Seks onder de douche
maandag 7 februari 2011 om 17:09
wij schelen 5 centimeter, lukt prima. Water blijft stromen, wel zo lekker als alles nat is. En ja, stroever ook, maar meer wrijving is niet zo erg
,
'We hebben ook een bad, en das niet echt handig.. al is het een speciaal 2 persoonsmodel. Blijft beperkt by ons tot wat voelen en waterstralen, en dan wat handjobs. Blijft bijzonder mijn bijdrage dan ineens in het water te zien drijven....
Meestal maken we het dan af met veel zeep in de douche....., alles weer schoongepoetst, zeg maar....
'We hebben ook een bad, en das niet echt handig.. al is het een speciaal 2 persoonsmodel. Blijft beperkt by ons tot wat voelen en waterstralen, en dan wat handjobs. Blijft bijzonder mijn bijdrage dan ineens in het water te zien drijven....
Meestal maken we het dan af met veel zeep in de douche....., alles weer schoongepoetst, zeg maar....
anoniem_102734 wijzigde dit bericht op 08-02-2011 21:38
Reden: typvoutje
Reden: typvoutje
% gewijzigd
maandag 7 februari 2011 om 21:28
Ik snap er niets van wij schelen ook meer dan 15 centimeter maar lukt prima. Jij tegen muur of douchewand, benen uit elkaar (joh!) hij even door de knieeen en dan ben je al een eind op weg. Eenmaal binnen ga jij op je tenen staan en zijn knieen blijven ligt gebogen. Tadaaaaa
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.