van andermans vent. Vind je het een prestatie dat die vent z'n vrouw bedriegt met jou? Ik kende iemand bij wie dat haar egootje opkrikte. Keer op keer vriendjes van anderen verleiden. Heerlijk vond ze dat.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:11
Goed punt, ik denk dat dit klopt. Alles wat toehapt via die datingsite steekt ie z'n getrouwde tampeloeris in. Laten we niet naïef zijn
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:11
Ja dat bedoel ik. Het zijn vaak de wat lelijkere grijze muis typjes die nooit veel aandacht gehad hebben van mannen. Zodra ze dan de man van een ander 'pikken' denken ze 'zie je, ik ben ook mooi! Ik kan iemands kerel afpakken dus hij vindt mij beter/mooier/leuker dan haar!'
Niet beseffend dat die kerel haar alleen ziet als zaaddump.
Echt élke keer dat ik zo'n verhaal hoor in Mn omgeving is het zo'n type vrouw. Heel opvallend.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:12
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:13
Nou, als die massa's getrouwde vrouwen dan gaan neuken met die massa's getrouwde mannen die ook een wc bril als sexvrouw hebben dan is het probleem opgelost.
Al die getrouwde vrouwen blij
Al die getrouwde mannen blij
Viva blij
TO blij
Ieder1 die reageert blij
Kortom, 1 blijde communie. Wat een mooie kerstgedachte, en al zo vroeg. Wordt er gewoon stil van
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:13
Wat ik me dan weer afvraag is waarom je je genoodzaakt voelt om dit soort dingen te verklaren.YouWish schreef: ↑14-10-2017 00:11Ja dat bedoel ik. Het zijn vaak de wat lelijkere grijze muis typjes die nooit veel aandacht gehad hebben van mannen. Zodra ze dan de man van een ander 'pikken' denken ze 'zie je, ik ben ook mooi! Ik kan iemands kerel afpakken dus hij vindt mij beter/mooier/leuker dan haar!'
Niet beseffend dat die kerel haar alleen ziet als zaaddump.
Echt élke keer dat ik zo'n verhaal hoor in Mn omgeving is het zo'n type vrouw. Heel opvallend.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:15
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:25
Dom.snowflake23 schreef: ↑12-10-2017 11:41Nee, ik vraag alleen jullie mening. Meer niet. Ik vraag mezelf alleen af wat een ander ervan vindt.
Vraag die mening eens aan zijn vrouw en kinderen. In zijn eentje kan hij niet vreemd gaan. Daar help jij hem bij. Een topic openen, en schrijven dat hij al meerdere keren is 'langs geweest' (ieuwwww, wat laat jij je gebruiken zeg) en dan schrijven dat jij vind dat je niet fout bent, maar dan wel willen horen wat anderen er van vinden is meer om te rellen. Als je werkelijk wilt horen wat anderen er van vinden had je dat van te voren kunnen vragen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:31
36.34% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:26
Ja en ja. Maar goed, daarmee weten we nog niet of jij bij de seks het onderdanige sletje bent dat zich door mij laat onderwerpen. Brieven onder nummer 4354327 graag. Je krijgt altijd antwoord.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:30
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:30
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:31
Euh.... stoor ik?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:32
Blijkbaar wel.
Nah..... en zo werd het tóch nog een warme nacht.
enn wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:33
28.95% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.