Seks met moedermelk

01-07-2011 17:27 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft na de zwangerschap met moedermelk spannende dingen gedaan? Laten spuiten tijdens het vrijen, vriend/man laten drinken en meer van dat soort dingen? Of is dat nog een taboe?
quote:doddie schreef op 03 juli 2011 @ 20:58:

[...]

iris ik quote jouw bericht en reageer daar op, waarin jij stelt dat punt 2 neigt naar een fetish. Dat je het nu nuanceerd is best maar ga niet zeggen dat ik je dan verkeerd begrepen heb, dan heb jij je verkeerd uitgedrukt.Nee lees de rest van mijn posts maar door, dan zul je zien dat ik steeds hetzelfde zeg.
je hebt gelijk, je praat over begrip voor het onderwerp en noemde dus deze punten.

Nu ja ik heb mijn mening over dit (goede) onderwerp ook gegeven
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
gatver
Tja, ik kan er niet echt van wakker liggen hoor. Maar als je als moeder en borstgeefster hier tegenovergestelde gevoelens van krijgt, dan snap ik dat volkomen.
quote:willem1959 schreef op 01 juli 2011 @ 17:27:

Wie heeft na de zwangerschap met moedermelk spannende dingen gedaan? Laten spuiten tijdens het vrijen, vriend/man laten drinken en meer van dat soort dingen? Of is dat nog een taboe?Goh Willem , Ben je Jehova geworden ofzo met je softe onderwerpen van de laatste tijd ?
quote:Meintje schreef op 02 juli 2011 @ 18:30:

Volgensmij zijn er toch ook filmpjes op internet met dit soort dingen? Dus zo vreemd is het blijkbaar niet..

Dus als er van iets een filmpje staat op het internet, is het gelijk niet vreemd meer? Oei, dan ga ik ineens wel in doemscenarios denken,,,,
quote:doddie schreef op 03 juli 2011 @ 18:46:

Mick ik vind je geweldig :-) wat een humor en sterke argumentatie weet je in je reacties te legggen.

Complimenten

Oef, dat hebben vreemde vrouwen lang niet tegen me gezegd. Dank voor de complimenten, ze komen aan en blijven lekker hangen.

Tja, ik moet toch ergens mijn gebrek aan fysieke aantrekkingskracht, spierbundels, rijkdom en rijbewijs mee compenseren? Dan maar goeie argumenten! :-)

Daarmee, en met humor, word je misschien niet de perfecte man, maar je kunt er wel dichtbij komen. Vraag maar aan m'n vrouw.

(Over eerlijkheid gesproken: bovenstaand is natuurlijk een defensieve reflex van een 100% monogame en behoorlijk gelukkig getrouwde man, die bij elk compliment van leuke vreemde vrouwen verschrikt pavloviaans reageert door als waarschuwing te wijzen op zijn gelukkig getrouwde status. Sorry, can't help it. Weak spot. Wordt aan gewerkt.)
Heb je ook al een kwijlbakje nodig, mick?
@Rooss4. Nee. Maar wat niet is kan nog komen. Duim je voor me?
O ik las pavlov en dacht aan kwijl

Ja hoor, ik duim voor een kwijlbakje voor mick!
quote:Rooss4 schreef op 04 juli 2011 @ 17:03:

O ik las pavlov en dacht aan kwijl Ah, zit het zo. Had ik kunnen weten natuurlijk. Ik had je bericht iets anders opgevat. Dat ik zou gaan kwijlen van de complimenten. Ach, misschien is dat ook wel zo. Man zijnde hou je dat niet tegen. Mannen worden niet voor niets 'dogs' genoemd. Dit exemplaar was van Ivan zelf, trouwens: http://bit.ly/lFxKXc
Ja, daarom dacht ik, kom laat ik het even uitleggen... anders hebben mick en ik zo wéér een misverstandje!

Ieuw dat ziet er gek uit zeg!

Maar we zijn vies off topic hier!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven